بهترین کارهایی که در مونیخ باید انجام دهید!
بهترین هتل های اسپا در برلین
بهترین هتل های اسپا در برلین
۱۴۰۰-۰۵-۲۳
10 تجربه آرامشبخش که باید در مونیخ انجام دهید!
۱۴۰۰-۰۵-۲۳

شهر مونیخ که بیشتر برای Oktoberfest شناخته می شود، مکانی دلپذیر برای بازدید در تمام طول سال است، با مجموعه وسیعی از فعالیتها برای مسافران مناطق مختلف-از متعصبین ورزش تا متخصصان علوم.

مونیخ که توسط ساکنان به عنوان یک دهکده بسیار بزرگ معرفی شده است، کارهای زیادی برای انجام دادن دارد اما هنوز اندازه آن قابل کنترل است. رفت و آمد به سادگی انجام می شود و اکثر مکان ها قابل پیاده روی هستند یا با سیستم حمل و نقل عمومی عالی قابل دسترسی هستند. فضای سبز فراوانی وجود دارد، کافه ها، رستوران ها، بارها و مغازه ها. در مونیخ، دوستداران هنرها موزه های درجه یک پیدا خواهند کرد. علاقه مندان به تاریخ می توانند به کاخ نیمفنبورگ، محل اقامت اصلی سلطنتی و موزه ای که ظهور نازی ها را دنبال می کند، مراجعه کنند. و طرفداران ورزش می توانند یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا را در ورزشگاه خانگی خود ببینند. پس برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون را بخوانید.

 

در Marienplatz و Viktualienmarkt در تاریخ گشت و گذار کنید!

بهترین مکان برای شروع کاوش در مونیخ ، مرکز شهر به سبک قدیمی است. Marienplatz یک محل ملاقات مشترک برای مردم محلی است و همچنین منطقه ای است که در آن تالارهای جدید و قدیمی شهر و بسیاری از مغازه های مدرن را خواهید یافت. ساختمان گوتیک حاکم بر میدان ، تالار شهر جدید است که در اواخر دهه 1800 ساخته شد. شما می توانید تالار اصلی شهر را که نزدیک به 500 سال قدمت دارد ، درست بیرون از میدان پیدا کنید. در مجاورت آن Viktualienmarkt، یک میدان زیبا که مردم در آن غذا ، نوشیدنی و سوغاتی می فروشند. در تمام طول سال باز است ، اما به ویژه در فصل کریسمس جادویی است. مراقب باشید: قیمت در Viktualienmarkt بالاتر از حد متوسط ​​است و اکثر مردم محلی بیش از یک آبجو یا سوسیس در آنجا خرید نمی کنند.

نکته حرفه ای: هدف از رسیدن به Marienplatz ساعت 11 صبح یا ظهر است ، هنگامی که می توانید عملکرد ساعت روزانه (Glockenspiel) را که شامل 43 زنگ و 32 شکل در اندازه واقعی است ، در نمای شهر جدید مشاهده کنید.

 

از بالای کلیسای سنت پیتر مناظر شهر را مشاهده کنید!

در مقابل میدان شهرداری جدید مونیخ، قدیمی ترین کلیسای کلیسایی مونیخ، سنت پیترز قرار دارد – از قرن دوازدهم در اینجا مکانی برای عبادت وجود داشته است. سکوی مشاهده (300 پله بالاتر از سطح زمین) مناظر هیجان انگیزی را ارائه می دهد. از اینجا ، می توانید کل شهر و حتی تا آلپ را در یک روز روشن مشاهده کنید. پس از آن، به عنوان پاداشی برای بالا رفتن از تمام آن پله ها و امتحان بهترین میان وعده شیرین مونیخ – schmalznudeln ، به کافه Frischhut نزدیک بروید . این دونات سرخ کرده بسیار دلپذیر بسیار بیشتر از آنچه از نامش پیداست اشتهاآور است.

 

تجملات کاخ نیمفنبورگ را تجربه کنید!

بهترین کارها در مونیخ باید انجام دهید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

کاخ نیمفنبورگ که در حاشیه غربی شهر واقع شده است، در نیمه دوم قرن 17 ساخته شد و به عنوان اقامتگاه تابستانی فرمانروایان بایرن عمل می کرد. این کاخ در قرون بعدی گسترش یافت و بسیاری از معماری های بعدی به سبک فرانسوی انجام شد. برخی از نکات برجسته در نیمفنبورگ باغ گیاه شناسی است که دارای 52 هکتار باغ و گلخانه است. پارک قصر به سبک باروک؛ و Amalienburg یا اقامتگاه شکار در محوطه پارک. صورتی غبار آلود در خارج، و کاملاً در حال انحطاط در داخل، Amalienburg شامل یک تالار دایره ای از آینه است که منعکس کننده چشم انداز طبیعی بیرون است.

 

 

از مقر سابق قدرت در بایرن دیدن کنید!

در مرکز مونیخ، نزدیک Marienplatz ، محل اقامت اصلی حاکمان باواریایی را که تا سال 1918 بر این ایالت حکومت می کردند، خواهید یافت. این اقامتگاه که با ترکیبی از سبک های رنسانس، باروک، روکوکو، نئوکلاسیک و تاریخ گرا تزئین شده است، به عنوان موزه از سال 1920 در معرض دید عموم قرار می گیرد. در این مکان زیبا، می توانید اتاق خواب ها، اتاق دولتی، اثاثیه و آثار هنری را که سلطنتی باواریایی در دوران پادشاهی آنها انباشته کرده است، مشاهده کنید.

 

 

تشویق یکی از برترین تیم های فوتبال اروپا

بهترین کارها در مونیخ باید انجام دهید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

باشگاه بایرن دارای طرفداران بسیار اختصاصی است و ورزشگاه بزرگ و درخشان Allianz Arena چمن خانه آن است. رفتن به یکی از مسابقات تیم به اندازه یک ورزش یک تجربه فرهنگی است. هنگام ورود، هواداران با لباس های lederhosen یا dirndls (لباس سنتی که بسیاری از مردم در مراسم Oktoberfest می پوشند) و قسمت هاردکور طرفداران روی زمین، هنگامی که در صندلی خود هستید، مراقب نشانه های bratwurst باشید. با طبل ها، پرچم ها و آواز خواندن آنها، از دست دادن آنها سخت خواهد بود.

نکته حرفه ای: شما نمی توانید کوله پشتی یا کیف های بزرگ را وارد ورزشگاه کنید و اکثر بازی ها بسیار شلوغ هستند، بنابراین خروج از ورزشگاه می تواند تا یک ساعت طول بکشد. تهیه بلیط می تواند یک چالش باشد، بنابراین آنها را قبل از سفر بخرید یا شخصی را پیدا کنید که دارای عضویت در باشگاه بایرن است.

اگر به دنبال یک تجربه آرامتر در فوتبال هستید، ورزشگاه Grünwalder را در نظر بگیرید، جایی که می توانید تیم های دوم بایرن و 1860 مونیخ ، تیم دوست داشتنی مهاجمان را که از سال 1911، زمانی که ورزشگاه ساخته شد، در گرونوالدر بازی می کند ، در آنجا ببینید.

 

 

در استخرها از حالت فشرده خارج شوید!

فرهنگ سونا و استخر در آلمان قوی است و مونیخ نیز از این قاعده مستثنی نیست. استخرهای شهر برای عموم آزاد است: تمیز، جادار و مقرون به صرفه هستند. برخی شامل بخش سونا که در آن شما می توانید در یک پیله حرارتی پس از یک روز طولانی از فعالیت های استراحت، و یا روز خود را رفتن با یک انرژی schvitzing (عرق کردن) را وارد نمایید. دانت آباد ، در شمال، در استخر روباز خود آب درمانی ارائه می دهد. Müllersches Volksbad ، در نزدیکی مرکز شهر، یک مجتمع زیبا به سبک هنر نو با استخر، سونا، حمام رومی و خدمات ماساژ عالی است-برای اطمینان از موقعیت خود، زودتر رزرو کنید. در کنار این مجتمع یک آبجو قرار دارد، جایی که می توانید بعد از چند ساعت شنا به نوشیدنی و غذا بروید.

نکته حرفه ای: در آلمان ، مردم در داخل سونا به طور کامل برهنه هستند، بنابراین اگر این چیزی است که با آن راحت نیستید، به استخر بچسبید.

 

 

به شنای با طراوت بپردازید یا موج سواران را در حال حرکت در امواج  را تماشا کنید!

Isar ، که از کوه های آلپ سرچشمه می گیرد ، درست از طریق مونیخ می گذرد و بین محله ها و در کنار Englischer Garten در قلب شهر پیچ می خورد. در تابستان شهر به سواحل ایسار سرازیر می شود ، جایی که مردم آبجو می نوشند ، پیک نیک می کنند و در آب بسیار سرد غوطه ور می شوند. تنها در جایی شنا کنید که تعداد زیادی دیگر را در حال شنا می بینید. ایزار جریان قوی دارد و به راحتی می تواند شناگر بی تجربه را جارو کند.

Eisbach ، که به معنی “یخ” است ، بازوی Isar است و همچنین از Englischer Garten عبور می کند. در ورودی جنوبی پارک در آیزباخ، موج سواران را خواهید دید که در تمام فصول سال با لباس های خیس برای بیرون آمدن از تپه ها بیرون می آیند: گاهی با موفقیت و گاهی کمتر. در شمال شمالی Englischer Garten، جایی که آب به طور قابل توجهی آرامتر است، می توانید در طول ماه های گرمتر شنا کنید.

 

 

از هنر معاصر در Haus der Kunst استفاده کنید!

بهترین کارها در مونیخ باید انجام دهید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بهترین کارها در مونیخ باید انجام دهید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

چند قدم دورتر از آیزباخ ، Haus der Kunst – به معنای واقعی کلمه خانه هنر – موزه هنرهای معاصر است که در دهه 1930 توسط هیتلر ساخته شد. او قصد داشت جایی باشد که هنر تبلیغاتی را به نمایش بگذارد. امروزه در این موزه نمایشگاه هایی از هنرمندان مشهور بین المللی و آلمانی به نمایش گذاشته می شود و فقدان مجموعه دائمی باعث ایجاد فضای بیشتر نمایشگاه می شود. علاوه بر هنرهای جهانی ، یکی از بهترین کوکتل بارهای شهر، Goldene Bar را در داخل موزه خواهید یافت. نقشه های عتیقه دیوارها را تزئین می کنند – راه خود را به نوار کوچکتر ابسنت از نوار اصلی، یا به حیاط سرپوشیده بزرگ که در آن می توانید نوشیدنی خود را در روزهای گرم میل کنید، باز کنید.

 

 

جزئیات را در مرکز اسناد تاریخ ناسیونال سوسیالیسم بررسی کنید!

مرکز اسناد تاریخ ناسیونال سوسیالیسم در سال 2015 در مکانی که قبلاً مقر حزب نازی بود، افتتاح شد و پیشرفت زمانی نازی ها را در سه طبقه نشان می دهد. بخشی از هدف این موزه بررسی نقش مونیخ و بایرن در پیشبرد سوسیالیسم ملی پس از جنگ جهانی اول است. نمایشگاههای دائمی مجموعه ای از منابع اولیه، از جمله متن ها، آمار، ضبط صدا و تصاویر را ارائه می دهند و از برخی جهات احساس می کنند. مانند یک کتاب تاریخ زنده می شود این که آیا شما یک مورخ آماتور یا یک علاقمند به جنگ جهانی دوم هستید، این موزه مکان ارزشمندی برای بازدید در شهر است.

 

در Bellevue di Monaco  خوب بخورید و بنوشید!

Bellevue di Monaco ، یک مرکز فرهنگی و اجتماعی ، به عنوان یک تعاونی اجتماعی توسط افراد محلی و پناهندگان اداره می شود. هر یک از اعضا دارای سهم و رای مساوی در نحوه عملکرد سازمان هستند. در Bellevue di Monaco حرکت کنید تا یکی از غذاهای منوی خود را بچشید، که روزانه تغییر می کند و شامل گزینه هایی مانند موساکا، تگین و بشقاب های مزه می شود. این مرکز که در سال 2018 افتتاح شد، علاوه بر تأمین مسکن برای پناهندگان جوان که از سیستم مراقبت از جوانان خارج شده اند، رویدادهای مکرر را در اختیار عموم قرار می دهد که شامل کارگاه های شعر و رپ، استودیوهای هنری باز، کلاس های بوکس، کنسرت ها ، دوره های زبان است.

 

 

در دانشگاه فنی مونیخ با سرسره حرکت کنید!

بهترین کارها در مونیخ باید انجام دهید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

سرسره سهمی که در بخش ریاضی دانشگاه فنی مونیخ واقع شده است، یک اثر هنری است، راهی برای رفت و آمد دانشجویان و جاذبه ای سرگرم کننده برای بازدیدکنندگان. این سرسره از طبقه چهارم دهلیز ساختمان تا سطح زمین امتداد دارد و به شکل یک سهمی است که شبیه یک U. U گسترده است. هر کسی از زیپ کردن استقبال می کند، و بسیاری از آنها، از جمله نخست وزیر سابق بایرن. اگرچه از نظر فنی در گارچینگ واقع شده است، اما به راحتی می توانید به ساختمان ریاضی در U-bahn یا زیر زمین از مونیخ بروید.

 

با یک قایق 70 ساله که بالای یک پل قرار دارد ، معاشرت کنید!

 

یک بار یک قایق تفریحی که در اطراف آمرسی-دریاچه ای در باواریا حرکت می کرد-آلت یوتینگ چندین سال پیش پس از شش دهه دوندگی از رده خارج شد. گروهی از دوستان تصمیم به خرید قایق گرفتند. آنها آن را به نصف رساندند ، اتوبان را بستند و به مونیخ آوردند ، جایی که ترکیبی از یک بار ، بازار غذا و فضای رویدادها شده است. عرشه های آلت یوتینگ مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید است و مناطق سرپوشیده آن مکانی گرمابخش برای گرم شدن در ماه های سردتر است. در همان نزدیکی ، همان گروه از دوستان یک باشگاه محبوب را در منطقه ای که قبلاً متروکه شده بود، بنام Bahnwärter Thiel اداره می کنند . در اینجا می توانید در داخل ماشین مترو یا ساختمان اصلی مهمانی بگیرید یا در طول روز و ساعات اولیه شب برای بازارهای کک، کلاس های رقص و نمایشگاه بیایید.

 

باروک فوق العاده را در Asamkirche تجربه کنید!

Asamkirche پر زرق و برق و کاملاً نمایان، سبک باروک را به ارتفاعات جدید می رساند. Asamkirche در اواسط قرن 18 توسط دو برادر ساخته شد و در ابتدا قرار بود یک نمازخانه خصوصی باشد. امروزه، برای عموم آزاد است و کاملاً دیدنی است، تزئین شده با شورشی از طلا ، بچه بلوز و صورتی پاستلی، و همچنین کروبی، فرشته و گلهای تزئین شده.

 

در دانشگاه موزه Deutsches  فضای علمی را تجربه کنید!

موزه دویچ با مساحت 50 هزار متر مربع ، بزرگترین موزه علم و فناوری جهان است. در اینجا شما مجموعه ای از آسیاب های بادی، لوکوموتیوها، روبات ها و کشتی ها و همچنین “اولین” های متعدد را خواهید دید: اولین رایانه تحت کنترل برنامه، اولین هواپیمای موتوری که توسط برادران رایت ساخته شده و اولین موتور دیزل. چه به نجوم، ساعت، آلات موسیقی، وسیله نقلیه، ماشین آلات یا هر چیز دیگری علاقه دارید، به احتمال زیاد در بین 100000 شیء موجود در موزه چیزی پیدا خواهید کرد که ذهن شما را برانگیزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *