ویتامین C معجزه ای برای پوستی شفاف، روشن و بی نقص
تمرین شکم چرخش هالتر نشسته
۱۴۰۰-۰۱-۰۷
تمرین پرس سرشانه از پشت
تمرین پرس سرشانه از پشت
۱۴۰۰-۰۱-۰۷
ویتامین C معجزه ای برای پوستی شفاف، روشن و بی نقص

ویتامین C معجزه ای برای پوستی شفاف، روشن و بی نقص

ویتامین C معجزه ای برای پوستی شفاف، روشن و بی نقص

ویتامین C بهترین روشن کننده پوست و آنتی اکسیدان است که تشکیل کلاژن را تقویت می کند و به طور موثری علائم قابل مشاهده پیری را هدف قرار می دهد و به پوست شما درخشش لازم را می بخشد. گرچه مصرف یک رژیم غذایی غنی از ویتامین C مطمئناً مفید است. اما استفاده موضعی از ویتامین C به عنوان معجزه آسایی شناخته شده است. بررسی کنید که چگونه می توانید از ویتامین C استفاده کنید تا پوستی درخشان داشته باشید:

ویتامین C با تحریک سنتز کلاژن به درمان لکه های آکنه کمک می کند ، در نتیجه پوست سالم را تسریع می کند و بهبود زخم ها و زخم ها را تسریع می کند.

استفاده از ویتامین C با تداخل در تیروزیناز ، آنزیمی که به تولید ملانین کمک می کند ، به طور قابل توجهی به کاهش بیش از حد رنگدانه کمک می کند.

ویتامین C خاصیت روشن کنندگی پوست دارد که باعث کاهش لکه های تیره می شود. این ماده پوست را در برابر آسیب های ناشی از آفتاب ترمیم و محافظت می کند.

نحوه استفاده از ویتامین C

اثر بخشی ویتامین C عمدتا به غلظت ویتامین C خالصی که به لایه عمیقتر پوست شما منتقل می شود بستگی دارد. با سرمی شروع کنید که 5-10٪ ویتامین C خالص داشته باشد ، به دنبال سرمی باشید که دارای اسید اسکوربیک باشد (همچنین به عنوان اسید اسکوربیک L شناخته می شود) ، که پایدارترین و موثرترین شکل ویتامین C در مراقبت از پوست است.

بعد از پاک کردن صورت ، ویتامین C را استفاده کنید و 5 دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده خود را بزنید. می توانید از ویتامین C در AM و PM استفاده کنید ، با این حال همیشه صبح هنگام استفاده از سرم ویتامین C از کرم ضد آفتاب SPF 30 به بالا استفاده کنید.

 

غذاها و نوشیدنی های غنی از ویتامین C

از مواد غذایی حاوی ویتامین C برای سالم و درخشان نگه داشتن پوست از درون استفاده کنید. مصرف روزانه ویتامین C به پاکسازی آکنه کمک می کند ، پوست شما را مرطوب نگه می دارد و باعث می شود جوانتر به نظر برسد. در اینجا لیستی از مواد غذایی است که می توانید هر روز در رژیم غذایی خود بگنجانید –

  • پرتقال – پرتقال منبع خوبی از ویتامین C است ، روزانه آب پرتقال تازه فشرده بنوشید.
  • بوروکلی – این خانه قدرت آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است تا پوست شما را سالم نگه دارد.
  • آملا – سرشار از ویتامین C ، آملا نه تنها پوست شما را روشن می کند بلکه باعث سلامت مو می شود.
  • کیوی – کمک می کند تا پوست شما از جوش ها جلوگیری کند و همچنین لکه های آفتاب را به حداقل برساند و از علائم پیری جلوگیری می کند.
  • سبزیجات برگ دار – برای دریافت دوز سالم ویتامین C ، یک کاسه سبزیجات برگ سبز را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

ماسک صورت غنی شده با ویتامین C – پودر پوست پرتقال از آسیب های خورشید جلوگیری می کند. این ماده همچنین به عنوان یک ماده سفید کننده طبیعی عمل می کند که جای زخم ها را کمرنگ می کند و حتی رنگ چهره را به افراد می دهد.

مواد لازم:

  • پودر پوست پرتقال – 1 قاشق چایخوری
  • ماست – 1 قاشق غذاخوری
  • آرد نخود یا آرد برنج -1 قاشق غذاخوری

برای استفاده – تمام مواد را مخلوط کنید تا یک خمیر صاف ایجاد شود و آن را روی صورت بمالید. اجازه دهید به مدت 20 دقیقه خشک شود. با آب سرد بشویید.

نکات سریع – با غلظت کم ویتامین C کار خود را شروع کنید و همزمان با عادت بیشتر پوست به این ماده ، سطح خود را بالا ببرید. همیشه ضدآفتاب را بالای سرم ویتامین C خود استفاده کنید تا از پوست شما محافظت شود.

 

منبع

Comments are closed.