16 جاذبه گردشگری برتر میلان
آیا روی برای آلرژی موثر است؟
آیا روی برای آلرژی موثر است؟
۱۴۰۰-۰۷-۲۱
عوارض مصرف زیاد دارچین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
عوارض مصرف زیاد دارچین
۱۴۰۰-۰۷-۲۱

16 جاذبه گردشگری برتر میلان

در حالی که میلان (میلانو) ممکن است اولین شهری نباشد که گردشگران هنگام برنامه ریزی سفر به ایتالیا به آن فکر می کنند، اما بیش از سهم خود از جاذبه ها، بدون ذکر تاریخ. با وجود شهرت معتاد به کار به عنوان مرکز پول و تجارت ایتالیا، این شهر دارای گذشته ای تأثیرگذار و میراث فرهنگی غنی است.

 

در نظر بگیرید که سنت آگوستین در کلیسایی تعمید یافت که در میدان فعلی میدان دوئومو قرار داشت. هنرمندان میکل آنژ و لئوناردو داوینچی، آهنگساز وردی، تنور بزرگ انریکو کاروسو و طراح جورجیو آرمانی همه در اینجا زندگی و کار می کردند. توسکانینی به طور منظم در لا اسکالا فعالیت می کرد. ناپلئون تاجگذاری کرد (در واقع، او خود را تاجگذاری کرد) در داخل دوئومو. موسولینی حزب فاشیست را در اینجا تأسیس کرد. و کل دنیای مد دو بار در سال به دنبال مدهای فصل میلان برای مد روز این فصل است.

تمام این تاریخ، بدون توجه به ثروت قابل توجهی که از موقعیت تجاری مطلوب آن به دست آمده است، باعث شده تا میلان دارای گنجینه های هنری، فرهنگی و معماری فراوانی باشد که می توانید از آن لذت ببرید.

میدان بزرگ دوئومو در مقابل کلیسای جامع مرکز مترو است و در نزدیکی Duomo کارهای زیادی برای انجام خواهید یافت. در Piazza dei Mercanti، وقتی در زیر بازار بازی سنگی روبروی Palazzo della Ragione قرن سیزدهم ایستاده اید، احساس خواهید کرد که به قرون وسطی عقب رفته اید.

چندین قرن جلو بروید تا وارد Galleria Vittorio Emanuele II با گنبد زیبا و رو به روی Duomo شوید. از آنجا عبور کنید تا جلوی مشهورترین خانه اپرای جهان ظاهر شوید. همه اینها در پنج دقیقه پیاده روی است. با این فهرست مفید از جاذبه های برتر میلان، این مکانها و بسیاری دیگر از بهترین مکانها را برای بازدید پیدا خواهید کرد.

 

 

1. ایل دوومو (کلیسای جامع میلان)

 

16 جاذبه گردشگری برتر میلان

ایل دوومو (کلیسای جامع میلان)

کلیسای جامع عظیم سانتا ماریا ناسنت ، که میلانی ها آن را فقط “ایل دوومو” می نامند، یکی از بزرگترین کلیساهای جهان است (تا 40000 نفر را در خود جای می دهد) و باشکوه ترین کلیساها، نمونه نهایی سبک گوتیک فلامبویانت. این کار در قرن 14 آغاز شد، اما نمای آن تا اوایل دهه 1800، در زمان ناپلئون به پایان نرسید.

سقف آن دارای 135 قلعه سنگی با ظرافت زیبا و نمای بیرونی آن با 2245 مجسمه مرمری تزئین شده است. فضای کم نور، در تضاد چشمگیر با نمای بیرونی درخشان و دارای الگوهای غنی، با 52 ستون غول پیکر خود تأثیر قدرتمندی می گذارد. شیشه ای رنگ آمیزی در شبستان (عمدتا قرن 15-16) بزرگترین در جهان می باشد. اولین آنها در راهرو جنوبی است.

برج های برجسته عبارتند از شمعدان برنزی هفت شاخه توسط نیکلاس وردون (حدود 1200) در ترانسپت شمالی، مقبره قرن شانزدهم گیان جیاکومو مدیچی و یادگار طلای نگین دار سان کارلو بورومئو در کلیسای هشت ضلعی بورومئو که از سرداب خارج می شود. به در پشت محراب بلند، گروه کر دارای تابلوهای عمیق تراشیده شده و زیر صندلی ها بدبخت هستند.

در جنوب شرقی گنجینه ای با آثار طلا و نقره وجود دارد که مربوط به قرن چهارم تا هفدهم است. قدم زدن روی پشت بام کلیسای جامع یک تجربه چشمگیر است، چشم اندازهایی را در سراسر شهر ارائه می دهد و در روزهای روشن به کوه های آلپ پوشیده از برف ادامه می یابد. (آسانسور به جز 73 پله آخر تا سکوی گنبد از همه بالا می رود).

در جلوی دوئومو، در نزدیکی درب ورودی مرکزی، می توانید از زیر میدان پی دوازو (Piazza del Duomo) به پایه های باسیلیکا دی سانتکلا (قرن چهارم و پنجم و هفتم) و غسل تعمیدگاه قرن چهارم، باتیسترو دی سان جیووانی آل فونتی، فرود آیید. که در حین ساخت سیستم مترو میلان کشف شد.

آدرس: Piazza del Duomo ، میلان

سایت رسمی: http://www.duomomilano.it/fa

 

 

 

2. شام آخر لئوناردو داوینچی

 

16 جاذبه گردشگری برتر میلان

آخرین شام لئوناردو داوینچی

کلیسای آجری گوتیک سانتا ماریا دل گرازی، در Corso Magenta، در حدود 1465 آغاز شد و گنبد شش ضلعی عظیم آن در بهترین سبک رنسانس اولیه توسط برامانته ، یکی از تأثیرگذارترین معماران رنسانس ایتالیا، طراحی شد.

کلیسا – و ناهارخوری مجاور، که شام آخر لئوناردو داوینچی را در خود جای داده است – در جنگ جهانی دوم بسیار آسیب دیدند و در حین کار تعمیر، نقاشی های قدیمی اسگریفیتو در گنبد به معرض نمایش گذاشته شد. در انتهای راهروی شمالی، کلیسای باروک Madonna delle Grazie، با محرابی از مدونا قرار دارد.

اما دلیل این که اکثر گردشگران از سانتا ماریا دل گرازی دیدن می کنند دیدن مشهورترین اثر داوینچی است که روی دیوار پذیرایی صومعه سابق دومینیکن نقاشی شده است. Cenacolo Vinciano، آن را به عنوان در اینجا به نام، بر روی دیوار در دمای بین 1495 و 1497 نقاشی شده است.

داوینچی به جای نمایش های قبلی قبلی آخرین وعده غذایی مسیح با شاگردانش، تصویری دراماتیک از این صحنه ارائه می دهد، که کاملاً بدیع بود و مرحله جدیدی مهم در توسعه هنر را مشخص کرد. نقاشی، که قبل از تخریب قسمتی از اتاق در معرض آب و هوا شروع به پوسته پوسته شدن کرده بود، چندین بار مرمت شده است، فرایندی که احتمالاً هرگز به طور کامل به پایان نمی رسد.

ورودی محدود و محدود به کسانی است که بلیط به موقع دارند. یک راه آسان برای دیدن این مکان و دیگر مکان های معروف میلان، گشت و گذار نیم روزه میلان با شام آخر داوینچی است. این تور پیاده روی 3.5 ساعته شما را به چندین جاذبه اصلی می برد و شامل ورود به لا اسکالا و بلیط ورودی برای دیدن شام آخر است.

آدرس: Piazza Santa Maria delle Grazie 2 ، میلان

سایت رسمی: http://www.milan-museum.com/booking.php

 

 

 

3. Galleria Vittorio Emanuele II: مغازه های لوکس و کافه های زیبا

 

گالری ویتوریو امانوئل دوم

Galleria Vittorio Emanuele II که از یک طرف میدان دل دوومو تشکیل شده و از طرف دیگر به میدان پیازلا اسکالا باز می شود، توسط Giuseppe Mengoni طراحی شده و بین سالهای 1865 تا 1877 ساخته شده است. 48 متر بالاتر از کف معرق آن.

با آغاز معماری مدرن در ایتالیا، امروزه این شهر به عنوان نمونه ای درخشان از ساخت آهن و شیشه صنعتی قرن نوزدهم شناخته می شود. و هنوز هم یک مکان زیبا و پر جنب و جوش است که محلی ها برای صرف ناهار یا قهوه در کافه های شیک آن ملاقات می کنند و در مغازه های لوکس آن گشت و گذار می کنند. این شهر آنقدر بخشی از زندگی محلی است که ساکنان میلان از آن با عنوان “sal salo” (سالن) یاد می کنند.

آدرس: Piazza del Duomo، میلان

 

 

4. کاستلو اسفورزسکو

 

Castello Sforzesco، که توسط ویسکانتی و خانواده Sforza که به ترتیب از سال 1277 تا 1447 و از 1450 تا 1535 میلان بر میلان حکومت کردند، برگزار شد، در سال 1368 ساخته شد و در سال 1450 بازسازی شد. Torre de Filarete 70 متری بازسازی 1905 دروازه اصلی است. -برج.

Castello خانه Musei del Castello Sforzesco را دارد، مجموعه ای از موزه ها، که در یکی از آنها مجسمه سازی شده است. این مجموعه شامل Pietà Rondanini، آخرین شاهکار میکل آنژ است که در سال 1953 از Palazzo Rondanini در رم به اینجا آورده شد.

موزه های دیگر دارای مجموعه ای از هنرهای تزئینی، آثار باستانی ماقبل تاریخ و مصر، مجموعه ای از تاریخ موسیقی و زرادخانه ای از سلاح ها و زره های قرون وسطایی است.

گالری تصاویر شامل نقاشی های بلینی، کورجیو، مانتگنا، برگونونه، فوپا، لوتو، تینتورتو و آنتونلو دا مسینا است. بین دو حیاط عقب Castello، یک گذر به پارک منتهی می شود، در اصل باغ دوک های میلان و بعداً یک زمین آموزش نظامی.

آدرس: میدان کاستلو ، میلان

سایت رسمی: https://www.milanocastello.it/fa

 

 

5. Pinacoteca di Brera

 

16 جاذبه گردشگری برتر میلان

Pinacoteca di Brera

کاخ رنسانس Palazzo di Brera ، که بین سالهای 1651 تا 1773 ساخته شد، در ابتدا یک کالج یسوعی بود، اما از سال 1776 به عنوان Accademia di Belle Arti (آکادمی هنرهای زیبا) شناخته می شود. همراه با کتابخانه و رصدخانه، حاوی Pinacoteca di Brera، یکی از بهترین موزه های هنری ایتالیا است.

بیشتر آثار هنری با بسته شدن یا تخریب کلیساها به دست آمدند و موزه به ویژه در نقاشی های استادان شمالی ایتالیا قوی است. هنگامی که از حیاط وارد می شوید، بنای یادبود ناپلئون اول را در سال 1809 توسط مجسمه ساز Canova مشاهده خواهید کرد.

در میان تصاویر قرن پانزدهم، آثار مانتگنا ( مدونا در حلقه سر فرشتگان و نوحه ) قابل توجه است. اساتید ونیزی توسط Giovanni Bellini ( Lamentation and two Madonnas)  Paolo Veronese  Titian ( Count Antonio Porcia and St. Jerome ) و Tintoretto ( یافتن بدن سنت مارک و فرود از صلیب )، و پرتره توسط Lorenzo Lotto نمایندگی می شوند. و جیووانی باتیستا مورونی.

استادان لومبارد، شاگردان لئوناردو داوینچی، و هنرمندان مکتب فرارس به خوبی نمایان شده اند. Correggio از پارما با تولد و ستایش پادشاهان نشان داده شده است. از هنرمندان مکتب آمبریان می توان به پیرو دلا فرانچسکا ( مدونا با قدیسان و دوک فدریکو دا مونتفلترو ) و برامانته (هشت نقاشی دیواری مسیح ستون ) اشاره کرد.

مشهورترین تصویر در گالری ازدواج رافائل باکره (Lo Sposalizio) است، بهترین اثر اولین دوره او. رامبراند (پرتره زنان، از جمله خواهر هنرمند )، ون دیک ( پرنسس آمالیا سلمز )، روبنس ( شام آخر ) و ال گرکو ( سنت فرانسیس ) در میان استادان خارجی برجسته هستند.

همه اینها استادان قدیمی نیستند – همچنین آثار پیکاسو، براک و مودیلیانی را در اینجا خواهید یافت. بیشتر بازدیدکنندگان راز کوچک Brera را از دست می دهند: Orto Botanico di Brera، باغی جذاب در یکی از حیاط داخلی آن، واحه ای پنهان از درختان عجیب و غریب، استخرها و تخت گل با گلخانه ای در قرن نوزدهم.

آدرس: Via Brera 28 ، میلان

 

 

6. اپرا در تئاترو آلا اسکالا

 

کاستلو اسفورزسکو

تئاترو آلا اسکالا

که به عنوان معتبرترین خانه اپرا در جهان شناخته می شود، لا اسکالا با موسیقی همه آهنگسازان و خوانندگان بزرگ اپرا نواخته است و تماشاگران آن – تئاتر 2800 نفر را در خود جای می دهد – به عنوان خواستارترین افراد در ایتالیا شناخته می شوند (و می ترسند).

فصل از اوایل دسامبر شروع می شود و تا ماه مه ادامه دارد، اما تهیه بلیط اغلب دشوار است. بهترین راه برای تهیه بلیط از طریق دربان هتل است، اما ارزش بررسی آن در گیشه را دارد.

در همان ساختمان Museo Teatrale alla Scala قرار دارد، جایی که مجموعه ای از لباس ها از اجراهای برجسته و یادگاری های تاریخی و شخصی بزرگان را که اجرا کرده اند و آثار آنها در لا اسکالا اجرا شده است، از جمله وردی، روسینی و بزرگان را مشاهده خواهید کرد. هادی آرتورو توسکانینی اگر تمرینی در حال انجام نباشد، موزه دسترسی برای دیدن داخل خود اپرا، یکی از بزرگترین خانه های جهان را فراهم می کند.

آدرس: میدان دلا اسکالا، میلان

سایت رسمی: www.teatroallascala.org

 

 

7. سانت آمبروجیو

 

تئاترو آلا اسکالا

سانت آمبروجیو

کلیسای Sant’Ambrogio در سال 386 توسط سنت Ambrose، که در میلان متولد شد و مقدس حامی شهر است، تاسیس شد. کلیسای حاضر شاهکاری از معماری رومانسک است که در قرن دوازدهم در اطراف گروه کر از کلیسای اولیه قرن نهم ساخته شده است.

با رواق بزرگ، که مربوط به قرن نهم است، و دهلیز، که قسمت های سنگی تراشیده و درگاه آن، آن را در بین بهترین نمونه های اروپا در دوره رومانسک قرار می دهد، چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد.

در داخل، حتماً منبر را با حکاکی رومانسک متاخر و سارکوفاگ Stilicone متعلق به قرن چهارم که در زیر آن غنی شده است را ببینید. بدنه (پالیوتو) محراب بلند شاهکار هنر کارولینگی است که در سال 835 در میلان یا ریمز ساخته شده است. به راحتی می توانید گنبد موزاییکی Sacello di San Vittore قرن چهارم را که از طریق آخرین کلیسای سمت راست به آن دسترسی دارید، از دست بدهید.

آدرس: Piazza Sant’Ambrogio 15، میلان

 

 

8. Cimitero Monumentale

 

Cimitero Monumentale

با تمام معماری و هنر باشکوه ایتالیا از دوران یونان باستان و روم، قرون وسطی و رنسانس، به راحتی می توان فراموش کرد که ایتالیا همچنین دارای نمونه های برجسته ای از دوران هنر نو است، که در اینجا با نام Stile Liberty شناخته می شود.

Cimitero Monumentale، نزدیک ایستگاه راه آهن Stazione Porta Garibaldi، یک گالری در فضای باز از مجسمه های Art Nouveau است که بسیاری از آنها توسط مجسمه سازان ایتالیایی ساخته شده است. این بناها پشت یک رواق مرمرین راه راه عظیم و پر زرق و برق، نشان مقبره های ثروتمندان و مشهور میلان از اواخر دهه 1800 تا اواسط قرن بیستم است. نقشه به زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا نمونه های برجسته را پیدا کنید.

آدرس: Piazzale Cimitero Monumentale، میلان

 

 

9. سان مائوریتزیو و موزه باستان شناسی

 

نقاشی های دیواری داخل سان مائوریزیو

برای بسیاری ، فضای داخلی کلیسای سان مائوریزیو زیباترین در میلان است. در اوایل دهه 1500 به عنوان کلیسایی برای صومعه راهبه های بندیکتی ساخته شده است، کل فضای داخلی آن پوشیده از نقاشی های دیواری از صحنه های کتاب مقدس است. اینها نه تنها توسط برخی از بهترین هنرمندان لومبارد قرن 16 – عمدتا برناردینو لوئینی و پسرانش – بلکه رنگ نقاشی ها آنقدر زنده است که گویی دیروز نقاشی شده اند. شبستان بلند به دو بخش تقسیم می شود، قسمت عقب به عنوان گروه کر راهبه ها محفوظ است.

صومعه وسیع بر روی خرابه های سیرک رومی و بخش هایی از دیوارهای رومی ساخته شده است، که همگی اکنون بخشی از Civico Museo Archeologico (موزه باستان شناسی) است، جایی که می توانید بقایای حفاری شده میلان رومی را در آنجا مشاهده کنید.

در کنار تاریخ باستانی میلان، آثار یونانی، اتروسکی و رومی را از جاهای دیگر ایتالیا، از جمله مجسمه هایی از سنگ و برنز، خواهید یافت. مجسمه ماکسیمیلیان متعلق به قرن سوم، سر برنزی و مجسمه ای زنانه با پرده های تا شده ، به ویژه خوب هستند.

آدرس: میلان، Corso Magenta 15

 

 

10. ناویلیو

 

ناویلیو

برای جوانانی که به کافه ها و کلوب های موسیقی کنار کانال مراجعه می کنند، Naviglio یکی از بهترین کارهایی است که شبها در میلان انجام می شود. اگرچه غروب بیشترین فعالیت را دارد، در طول روز به بوتیک ها و کارگاه های هنرمندان و رستوران ها و جشنواره های مکرر که در اینجا برگزار می شود بروید.

در ماه آوریل، محله در امتداد کانال پر از گل برای Festa Di Fiori است و Festa del Naviglio کنسرت، راهپیمایی، صنایع دستی و بازار عتیقه را به ارمغان می آورد. بارها در امتداد کانالها در اواسط ماه ژوئن برای Sagra di San Cristoforo (جشنواره سنت کریستوفر) تزئین شده اند و Orchestra Sinfonica di Milano Giuseppe Verdi پنجشنبه و جمعه عصرها و بعد از ظهرهای یکشنبه حدود 50 کنسرت در Auditorium di Milano اجرا می کند.

آدرس: Corso San Gottardo ، میلان

 

 

11. سانتا ماریا پرسو سان ساتیرو

 

16 جاذبه گردشگری برتر میلان

سانتا ماریا پرسو سان ساتیرو

از بیرون، این کلیسا در یک خیابان خرید در نزدیکی میدان دوئومو نسبتاً کوچک و بی تاثیر به نظر می رسد. قدم به داخل بگذارید تا ببینید که بسیار باشکوه است، پناهگاه باشکوه، عمیق و طاقدار آن به صورت یک اپسید تقریباً به طول قسمت اصلی کلیسا کشیده شده است.

یا آن؟ در راه رفتن به جلو چشم خود را روی آن نگه دارید و تماشا کنید که در دیوار تقریبا صاف پشت محراب ذوب می شود. همه اینها یک توهم نوری است، یک ترفند بسیار هوشمندانه که توسط معمار برامانته برای عظمت به کلیسایی با فضای محدود انجام شده است.

آدرس: از طریق تورینو 9، میلان

 

 

12. موزه پولدی پززولی

 

16 جاذبه گردشگری برتر میلان

موزه پولدی پززولی

یک خانه قدیمی قدیمی و زیبا، محوطه این موزه هنری است که در قرن 19 به عنوان مجموعه خصوصی Gian Giacomo Poldi Pezzoli و مادرش، Roosa Trivulzio ایجاد شد. نکات برجسته عبارتند از نقاشی های بوتیچلی، مانتگنا، پیرولا فرانچسکا، گاردو و هنرمندان دیگر، جواهرات، نقره، برنز، پرسلن، سفال اتروسک، زره و سلاح.

منسوجات موجود در موزه شامل فرش های فلاندری و ایرانی، ملیله، مجموعه بزرگی از توری های دست ساز و گلدوزی بسیار کمیابی است که توسط بوتیچلی طراحی شده است.

خود خانه ارزش دیدن دارد، زیرا آثار هنری و مجموعه های دیگر در ترکیبی از تنظیمات اتاق و فضاهای گالری نشان داده شده است. بسیاری از اتاقها در اواسط دهه 1800 برای نمایش مجموعه ها بازسازی شدند.

آدرس: Via Manzoni 12، میلان

وب سایت رسمی: www.museopoldipezzoli.it

 

 

 

13. Museo Bagatti Valsecchi

 

16 جاذبه گردشگری برتر میلان

Museo Bagatti Valsecchi

چندین چیز این مکان را به یک مکان بسیار جالب برای بازدید تبدیل می کند. دو برادر در قرن نوزدهم زندگی خود را صرف جمع آوری اثاثیه و هنرهای تزئینی کردند تا فضای داخلی کاخ رنسانس آنها همانطور که در ابتدا به نظر می رسید ظاهر شود.

نه تنها خانه ای در آن دوران را در حالت قابل سکونت خواهید دید، برعکس اتاقهای ویترین و دیوارهای نقاشی، بلکه می توانید روند جمع آوری آنها را از طریق تابلوهای عالی انگلیسی دنبال کنید. بنابراین می توانید در میان اطلاعات تاریخی و هنری درباره هر قطعه، کمی از هیجان تعقیب و گریز را به اشتراک بگذارید.

اما بیشتر از همه، دیدن مبلمان ، ملیله، ظروف شیشه ای، کتاب، اقلام کودکان و نقاشی های استادان دوره رنسانس در محیطی خانگی زیبا است.

آدرس: Via S Spirito 10 ، میلان

سایت رسمی: http://museobagattivalsecchi.org/fa/index.html

 

 

14. موزه ملی علم و فناوری لئوناردو داوینچی

 

 

16 جاذبه گردشگری برتر میلان

موزه ملی علم و فناوری لئوناردو داوینچی

این موزه که در صومعه ای سابق الیوتان قرار دارد، تاریخ علم و فناوری را از کار دانشمندان اولیه تا دوران مدرن نشان می دهد. گالری لئوناردو داوینچی با مدلهای کاربردی بسیاری از اختراعات و ماشین آلات او، که از نقاشی های داوینچی خلق شده است، مورد توجه ویژه است.

در نمایشگاه فیزیک دستگاههایی که توسط گالیله، نیوتن و ولتا مورد استفاده قرار می گیرد، وجود دارد و بخش هایی در زمینه اپتیک، آکوستیک، تلگراف، حمل و نقل، حمل و نقل، راه آهن، پرواز ، متالورژ، وسایل نقلیه موتوری، زمان سنجی و چوب وجود دارد. در مجموع، بیش از 15000 مورد فنی و علمی نشان دهنده تاریخ علم، فناوری و صنعت ایتالیا است.

آدرس: Via St Vittore 21 ، میلان

سایت رسمی: http://www.museoscienza.org/english/

 

 

15. سان استورجیو

 

سان استورجیو

کلیسای رومانسک Sant’Eustorgio در قرن های 12 و 13 ساخته شده است و کامپانیل خوب آن یک قرن بعد اضافه شده است. نما تا سال 1863 اضافه نشد. برای یافتن Cappella Portinari، توسط Michelozzo در سال 68-162-162، یکی از اولین نمونه های معماری دوران رنسانس را فراتر از گروه کر نگاه کنید. نقاشی های دیواری ساخته شده توسط وینچنزو فوپا است.

در فاصله چندانی از سان استورجیو، کلیسای دیگری به نام سن لورنزو ماجیور وجود دارد که متعلق به دوران اولیه مسیحیت است. گنبد رنسانس آن در سال 1574 اضافه شد، اما موزاییک های موجود در نمازخانه سنت آکوئیلینوس مربوط به قرن چهارم است. در مقابل کلیسا، رواق شانزده ستون قرنتی بزرگترین بنای بازمانده از Mediolanum روم است.

آدرس: Piazza Sant’Eustorgio ،1 ، 20123 میلان

 

 

16. Civica Galleria d’Arte Moderna (گالری هنرهای مدرن)

 

16 جاذبه گردشگری برتر میلان

Civica Galleria d’Arte Moderna (گالری هنرهای مدرن)

محل اقامت ناپلئون هنگام اشغال میلان، این کاخ رو به روی Giardini Pubblici زمانی که ناپلئون به آن فرمان داد جدید بود. امروزه ، گچ کاری اصلی و جزئیات تزئینی داخل آن حفظ شده است، که به عنوان ویترین مجموعه وسیع هنرهای مدرن میلان به علاقه خود می افزاید.

تأکید بر هنر ایتالیایی است، از رمانتیسم قرن 19 تا پست امپرسیونیست ها، اما مجموعه ها بسیار گسترده تر هستند، با آثار رنوار ، پیکاسو ، ماتیس، روو، مودیلیانی، دوفی و ​​ویلارد. گروه گسترده ای از مجسمه های نئوکلاسیک توسط کانوا و معاصرانش وجود دارد.

در حیاط باغی به سبک انگلیسی و باغ گیاه شناسی وجود دارد و در کنار آن چمنزارها، باغهای گل و زمینهای بازی باغهای عمومی قرار دارد. همچنین در مجاورت Giardini Pubblici  Museo Civico di Storia Naturale (موزه تاریخ طبیعی) قرار دارد، جایی که تنوع زیستی زمین در تقریبا 100 دیورامای دقیق نشان داده شده است. بخش دیرینه شناسی به ویژه قوی است، که توسط پلیوسوروس دیدنی از سقف آویزان شده است.

آدرس: Via Palestro 16 ، میلان

 

 

محل اقامت در میلان برای گشت و گذار

وقتی به نقشه نگاه می کنید میلان بزرگ و وسیع می تواند بسیار شگفت انگیز باشد. وقتی متوجه می شوید که بیشتر کارها در فاصله کوتاهی از Duomo ، خود جاذبه اصلی میلان، قرار دارد، چندان دلهره آور نیست. و آنها به راحتی در صف قرار می گیرند، بنابراین راه رفتن به بیرونی ترین آنها از یک یا دو نفر دیگر عبور می کند. این هتل های دارای رتبه بالا در میلان نزدیک به جاذبه های مهم گردشگری هستند:

  • هتل های مجلل: قدمهایی از میدان دوئومو و میدان قرآنی قرون وسطایی، هتل مملو از هنر Spadari al Duomo دارای دکوراسیون مدرن است.در مقابل Grand Hotel et de Milan یک کلاسیک تاریخی است. بین لا اسکالا و مغازه های طراح مونت ناپلئون، برای دوستداران اپرا و شیک پوشان مناسب است.پارک هایت میلان درست در کنار محوطه خرید Galleria Vittorio Emanuele II، بین خانه اپرای Duomo و La Scala واقع شده است.
  • هتلهای میان رده: در خیابان فرعی آرام و با خدمات بی عیب و نقص، گرن دوکا دی یورک، علی رغم موقعیت مکانی اش، درست در میدان شلوغ پیازا ، هوایی آرامش بخشیده است.میدان میلانو دوومو در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و رستورانها آن را احاطه کرده اند و در فاصله پیاده روی ساده Duomo قرار دارند. در هوای خوب، از صبحانه موجود در تراس پشت بام لذت ببرید.در همان محله، اتاقهای هتل Dei Cavalieri به سبک مدرن، اما در یک ساختمان میراثی هستند. تراس پشت بام نیز در اینجا وجود دارد.
  • هتل های مقرون به صرفه: مهمان نواز Antica Locanda Leonardo در نزدیکی سانتا ماریا دل گرازی و شام آخر، پیاده روی آسان تا موزه علم و سن آمبروجیو تاریخی است.با اتصال مترو به میدان دوومو، حدود 30 دقیقه پیاده روی، هتل برنا پنج دقیقه پیاده تا ایستگاه سنترال، پایانی برای سرویس از فرودگاههای مالپنسا و لیناته ، و قطارهایی برای دریاچه کومو و تمام نقاط ایتالیا وجود دارد.در مجاورت باغ عمومی و موزه های آن ، و پنج دقیقه پیاده روی تا نوار خرید Corso Buenos Aires ، هتل Sanpi Milano نیز پیاده روی کوتاهی تا Quadrilatero della Moda ، منطقه مد میلان دارد.

 

 

 

نکات و تورها: چگونه حداکثر استفاده را از سفر خود به میلان ببرید

  • سفر یک روزه آلپ سوئیس: یکی از بهترین راه ها برای دیدن مناظر کوهستانی زیبا در نزدیکی میلان، راحتی یک قطار است. کوه های آلپ سوئیس BERNINA اکسپرس راه آهن تور از میلان ارائه می دهد سفر افسانه از طریق BERNINA رمز عبور به سنت موریتس، از جمله زمان آزاد در تیرانو و سنت موریتس. این یک روز 12.5 ساعته است که شامل حمل و نقل با قطار از میلان به تیرانو ، جایی که شما سفر قطار را آغاز خواهید کرد. گذراندن یک روز در دریاچه کومو یکی دیگر از تفریحات محبوب است.
  • سفریک روزه دریاچه کومو: سفر Como دریاچه روز از میلان یک سفر نه یک ساعت است که ارائه می دهد حمل و نقل به کومو، یک تور پیاده روی هدایت از شهر، و یک Como دریاچه کروز. یک تور کمی طولانی تر، ایتالیا و سوئیس در یک روز: دریاچه کومو و لوگانو شامل یک سفر دریایی در دریاچه کومو، با توقف در بلاجیو است، و سپس برای یک بعد از ظهر گشت و گذار در مناظر یا خرید به لوگانو ادامه می دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *