بهترین و بدترین صبحانه ها
بهترین هتل ها و اقامتگاههای زوریخ
بهترین هتل ها و اقامتگاههای زوریخ
۱۴۰۰-۰۶-۳۰
درک رگهای واریسی - اصول اولیه
درک رگهای واریسی – اصول اولیه
۱۴۰۰-۰۶-۳۱

بهترین و بدترین صبحانه ها

 

بهترین: املت

بهترین و بدترین صبحانه ها

این غذای مورد نیاز به شما مقدار زیادی پروتئین می دهد و این راهی خوب برای مخفی کردن برخی از سبزیجات مانند اسفناج ، قارچ و گوجه فرنگی در وعده غذایی شما است. اما مراقب باشید ، زیرا احتمالاً از بیش از یک تخم مرغ استفاده می کنید که می تواند به معنی کلسترول اضافی باشد. فقط با استفاده از سفیده می توانید این کار را کاهش دهید. اطمینان حاصل کنید که کالاهای پر کالری مانند پنیر یا گوشت های شیرین مانند سوسیس یا ژامبون اضافه نکنید.

بهترین: بلغور جو دوسر

بهترین و بدترین صبحانه ها

این فیبر به تنهایی سرشار از نوعی فیبر است که می تواند به کاهش کلسترول و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. وقتی سعی کنید آن را زنده کنید مشکلات می توانند ایجاد شوند. از کره و شکر قهوه ای دور بمانید. به جای آن از چیزهایی مانند آجیل یا میوه تازه استفاده کنید.

 

بهترین: میگو و گریتز

بهترین و بدترین صبحانه ها

میگو منبع خوبی از پروتئین ، کلسیم و آهن است و چربی کمی دارد. یک فنجان شن و ماسه حدود 140 کالری دارد. این مشکل در قالب افزودنی هایی مانند پنیر و بیکن ایجاد می شود. آب مرغ می تواند نمک زیادی اضافه کند. تا زمانی که مراقب این موارد باشید ، این یک انتخاب سالم است.

 

بهترین: بیگل و لوکس

بهترین و بدترین صبحانه ها

لوکس-ماهی قزل آلا سرد و دودی-سرشار از پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 سالم برای قلب است. این، به همراه یک نان سبوس دار، این یک انتخاب جامد است. فقط حتما پنیر خامه ای را تماشا کنید.

 

بهترین: Frittata

بهترین و بدترین صبحانه ها

در حالی که اغلب با quiche مقایسه می شود، frittata یک گزینه سالم تر است زیرا پوسته ندارد. فواید آن بسیار شبیه به املت است. در خانه، می توانید سبزیجات را روی هم بچینید و میزان روغن مصرفی خود را کنترل کنید تا حتی سالم تر شود.

بدترین: نان تست فرانسوی

بهترین و بدترین صبحانه ها

نان تست فرانسوی واقعاً فرانسوی نیست، اما خوشمزه است. همچنین کالری زیادی دارد و مواد افزودنی مانند شکر قهوه ای، خامه و شربت افرا حتی کالری بیشتری نیز اضافه می کنند.

در حالی که تخم مرغ مقداری پروتئین تأمین می کند، اما تا آنجا که فواید آن ادامه دارد. بقیه کربوهیدراتهای ناسالم از چیزهایی مانند نان، شکر و شربت است و چربی در روغن یا کره مورد استفاده برای سرخ کردن و خمیر وجود دارد. تهیه آن در خانه به شما کنترل بیشتری بر مواد می دهد. می توانید از نان سبوس دار استفاده کنید ، مقدار روغن را در ماهیتابه اندازه گیری کنید و روی آن میوه بگذارید.

بدترین: تخم مرغ بندیکت

بهترین و بدترین صبحانه ها

تخم مرغ پروتئین دارد و یک مافین انگلیسی برای شما چندان بد نیست. کالری موجود در سس هلندیز پرچرب است. هنگامی که در بیرون غذا می خورید، سس روشن می تواند به شما کمک کند. اگر در خانه آن را تهیه می کنید ، می توانید از یک جایگزین مانند آووکادو خرد شده استفاده کنید-گواکامول را در نظر بگیرید-یا پنیر کم چرب را به عنوان طعم به جای آن استفاده کنید.

 

 

بدترین: سالاد کاب

بهترین و بدترین صبحانه ها

این بدترین چیز نیست ، اما کلمه “سالاد” در اینجا کمی گمراه کننده است، به لطف تخم مرغ پخته شده، بیکن ، آووکادو ، ژامبون ، پنیر و سس (معمولاً در مزرعه). کالری ها سریع جمع می شوند. یک سالاد در آنجا وجود دارد، اما رسیدن به آن از طریق همه چیزهای وسوسه انگیز دشوار است.

اگر می خواهید یکی از آنها را دریافت کنید، سعی کنید موارد ناسالم را محدود کنید. یک انتخاب سالم تر این است که به طور کامل از آنها اجتناب کنید و فقط یک سالاد سنتی تر داشته باشید.

 

 

بدترین: نوشیدنی های الکلی

بهترین و بدترین صبحانه ها

مریم خونین یا میموزا غذای اصلی صبحانه است، اما الکل – و آب پرتقال – کالری بالایی دارند. و در حالی که هر دو OJ و آب گوجه فرنگی مغذی هستند، مصرف بیش از حد الکل نیز آسان است و این می تواند منجر به انتخاب غذاهای ناسالم شود.

 

 

بدترین: برگر

بهترین و بدترین صبحانه ها

همبرگر آبدار منبع خوبی از پروتئین است، اما می تواند چربی بالایی نیز داشته باشد. اگر رستوران از نوع لاغری مانند گاومیش استفاده کند که چربی کمتری دارد، انتخاب بهتری است. مراقب افزودنی هایی مانند پنیر و بیکن باشید و کاهو و گوجه فرنگی را کنار نگذارید.

 

بدترین: پنکیک یا وافل

بهترین و بدترین صبحانه ها

خمیر حاوی مقدار زیادی کالری است و اگر از آنها به عنوان وسیله ای برای تهیه کره، شربت یا پودر قند استفاده می کنید ، مقدار بیشتری اضافه می کنید. میوه یک جایگزین سالم برای سلامتی است و اگر پنکیک یا وافل خود را در کاسه ای فرو کنید به جای اینکه شربت خود را روی آن بریزید، از شربت کمتری استفاده خواهید کرد. اگر خودتان آنها را تهیه می کنید، خمیر نصف گندم کامل و نیمی آرد سفید راه خوبی است.

 

بدترین: سیب زمینی سرخ کرده یا هاش براون

بهترین و بدترین صبحانه ها

سیب زمینی می تواند برای شما مفید باشد، اما طرز تهیه آن در رستوران ها نه. آنها معمولاً در روغن سرخ می شوند یا حتی بدتر، سرخ می شوند. در خانه می توانید مقدار روغن یا کره مورد استفاده خود را کنترل کرده و به جای سرخ کردن آنها را بپزید.

 

بدترین: Quiche

بهترین و بدترین صبحانه ها

تخم مرغ ، شیر، خامه سنگین و پنیر ، همراه با پوسته پای، همه چربی بالایی دارند. با افزودن سبزیجات مانند اسفناج می توانید آن را کمی سالم تر کنید، اما این غذا را از دسته “بدترین” خارج نمی کند.

 

بدترین: ماهی تن

بهترین و بدترین صبحانه ها

ماهی تن منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3، پروتئین، سلنیوم و ویتامین D است. اما “ذوب”-پنیر-فواید سلامتی را نفی می کند. و بعضی جاها نان خود را سرخ کرده یا به شکل پانینی درست می کنند که کالری بیشتری اضافه می کند. بهترین گزینه این است که فقط با ماهی تن بروید.

 

بستگی دارد: گرانولا

بهترین و بدترین صبحانه ها

این اغلب با غذاهای سالم گروه بندی می شود، اما می تواند حاوی چربی و قند زیادی باشد، به ویژه در رستوران ها. هنگام خرید گرانول از فروشگاه، برچسب آن را بررسی کنید و به دنبال کمتر از 7 گرم شکر و حداقل 3 گرم فیبر در هر وعده باشید. اگر این کار را انجام می دهید، اندازه وعده را کوچک نگه دارید و از آن به عنوان یک تاپینگ و نه به عنوان یک غذای اصلی استفاده کنید، می تواند یک انتخاب سالم باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *