زیباترین قلعه های آلمان
بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی
بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی
۱۴۰۰-۱۰-۰۲
زیباترین دهکده های آلمان
زیباترین دهکده های آلمان
۱۴۰۰-۱۰-۰۵

زیباترین قلعه های آلمان

با بیش از 20000 قلعه در آلمان ، گردشگران گزینه های زیادی برای انتخاب دارند. اینها از پوستر قلعه‌ها در همه جا – Nueschwanstein – تا خرابه‌های کمتر شناخته شده قلعه‌های قرون وسطایی را در بر می‌گیرد و به قدری فراوان هستند که این فهرست تنها می‌تواند بخش کوچکی از آنها را مورد توجه قرار دهد.

بنا بر ضرورت، بسیاری از قلعه‌های زیبا و جذاب کنار گذاشته شده‌اند: قلعه زیبای درون شهر/کاخ‌هایی مانند قلعه سلطنتی درسدن. قلعه‌های عمارت کوچک‌تر مانند Mespelbrunn در کنار آب؛ قلعه هارتنفلس اوایل رنسانس تورگائو، جایی که مارتین لوتر موعظه می کرد. یا Burghausen، معروف به بزرگترین قلعه در جهان است.

در عوض، ما آن‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که مظهر قلعه‌سازی هستند، قلعه‌هایی که الهام‌بخش برادران گریم هستند، آن‌هایی که برج‌ها، برج‌ها و پل‌های متحرک‌شان این احساس را در شما ایجاد می‌کند که انگار قرن‌ها به عقب رفته‌اید – یا به یک افسانه. این مکان ها به دلیل تأثیر بصری، اهمیت تاریخی، تنوع و تجربه گردشگری به عنوان بهترین مکان برای بازدید انتخاب شده اند. با این لیست از بهترین قلعه های آلمان، سفرهای خانواده خود را برنامه ریزی کنید.

توجه: برخی از مشاغل ممکن است به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی جهانی اخیر به طور موقت تعطیل شوند.

1. Nueschwanstein

زیباترین قلعه های آلمان

نیوشوانشتاین

Nueschwanstein که در ذهن لودویگ “دیوانه” پادشاه باواریا به عنوان یک عقب نشینی فانتزی از جهان تصور می شود، اسطوره، ادبیات رمانتیک، اپرای بزرگ و جوانمردی توتونیک را در پالت معماری و تزئینی خود گنجانده است. نتیجه تلاقی بین نئورومانسک و نئوگوتیک آمیخته با افسانه، معجونی پرشور از مناره ها، برجک ها، سنگرها و سقف های شیبدار است که بر فراز صخره ای صخره ای احاطه شده توسط جنگل قرار گرفته است.

گویی پس‌زمینه‌ای نقاشی‌شده برای این صحنه، خطی ناهموار از کوهپایه‌های آلپ از پشت قلعه بلند می‌شود و مناظر خیره‌کننده‌ای را تشکیل می‌دهد که توسط پنجره‌های آن قاب شده‌اند. تنها 15 اتاق از 200 اتاقی که برای قلعه در نظر گرفته شده بود، قبل از مرگ لودویگ در سال 1886 تکمیل شد، اما “اتاق” به سختی اندازه یا عظمت سالن های تمام شده را نشان می دهد. اتاق تخت، تالار خوانندگان، اتاق خواب لودویگ و سایر اتاق های باشکوه با نقاشی های دیواری، موزاییک ها، طاق ها و بلوط حکاکی شده تزئین شده اند.

سایت رسمی: www.neuschwanstein.de/englisch/tourist/index.htm

2. قلعه هوهنزولرن (Burg Hohenzollern)

زیباترین قلعه های آلمان

قلعه هوهنزولرن

سومین قلعه ای که بر فراز این کوه در بادن-وورتمبرگ قرار دارد، قلعه هوهنزولرن، خانه اجدادی خانواده امپراتوری آلمان، خانه هوهنزولرن است. سلطنت آنها با کناره گیری قیصر ویلهلم دوم در پایان جنگ جهانی اول به پایان رسید و بسیاری از آثار سلطنتی این سلسله در اینجا به نمایش گذاشته شده است، از جمله تاج سلطنتی پروس و اقلام متعلق به فردریک کبیر.

قلعه اصلی در اوایل دهه 1200 ساخته شد اما در سال 1423 ویران شد. جایگزینی بزرگتر و مستحکم تر در سال 1454 ساخته شد اما در آغاز قرن نوزدهم ویران شد .

در سال 1850، پادشاه فردریک ویلیام چهارم مجموعه مستحکم نئوگوتیک فعلی را ساخت که شاهکاری از معماری نظامی قرن نوزدهم به حساب می‌آید. این کاخ مجلل در داخل یک قلعه محصور شده قرار دارد که از دروازه ای چشمگیر وارد شده است.

این قلعه هنوز در مالکیت و اشغال هوهنزولرن است و در تمام طول سال برای گردشگران باز است. گشت‌های راهنما از طریق اتاق‌های نمایش و کابینت شامل نگاهی اجمالی به تاریخچه خانواده، و همچنین گنجینه‌های سلطنتی و کارهای طلا و نقره، نقاشی‌ها و لباس‌های سلطنتی است. یکی از برترین بازارهای کریسمس در آلمان در دو آخر هفته در اوایل دسامبر در اینجا برگزار می شود.

سایت رسمی: https://www.burg-hohenzollern.com

3. قلعه شورین (Schweriner Schloss)

 

زیباترین قلعه های آلمان

قلعه شورین

برخلاف بسیاری از قلعه‌های دیگر که بر فراز تپه‌های شیب‌دار قرار دارند یا برای دفاع بر روی صخره‌های صخره‌ای قرار دارند، قلعه شورین تقریباً به طور کامل توسط آب احاطه شده است. تنها یک پل آن را به شورین، پایتخت مکلنبورگ-فورپومرن در شمال آلمان متصل می کند.

گنبدهای گنبدی پیازی، برج کادوی چای، و مناره های نوک تیز آن، آن را به عنوان نمونه ای از تاریخ گرایی رمانتیک نشان می دهد و به نوشوانشتاین به عنوان یکی از نمونه های برجسته این سبک در آلمان می پیوندد. در واقع، گاهی اوقات به آن لقب “Nueschwanstein شمال” داده می شود.

خاستگاه آن به سال 973 باز می گردد و از آن زمان قلعه ای در جزایر برپاست و مقر دوک های مکلنبرگ شده است. در اواخر دوران گوتیک، دوک‌ها قلعه را به قصری تبدیل کردند که نشان‌دهنده ثروت و قدرت فزاینده آنها بود و برخی از دفاع‌ها را با اضافات تزئینی بیشتری جایگزین کردند. در اواسط دهه 1500، سنگرهایی اضافه شد که هنوز پابرجا هستند.

در اواسط دهه 1800، دوک بزرگ فردریش فرانتس دوم دستور بازسازی کامل را داد که تنها بخش هایی از ساختمان قرن 16 و 17 را حفظ کرد. نتایج، قلعه/کاخ تا حدودی خیالی فعلی بود که پس از اتحاد مجدد آلمان، تحت حفاظت گسترده قرار گرفت. فضای داخلی مجلل بار دیگر می درخشد. نقطه برجسته اتاق با شکوه تخت است.

4. قلعه هایدلبرگ (Heidelberger Schloss)

زیباترین قلعه های آلمان

 

قلعه هایدلبرگ

ماسه سنگ قرمز عظیم قلعه هایدلبرگ یکی از بهترین نمونه های بازمانده از معماری رنسانس آلمان است . این در یک موقعیت فرماندهی در دامنه تپه دقیقاً بالای شهر قدیمی در هایدلبرگ، تقریباً 200 متر پایین تر قرار دارد و پس زمینه ای را تشکیل می دهد که تقریباً از هر نقطه از شهر یا در امتداد رودخانه نکار قابل مشاهده است.

منشأ آن در حدود سال 1300 است و یک قرن بعد شاهزاده الکتور روپرشت سوم آن را به اقامتگاه سلطنتی تبدیل کرد، که تا زمانی که توسط فرانسوی ها در سال 1689 و دوباره در سال 1693 سوزانده شد باقی ماند. آتش سوزی سوم که توسط رعد و برق در سال 1764 شروع شد، آن را غیرقابل سکونت کرد. اما زیباترین – و بزرگترین – خرابه قلعه در آلمان.

می‌توانید در تورهای منظم از فضای داخلی دیدن کنید تا از حیاط قلعه، موزه داروخانه و سرداب دیدن کنید، جایی که یک بشکه غول‌پیکر به ارتفاع هفت متر وجود دارد. کنسرت‌ها، اجراها و جشنواره‌ها در حیاط برگزار می‌شود و هر تابستان سه بار آتش‌بازی‌های عظیمی برگزار می‌شود .

می‌توانید در Bergbahn به قلعه هایدلبرگ بروید، راه‌آهن فونیکولار که از Kornmarkt می‌رود، یا از طریق 15 دقیقه پیاده‌روی از شهر قدیمی. سواری رفت و برگشت با فونیکولار در بلیط تور قلعه گنجانده شده است.

سایت رسمی: www.schloss-heidelberg.de/en/home/

5. قلعه وارتبورگ (Schloss Wartburg)

 

زیباترین قلعه های آلمان

 

قلعه وارتبورگ

قلعه وارتبورگ که در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان «یادبود برجسته دوره فئودالی در اروپای مرکزی» مورد ستایش قرار گرفته است، همچنین به عنوان مکانی که مارتین لوتر عهد جدید را به آلمانی ترجمه کرد، مهم است. اهمیت آن اثر بسیار فراتر از اهمیت مذهبی آن است: این ترجمه آغاز یک زبان نوشتاری یکپارچه و قابل دسترس آلمانی بود.

قلعه وارتبورگ در ابتدا در نیمه دوم قرن دوازدهم ساخته شد و هنوز برخی از بخش‌های اصلی دوره فئودالی خود را حفظ کرده است، اما بسیاری از بازسازی‌های قرن نوزدهمی به خوبی تحقیق شده است. نتیجه این است که شما آن را همانگونه می بینید که در اوج قدرت و اهمیتش در قرون وسطی به نظر می رسید. این اهمیت با موقعیت آن در بالای ارتفاع 400 متری تأکید می شود.

از طریق یک پل متحرک قرون وسطایی وارد شوید تا حیاطی پیدا کنید که اطراف آن را ساختمان‌های نیمه‌چوبی و دیوارهای نرده‌ای احاطه کرده‌اند. سالن‌ها و اتاق‌های بازسازی‌شده زیبا زندگی اینجا را در دوران قرون وسطی و رنسانس بازسازی می‌کنند. اثاثیه‌های دوره‌ای و دیگر نمایش‌ها از مجموعه‌های بیش از 9000 آیتم تاریخی قلعه طراحی شده‌اند و مجموعه‌های هنری شامل آثاری از نقاش لوکاس کراناخ بزرگ می‌شود.

سایت رسمی: https://www.wartburg.de

6. قلعه ماربورگ (Landgrafenschloss)

 

زیباترین قلعه های آلمان

قلعه ماربورگ

قلعه چشمگیری که بر فراز شهر جذاب ماربورگ قرار دارد، در سال 1000 پس از میلاد ریشه دارد و یکی از اولین تپه های آلمان است. قلعه ای که امروزه تاج این شهر را بر عهده دارد متعلق به قرن سیزدهم است و تا سال 1604 اقامتگاه اصلی لندگروهای هسن بوده است.

بسیاری از بازدیدکنندگان به عنوان بخشی از مسیر افسانه آلمانی به ماربورگ می آیند . برادران جیکوب و ویلهلم گریم در اینجا در دانشگاه تحصیل کردند و قلعه الهام بخش برخی از داستان های آنها بود. امروزه، قلعه ای که به خوبی حفظ شده، موزه چشمگیر هنر و تاریخ فرهنگی را در خود جای داده است که نمایشگاه های آن پنج طبقه را پر می کند.

در زیرزمین بال غربی، استحکامات قدیمی مربوط به قرن 9 و 10 را می بینید. بخش‌های موزه قلعه در تمام طول سال باز است و در تعطیلات آخر هفته از آوریل تا اکتبر، تورهای پیاده‌روی در قلعه و محوطه‌های آن برگزار می‌شود.

7. قلعه نورنبرگ (Nürnberger Burg)

 

زیباترین قلعه های آلمان

قلعه نورنبرگ

شهر قدیمی نورنبرگ تحت سلطه قلعه آن است، استحکاماتی که در میان مهم ترین قلعه های قرون وسطایی باقی مانده در اروپا است. خانه پادشاهان و امپراتوران آلمان برای بیش از 500 سال، نورنبرگر بورگ – علیرغم آسیب جدی در جنگ جهانی دوم و بازسازی پس از جنگ – هنوز هم مانند قرن ها به نظر می رسد. اولین بار به عنوان یک ملک سلطنتی در سال 1050 ذکر شد، این مکان به صحنه اصلی فعالیت های سلطنتی و رژیم های امپراتوری در طول امپراتوری مقدس روم و سلطنت های بعدی تبدیل شد.

چیزهای زیادی برای دیدن در قلعه وجود دارد. قدیمی ترین بخش ها برج پنج ضلعی و قیصربورگ هستند که هر دو مربوط به قرن یازدهم هستند. نمازخانه متعلق به قرن سیزدهم است، همانطور که برج سین ول است، و چاه عمیق معروف حداقل از آن زمان است.

نکته قابل توجه در تور قلعه، نمایش چشمگیر عمق چاه است که به بیش از 50 متر در صخره زیر می رسد. نمایشگاه‌های موزه قلعه امپراتوری تاریخچه قلعه را به تصویر می‌کشد و سلاح‌ها و زره‌های قرون وسطایی را به نمایش می‌گذارد.

سایت رسمی: www.kaiserburg-nuernberg.de/englisch/castle/index.htm

8. قلعه Wernigerode (Schloss Wernigerode)

 

 

زیباترین قلعه های آلمان

قلعه ورنیگرود

قلعه Wernigerode که در قرون وسطی به عنوان محل توقف امن برای امپراتورها و همراهان آنها در سفرهای شکار به کوه های هارتز ساخته شد و متعاقباً به سبک گوتیک اواخر گسترش یافت، در قرن شانزدهم به یک قلعه رنسانس تبدیل شد.

این بنا که در جنگ سی ساله به شدت آسیب دیده بود، به سبک باروک به عنوان اقامتگاه یک شمار محلی بازسازی شد. نوادگان او آن را در قرن نوزدهم به سبک رمانتیک که به عنوان تاریخی آلمان شمالی شناخته می شود، اصلاح کردند، که امروز می بینید.

در حین کاوش، بقایای بسیاری از این سبک‌ها – یک برج پلکانی رنسانس، پنجره‌های قوسی گوتیک در حیاط – را خواهید دید. در نزدیک به 50 اتاق آن، بسیاری از اتاق‌های آن با کف‌های منبت‌کاری‌شده، دیوارهای پانل‌بندی‌شده، و شومینه‌های مرمر تزئین شده‌اند، در حال تغییر در زندگی قلعه در دوره‌های مختلف آن هستند. این قلعه توسط یک پارک و باغ های پلکانی احاطه شده است و می توانید با پای پیاده، با قطار توریستی یا واگن اسبی به مکان رفیع آن برسید.

9. قلعه مارکسبورگ (Schloss Marksburg)

 

زیباترین قلعه های آلمان

قلعه مارکسبورگ

مارکسبورگ، یکی از نقاط دیدنی اصلی دره راین میانه بالا، میراث جهانی یونسکو ، تنها یکی از 40 قلعه تپه ای در این بخش از رودخانه است که هرگز ویران نشده یا خراب نشده است.

قلعه رومی که برای اولین بار در سال 1231 ذکر شد، بر فراز رودخانه ساخته شد، با طرحی مثلثی که امروزه حفظ شده است. سازندگان آن یکی از قدرتمندترین خانواده های آن زمان بودند، و همچنین مالکان بعدی که قسمت های گوتیک قلعه را ساختند که بیشتر ظاهر امروزی آن را به آن بخشیده است. هنگامی که مارکسبورگ در سال 1479 به لاندگروهای هسن رفت، آن را به یک قلعه تبدیل کردند و باروها و باتری ها اضافه کردند.

پس از ورود از دروازه پل متحرک ، بازدیدکنندگان به دروازه دوم قرون وسطایی می رسند، سپس به دروازه سوم قبل از رسیدن به پلکان رایدرز می رسند ، مجموعه ای از پله های پیچ در پیچ که از سنگ بستر در یک سری کم عمق حک شده است که می توان با اسب از آن بالا رفت.

از اینجا می‌توانید باتری‌ها، زیرزمین‌های قرون وسطایی، باغ گیاهان، آشپزخانه، سالن بزرگ، اتاق خواب، و کلیسای کوچک قرن چهاردهمی با دیوارها و سقف‌های رنگ‌آمیزی را کشف کنید. از برج بالا بروید تا مناظر وسیع راین را ببینید.

سایت رسمی: https://www.marksburg.de/en/

10. قلعه التز (بورگ التز)

زیباترین قلعه های آلمان

 

قلعه التز

مانند قلعه Hohenzollern در جنوب غربی آلمان، Burg Eltz تمایل فرزندان شما را برای دیدن یک قلعه افسانه ای واقعی را برآورده می کند. این نه تنها به نظر می رسد بخشی با برج ها و دسترسی به یک پل باریک، بلکه محیط نیز عالی است، بالای یک صخره به ارتفاع 70 متر که توسط جنگل انبوه احاطه شده است. دیوارهای سنگی و برج های سر به فلک کشیده، برجک های نوک تیز، سقف های شیب دار تیز، و نیم چوب های قرمز رنگ، بورگ التز را به منظره ای فراموش نشدنی در کنار تپه جنگلی تبدیل کرده است.

این قلعه متعلق به خانواده کمپنیچ است، همانطور که از زمان پیدایش آن در قرن دوازدهم بوده است، و با فضای داخلی چشمگیر و بسیاری از اثاثیه اصلی آن با دقت نگهداری و بازسازی شده است. این یکی از بهترین نمونه های آلمان از یک قلعه قرون وسطایی است .

در طول قرن‌ها، در اواسط دهه 1600، این قلعه به اندازه کنونی خود رسیده بود، با هشت ساختمان مسکونی بلند که مجموعاً 100 اتاق در اطراف حیاط مرکزی داشت. مرمت دقیق در قرن نوزدهم ساختارها یا تزئینات آنها را تغییر نداد.

تالار شوالیه‌ها، با لباس‌های زرهی و آشپزخانه اصیل قرن پانزدهمی، از نکات برجسته یک تور است، همچنین اسلحه‌خانه و خزانه. این ها یکی از مهم ترین مجموعه های خصوصی آلمان از آثار هنری تاریخی، از جمله طلا و نقره، جواهرات، شیشه، چینی، عاج، سلاح، و کنجکاوی – بیش از 500 شی را در خود جای داده اند.

سایت رسمی: https://www.burg-eltz.de/en

11. قلعه Weesenstein (Schloss Weesenstein)

 

زیباترین قلعه های آلمان

قلعه ویزنشتاین

از شهر زیر، بازدیدکنندگان متوجه وسعت وسیع قلعه Weesenstein نمی شوند. این در واقع سه قلعه در یک است، هر کدام در زمان متفاوتی ساخته شده اند و به ترتیبی که چیدمان را وارونه جلوه می دهد. از آنجایی که اولین قلعه، یک استحکامات نظامی که برای اولین بار در سال 1318 ذکر شد، در بالاترین موقعیت دفاعی ساخته شد، الحاقات بعدی متوالی از تپه پایین آمدند تا اینکه در قرن 18 و 19 یک شاه نشین در انتهای آن ساخته شد.

به نظر می‌رسد که نتیجه بسیار پیچیده به نظر می‌رسد: اصطبل‌ها در طبقه پنجم قرار دارند و سرداب‌های طاق‌دار زیر آن‌ها بالای اتاق‌های بزرگ مسکونی و کلیسای کوچک قرار دارند. همانطور که از قرن نوزدهم تا قرون وسطی به سمت بالا سفر می کنید ، نمایشگاه ها در هر قسمت زندگی در آن دوران را به تصویر می کشند. اتاق‌های پایین – و بعد – کاملاً مانند زمانی که پادشاه ساکسونی در دهه 1800 از آن استفاده می‌کرد، با مبلمان، دکور، و ملیله‌های تاریخی اصلی مبله شده‌اند.

در زیر قلعه، پارکی با باغ‌های رسمی دوست‌داشتنی وجود دارد که با باغ گل رز برجسته شده‌اند. فواره ها; یک چایخانه؛ و رودخانه موگلیتز که از میان آن می گذرد.

سایت رسمی: https://www.schloss-weesenstein.de/en

12. هوهن شوانگائو

 

زیباترین قلعه های آلمان

هوهن شوانگائو

یک قلعه اصلی قرن دوازدهم زمانی که در اواسط دهه 1500 بازسازی شد ویران شده بود، سپس در سال 1743 دوباره توسط نیروهای اتریشی به طور نسبی ویران شد. پدر پادشاه لودویگ دوم، قلعه را خرید و طبق نقشه اولیه شروع به بازسازی کرد.

در داخل نمای بیرونی نئوگوتیک برج‌های تاج‌دار، سالن‌ها و اتاق‌ها با تقریباً 100 نقاشی دیواری و نقاشی از رویدادهای تاریخی محلی و افسانه‌های قهرمانی آلمانی پارسیوال، لوهنگرن و دیگر حماسه‌های رمانتیک پوشیده شده بودند. ملکه ماری باغی کوهستانی ایجاد کرد که اطراف آن را دیواری قلعه‌ای احاطه کرده بود و آن نیز مملو از نمادهای داستان‌های عاشقانه بود، از جمله فواره‌ای به شکل یک قو پر آب.

هوهن شوانگائو اقامتگاه تابستانی سلطنتی شد و لودویگ جوان در محیطی که با افسانه‌های عاشقانه جوانمردی و شوالیه‌گری آغشته شده بود بزرگ شد. او پس از مرگ پدرش، زمانی که به پادشاهی رسید، و تا زمان تکمیل قلعه خارق‌العاده‌اش در نوشوانشتاین در بالای یک صخره روبه‌رو در اینجا زندگی کرد.

گشت و گذار در قلعه مانند قدم گذاشتن در دوران رمانتیک است، با سالن‌ها و اتاق‌های باشکوه مملو از اثاثیه اصلی قرن نوزدهمی بیدرمایر که با صحنه‌هایی از افسانه‌ها احاطه شده‌اند. به راحتی می توان فهمید که لودویگ از کجا شیفتگی خود را برای داستان های عاشقانه ای که دیدگاه او را برای قلعه خودش، نویشوانشتاین شکل می دهد، به دست آورده است.

13. بورگ شونفلز

 

 

زیباترین قلعه های آلمان

بورگ شونفلز

بورگ شونفلز که بر فراز یک تپه جنگلی بر فراز یک دهکده کوچک نیمه چوبی در نزدیکی زویکاو قرار داشت، در حدود سال 1200 شروع به کار کرد تا به تثبیت سکونتگاه های جدید در سرزمین های مرزی تحت فرمان امپراتور فردریش اول کمک کند. شونفلز با خندق، باروها و مجموعه بسته ساختمان های اصلی، یکی از آنهاست. از بهترین قلعه های استحکام یافته در تمام آلمان حفظ شده است.

این قلعه آخرین بار در قرن های 15 و 16 تحت مالکیت اربابان وایزنباخ “مدرن” شد و امروز نیز همین شکل را حفظ کرده است و تصویر خوبی از نحوه زندگی ساکنان آن ارائه می دهد. کار باستان شناسی اخیر نماهای بیشتری را به تاریخ قلعه نشان داده است و یک نمایشگاه کوچک برخی از تکنیک های مورد استفاده در این تحقیق را نشان می دهد.

نمازخانه قلعه دارای یک منبر به سبک باروک تزئین شده، یک محراب گوتیک و یک ارگ با لوله های چوبی است. برای دیدن مناظر روستا و حومه شهر می توانید از برج بالا بروید.

14. قلعه رایشبورگ

 

زیباترین قلعه های آلمان

قلعه رایشبورگ

در قرن دوازدهم ، قلعه رایشبورگ از کشتی‌های حامل بار در موزل بین شهر رومی سابق تریر و رودخانه راین عوارض دریافت می‌کرد. اگرچه قلعه در ارتفاع 330 متری بالای رودخانه قرار داشت، کشتی ها توسط یک زنجیر متحرک در عرض رودخانه متوقف شدند.

قلعه چندین بار گسترش یافت زیرا عوارضی که جیب اسقف ها و انتخاب کنندگان تریر را پر می کرد، که از قرن 14 تا 16 آن را کنترل می کردند. در سال 1689، فرانسوی ها به رهبری پادشاه لوئی چهاردهم، به منطقه حمله کردند و قلعه را منفجر کردند و آن و کوخم را ویران کردند. و به همین ترتیب باقی ماند تا اینکه یک تاجر برلینی آن را خرید و ساخت و ساز را در سال 1868 آغاز کرد.

در حالی که او بقایای قلعه گوتیک، از جمله برج مرکزی آن را ادغام کرد، قلعه ای که او ساخت، نئوگوتیک بود. مانند Neuschwanstein که در همان زمان در حال ساخت بود، نمونه خوبی از این است که چگونه شور و شوق دوران رمانتیک قرن 19 یک فانتزی نئوگوتیک را از خرابه های در حال فروپاشی یک قلعه قرون وسطایی ساخت.

قلعه رایشبورگ دارای تورهای متنوعی است که برخی از آنها شامل ضیافتی با مینسترها می شود. در آغاز ماه اوت، یک فستیوال قرون وسطایی شامل بازار صنایع دستی و غذاها، با تروبادورها و نوازندگانی است که سازهای دوره را می نوازند.

سایت رسمی: https://reichsburg-cochem.de/the-castle/?lang=en

15. قلعه لیختنشتاین (Schloss Lichtenstein)

 

زیباترین قلعه های آلمان

قلعه لیختن اشتاین

قلعه لیختنشتاین که بر روی صخره‌ای بلند در لبه کوه‌های آلپ سوابی قرار دارد و توسط یک پل چوبی باریک به آن می‌رسید، آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد. اگرچه این صخره محل چندین قلعه قبلی بوده است، قلعه نئوگوتیک که بر پایه‌های آنها ساخته شده است، نسخه‌ای از یک قلعه قرون وسطایی در قرن 18 است. ارتفاع، دیوارهای شیب دار و برج گرد بلند آن را برجسته می کند، و پل دسترسی باریک بر روی دره، جذابیت کتاب داستان آن را کامل می کند.

اتاق‌های داخل قلعه لیختنشتاین به سبک رمانتیک، با سقف‌های نقاشی شده و جزئیات چوبی حکاکی‌شده تزئین شده‌اند. نقاشی‌های دیواری رنگارنگ، نقاشی‌های شیشه‌ای قرن پانزدهم و شانزدهم در کلیسای کوچک و تالار شوالیه‌ها از نکات برجسته آن است . قلعه لیختنشتاین یک ساعت با اشتوتگارت فاصله دارد.

آدرس: Schloss Lichtenstein 1, Lichtenstein

سایت رسمی: https://www.schloss-lichtenstein.de/en/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *