زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین
موزه های مونیخ که حتما باید ببینید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
موزه های مونیخ که حتما باید ببینید!
۱۴۰۰-۰۵-۲۵
13 دلیل که باید از این جزیره قشم دیدن کنید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
13 دلیل که باید از این جزیره قشم دیدن کنید!
۱۴۰۰-۰۵-۲۵

زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین

برلین که بیش از هر شهر دیگری در اروپا پارک دارد، مملو از نقاط آرام است که به نظر می رسد با شهر سریع فاصله زیادی دارد. یک روز در یکی از زیباترین پارکهای پایتخت آلمان، روزی است که به خوبی سپری می شود. این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون تا با زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین بیشتر آشنا شوید.

پارکهای برلین بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ شهر هستند، بسیاری از آنها محل آثار تاریخی جذاب، فرصت هایی برای فعالیت در فضای باز و باغهای آبجو آلمانی مهم است. علاوه بر نام های مشهور مانند Tiergarten و Tempelhofer Feld، از جمله دیدنی ترین فضاهای سبز برلین می توان به جنگل سرسبز Grunewald ،Volkspark Friedrichshain تاریخی و باغ های کاخ Charlottenburg اشاره کرد.

 

باغ گیاهشناسی بریتزر گارتن Britzer

 

زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بریتزر گارتن با کیلومترها مسیر پیچ در پیچ در میان دریاچه ها و تپه های کوچک، متنوع ترین پارک برلین است. در منطقه متنوع Neukölln، چند یورو باید وارد شوید-فقط برای زمین های بازی مختلف (برخی دارای کلبه های آبی یا گلی) و برای فضاهای موضوعی، از جمله باغ پری پر از سرخس و ویرانه های گوتیک جادوگر، ارزش خوبی دارد. باغ برجسته ترین فصلی شامل رنگین کمانی از لاله های بهاری و رودودندرون و آتش آتشین حدود 7000 گل محمدی در پاییز است. یک کافه در باغ همیشگی کارل فوستر وجود دارد که می توانید در آنجا برای صرف قهوه و کیک توقف کنید. در همین حال، شیشه ای شیشه ای Italo-Bistro در مرکز Kalenderplatz، در نزدیکی بزرگترین ساعت آفتابی اروپا، پیتزاهای Britzer Garten (گوجه فرنگی تازه و موشک) و سالاد با ماهی قزل آلا را سرو می کند. بچه ها را با بستنی های Smartie-spandled-و خودتان با یک برلینر رنگارنگ weisse mit schuss (آبجو ترش کلاسیک با شربت) در تراس کنار دریاچه پذیرایی کنید.

 

 

پارک ماور، گلیمستراسه

 

ماور (دیوار) مورد بحث، البته دیوار برلین بود و این پارک زمانی سرزمین هیچکس یا نوار مرگ بود که بین موانع سیمانی بالای شهر قرار داشت و شهر را به مدت 30 سال از هم جدا کرده بود. در حال حاضر این پارک شکوفه های گیلاس است، جایی که توده های مریم گلی آبی و رزهای وحشی، ماری جوانا و گلهای ریز و درشت، منظره این قسمت طولانی از بتن را که به طور مداوم توسط هنرمندان جوان خیابانی با رنگ آئروسل تزئین می شود، جلا می دهد. بعدازظهرهای یکشنبه، این منطقه میزبان یک بازار بزرگ محلی است به همراه جلسات معروف کارائوکه. غرفه های Ramshackle وینیل، لباس های قدیمی و روکش های گیاهی را با قیمت مناسب می فروشند و اتوبوس ها جمعیت کوچکی از رقاصان پابرهنه را به سمت خود می کشند.

 

گورتن در ولت

باغ رنسانس ایتالیا در Garten der Welt در منطقه Marzahn برلین آلمان

بلوک های تیره Plattenbau (پیش ساخته بتنی) در منطقه سابق آلمان شرقی در Marzahn که عمدتا در دهه 80 ساخته شده است، به سختی می تواند تضادی بزرگتر از باغ های پر برگ جهان در این نزدیکی باشد. در سال 1987 افتتاح شد، به منظور جشن 750 سالگی برلین، آنها شامل 19 منطقه با مضمون بین المللی هستند که بازدیدکنندگان را در یک ماجراجویی جهانی هدایت می کند. در غرفه کنار حوضچه باغ چینی، که توسط پل ها و بیدهای گریان احاطه شده است، چای گل بنوشید. یا Earl Grey با سنگهای قهوه ای در کافه کلبه ای با گل حلقه و کاهگلی باغ انگلیسی، در سال 2017 افتتاح شد. در لجگیاها، چشمه ها و مجسمه های باغ رنسانس ایتالیا یا پیچ و خم های پرچین سرخدار به سبک همپتون کورت قدم بزنید. برای چند یورو اضافی، بلیط روزانه می تواند شامل سوار شدن بر تله کابین باشد تا بتوان از کل خلأ فوق العاده از منظر پرنده دیدن کرد.

 

 

پارک جیمز سیمون

برلین، برلین شرقی، منطقه میت، پارک جیمز سایمون

این پارک پس از حامی هنری آلمانی (هنری) جیمز سیمون (1851-1932) نامگذاری شده است، این کافه با کافه هایی در زیر طاق های راه آهن درست در بالای رودخانه از Alte Nationalgalerie معروف برلین و موزه پرگامون قرار دارد: معروف به جزیره موزه. هنگامی که از سبدهای یونانی، دروازه های بزرگ بابلی یا نقاشی های منظره رمانتیک پر شده اید، از پل نزدیک کلیسای جامع گنبدی شکل عبور کرده و در امتداد Spree به چپ بپیچید تا به این مثلث کوچک چمن پوشیده از درخت برسید. برلین یک شهر پارک است، اما منطقه میت، جایی که موزه ها در آن قرار دارند، درست در مرکز شهر است و فضاهای سبز نادر است. بنابراین این مکان محبوب برای استراحت بازدیدکنندگان پس از یک روز سخت از گشت و گذار و فرهنگ است. مراقب خرگوش هایی باشید که شب های نزدیک در حال چریدن هستند.

 

پارک مونبیجو Monbijoupark

زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

در ساحل اسپری، در شمال پارک جیمز سیمون، پارک مونبیجو دارای استخر شنای بچه ها، زمین بسکتبال و منطقه کبابی است. کاخ روکوکو که نام این پارک را گذاشت و کلیسای قدیمی که قبلاً در اینجا ایستاده بود در جنگ بمباران شد و در دهه 1950 سرنگون شد. تجدید نظر در سال 2007 آن را به آهن ربا شیک های امروزی تبدیل کرد. در ساحل کنار روی صندلی کنار تئاتر، هر دو بهار و تابستان زوج ها جمع می شوند هنگام غروب خورشید بر فراز چشم انداز شهر نئوکلاسیک، برای رقص در حال چرخش، سالسا یا تانگو آرژانتینی ون می پوشید.

 

پارک Körnerpark

برلین Neukolln Kornerpark

زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

در خلوتهای آرام نوکولن جنوبی یکی از کم ارزش ترین فضاهای سبز برلین قرار دارد. در روزهای آفتابی ، برلینی ها علائم “روی چمن راه نروید” را نادیده می گیرند و خود را در میان چمن های کاملاً آراسته پارک می کنند. Körnerpark که قبلاً گودال سنگریزه ای بود، تقریباً 7 متر (23 فوت) پایین تر از سطح خیابان است و بنابراین از خیابان های اطراف محافظت می کند – مکانی عالی برای پیک نیک آرام، با نور خورشید. Galerie im Körnerpark میزبان یک برنامه متغیر از نمایشگاه های هنرمندان معاصر محلی و بین المللی است، در حالی که دوستداران موسیقی از مجموعه کنسرت های تابستانی رایگان آن در فضای باز و سری Salonmusik داخلی در بهار و پاییز جذب می شوند.

 

گرون والد

Teufelssee ، Grunewald ، Berlin ، Deutschland

کمی جلوتر، گرون والد چراغی از سبزه است که گروه زیادی از کوهنوردان، دوندگان و دوچرخه سواران را به خود جذب می کند. این مساحت با مساحت 3000 هکتار (7،413 هکتار)، بزرگترین فضای سبز برلین است، محل قدیمی ترین کاخ شهر-اقامتگاه شکار Jagdschloss Grunewald Renaissance-و همچنین ایستگاه شنوایی دوران جنگ سرد Teufelsberg. Schlachtensee، یکی از دریاچه های متعدد آن، به راحتی قابل دسترسی است، و یک توقف S-Bahn درست در کنار آن وجود دارد، بنابراین ارزش آن را دارد که زودتر بیایید تا یکی از نقاط محافظت شده در امتداد خط ساحلی را ایمن کنید. برای یک ماجراجویی بزرگتر، پیاده روی از S-Bahn Grunewald به برج Grunewald-که در اواخر قرن نوزدهم به عنوان ادای احترام به پادشاه ویلیام اول ساخته شده است-سپس با خوردن یک نوشیدنی در باغ آبجو آفتابی مجاور، و تماشای رودخانه درخشان هاول، پاداش خود را بدهید.

 

 

 

پارک ترپ تاور

 

در امتداد بخشی از رودخانه اسپری برلین در سمت شرقی شهر، Treptower قرار دارد ، جایی که در تابستان بسیار در حال انجام است. این پارک، متعلق به سال 1888، به سبک باغ انگلیسی طراحی شده است. در آن باغ گل رز، خیابان های سایه دار درختان چنار و پیست کنار رودخانه ای مناسب دوچرخه سواری و دویدن پیدا خواهید کرد. Treptower همچنین خانه Haus Zenner ، باغ آبجو 200 ساله است. بدون بازدید از یادمان جنگ تحمیلی شوروی، بنای قابل توجه 7000 سرباز شوروی که در جنگ جهانی دوم کشته شدند ، آنجا را ترک نکنید. نکته بالا: ببینید آیا می توانید چرخ و فلک متروکه را، بخشی از شهربازی سابق Spreepark، واقع در نزدیک رصدخانه Treptower’s Archenhold-Sternwarte، ببینید.

 

 

باغهای کاخ شارلوتنبورگ

 

اگر وقت کافی برای گشت و گذار کامل در کاخ شارلوتنبورگ ندارید، قدم زدن در باغ های باشکوه کافی است تا احساس غنای قرن هفدهمی را به شما القا کند. قدمت آنها به سال 1695 برمی گردد، آنها عناصر باروک را با ویژگی های باغ-منظر انگلیسی ترکیب می کنند-جنبه های بارز طراحی چشم انداز اشرافی از 300 سال گذشته. همانطور که در مسیرهای دلپذیر، در میان حوضچه های زیبا و باغهای گل رز کامل نگهداری می کنید، باور اینکه این باغهای وسیع و محوطه متقارن بزرگ آنها واقعاً در برلین است نه پاریس، سخت است.

 

پارک ویکتوریا

زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

درست در شمال غربی Tempelhofer Feld در Kreuzberg ویکتوریاپارک قرار دارد که به خاطر آبشار مصنوعی باشکوهش معروف است و شبیه آبشار در کوههای Krkonoše، در مرز بین لهستان و جمهوری چک ساخته شده است. اگر مستقیماً به آبشار نگاه کنید، نوک بنای برجسته ملی پروس برای جنگ های آزادی را مشاهده خواهید کرد. وقتی قدم می زنید، ممکن است سرانجام خود را در گلگاتا پیدا کنید. و خوشحال می شوید که آن را پیدا کرده اید-اگر در این باغ آبجو دوستانه خانواده کرایه کباب پز به اندازه دم کرده ای است که می فروشند.

 

 

Volkspark Friedrichshain

زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

فولکس پارک فردریششاین که به عنوان قدیمی ترین پارک عمومی برلین شناخته می شود (در سال 1848 به طور رسمی در محل تاکستان سابق افتتاح شد) شاهد برخی از مهمترین لحظات تاریخی شهر بوده است. به سمت غرب بروید تا Märchenbrunnen، همچنین به عنوان چشمه افسانه ها شناخته شود، که در جنگ جهانی دوم آسیب جدی دیده است. بازسازی شده، این یک خلاقیت نئو باروک است که مجسمه هایی از شخصیت های افسانه های گریمز را به تصویر می کشد. استخرهای شنا که در دوران GDR (جمهوری دموکراتیک آلمان) ساخته شده اند مدتها است که از بین رفته اند، اما اگر به دنبال چیزی کمی نژادپرست تر از یک پیاده روی ملایم هستید، احتمالاً از مجموعه ورزشی که دارای امکانات والیبال ساحلی، اسکیت بورد و صخره نوردی.

 

هومبولتتاین

زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

 

Humboldthain که در Gesundbrunnen واقع شده است-خواهر و برادر کمتر شناخته شده و جوان Volkspark Friedrichshain-نقش مهمی در جنگ جهانی دوم داشت. محل برج فلک، یکی از برجهای تفنگ ضدهوایی ساخت نازی ها، به یک هدف اصلی حملات هوایی تبدیل شد و توسط دهانه های بمب زخم بر جای گذاشت. امروز به بالای برج بروید و با چشم اندازهای استثنایی در سراسر شهر پاداش خواهید گرفت. در گرمای تابستان، می توانید در حمام های شنای روباز Humboldthain خود را خنک کنید، در حالی که در زمستان ممکن است به جمع مردم برلین نشین در دوچرخه سواری پارک، که امروزه به Humboldthöhe معروف است، ملحق شوید. این پارک همچنین دارای تاکستان اختصاصی خود است که سالانه حدود 200 بطری شراب برای مناسبت های رسمی تولید می کند.

 

 

تیرگارتن

زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بنای یادبود بیسمارک باید در Tiergarten دیدن شود

از داخل گنبد مشهور ساختمان رایشتاگ برلین به جنوب غربی نگاه کنید و به این فکر خواهید کرد که واقعاً چقدر وسعت فضای سبز Tiergarten گسترده است. این پارک با وسعت بیش از 210 هکتار (520 هکتار)، در کنار برخی از برجسته ترین نقاط دیدنی برلین، از جمله دروازه براندنبورگ قرار دارد. به دنبال Siegessäule یا ستون پیروزی (تکمیل شده در سال 1873) بروید و به دنبال آن باشید، که نشان دهنده شکست پروس از دانمارکی ها در جنگ دوم شلزویگ 1864 است. همچنین می توانید قدیمی ترین باغ وحش آلمان و بسیاری از حوضچه های کوچک را پیدا کنید که به یخ های بدیع تبدیل می شوند. در زمستانهای به اندازه کافی سرد بشویید برای کمی طراوت سبک بعد از ظهر، به چایخانه کاهگلی زیبا در باغ انگلیسی بروید.

 

 

تمپلهوفر فلد

زیباترین پارک ها و فضاهای سبز در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

شاید این پارک زیباترین پارک های برلین نباشد، اما Tempelhofer Feld بدون شک یکی از جذاب ترین پارک های آن است. Tempelhof که زمانی یک فرودگاه نظامی و محل رژه بود، در سال 2008 به حیات خود به عنوان قطب هوانوردی پایان داد. از آن زمان، باند های قبلی و مناطق اطراف آن به یکی از مقاصد اصلی تفریحی در فضای باز شهر تبدیل شده است. جایی که قبلاً هواپیماها بلند می شدند، اکنون غلتکی ها و اسکیت سواران در سایه سوله های بزرگ و ساختمان ترمینال دور می زنند (برای بازدید عموم باز است). دوچرخه سواران نیز از فضای باز وسیع خود لذت می برند-مجموعه ای از چرخ ها را در Rent a Bike 44 اجاره کنید و در مسیر دوچرخه سواری 6 کیلومتری (3.7 مایل) به آنها ملحق شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *