تاریخچه موزه پیکاسو در 1 دقیقه
بهترین جاذبه های برگامو
بهترین جاذبه های برگامو
۱۴۰۰-۰۷-۱۱
آنچه باید درباره اضطراب پس از زایمان بدانید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
آنچه باید درباره اضطراب پس از زایمان بدانید!
۱۴۰۰-۰۷-۱۱

تاریخچه موزه پیکاسو در 1 دقیقه

موزه پیکاسو در میان خیابان های باریک پیچ در پیچ منطقه معروف به El Born در بارسلونا قرار دارد و یکی از گسترده ترین مجموعه آثار هنرمند اسپانیایی قرن بیستم به نام پابلو پیکاسو است.

این موزه در سال 1963 درهای خود را باز کرد و اولین موزه ای بود که به آثار این هنرمند افتتاح شد. پابلو پیکاسو در شهر مالاگا در جنوب اسپانیا متولد شد اما خانواده او در زمان کودکی به بارسلونا نقل مکان کردند. این شهر در بقیه عمر هنرمند از جایگاه مهمی در قلب هنرمند برخوردار بود. ریشه های موزه در آرزوی دوست دائمی پیکاسو، ژائوم سابارتس-که پیکاسو بسیاری از نقاشی ها ، مجسمه ها و سایر آثار هنری خود را به او داده بود-نهفته است تا موزه ای عمومی را برای همه باز کند تا از آثار پیکاسو لذت ببرند.

تاریخچه موزه پیکاسو در 1 دقیقه

این خود پیکاسو بود که پیشنهاد داد موزه در شهر بارسلونا افتتاح شود ، با توجه به روابطش با کاتالانپایتخت. این موزه در داخل مجموعه ای از ساختمانها متعلق به قرن 13 و 14 قرار دارد که به سبک گوتیک آن زمان طراحی شده اند و هریک دارای هویت و تاریخ خاص خود هستند. با توجه به مخالفت پیکاسو با رهبر آن زمان ، ژنرال فرانکو ، تا حدودی اختلاف نظر در مورد افتتاح موزه وجود داشت و در نتیجه آن تحت نام “مجموعه Sabartés Collection” افتتاح شد.

تاریخچه موزه پیکاسو در 1 دقیقه

مجموعه دائمی موزه در سه بخش سرامیک ، حکاکی ، نقاشی و نقاشی طراحی شده است. در مجموع شامل بیش از 3500 قطعه هنری است که بسیاری از آنها توسط خود پابلو پیکاسو و همچنین دوستان و خانواده او اهدا شده است. بیشتر این مجموعه از سال 1890 تا 1917 متغیر است و تعداد کمی از آثار او پس از 1917 به نمایش گذاشته شده است. موزه بسیاری از مجموعه ها را از طریق وب سایت آنها بصورت آنلاین قابل مشاهده کرده است و حضور فعال آنها در رسانه های اجتماعی باعث کسب موزه ها و موزه ها شد. بهترین و جایزه وب در سال 2010. وب
Tue- یکشنبه : 09:00-07:00 (از جمله تعطیلات) پنجشنبه : تا 21:30 دوشنبه : بسته (از جمله تعطیلات عمومی دوشنبه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *