روستای دَرَک، تلاقی کویر و دریا

روستای دَرَک، تلاقی کویر و دریا

متاسفانه یا خوشبختانه، روستای درک، هنوز برای بسیاری از توریست‌ها، ناشناخته مانده، به همین دلیل هنوز جزو مناطق بکر و دست‌نخورده، باقی مانده است. این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون به معرفی روستای دَرَک، تلاقی کویر و دریا میپردازیم.

 

روستای درک یکی از روستاهای ساحلی بکر و زیبای شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان است. وجود چهار ساحل مرجانی، صخره ای، شنی، و ماسه ای یکی از عجایب این روستا است. وجود دریایی با آب شیرین و درختان نخل سرسبز که تداعی کننده بهشت است به جذابیت این روستا افزوده است.

 

روستای دَرَک، تلاقی کویر و دریا

 

روستای دَرَک در نزدیک مرز دریایی دو استان هرمزگان و سیستان وبلوچستان و در حوزه بخش زرآباد شهرستان کنارک واقع شده است. تماشای زیبایی های این روستا هر گردشگری را به وجد می آورد و باید ساعت ها از دیدن آن لذت ببرد، چون مشاهده سواحل ماسه ای بدون سنگ در کنار کوه، جنگل و نخلستان جذابیت خاصی به این منطقه داده است.

 

کی به درک بریم؟

هوای بارانی به ندرت در این منطقه دیده می‌شود، اما بجز فصل تابستان، باقی روزهای سال، آب و هوایی بهاری دارد و دلیلش بادهای خنکی است که از سمت اقیانوس هند می‌وزد. اواسط پاییز تا اوایل بهار، بهترین زمان برای سفر به روستای درک است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *