جاذبه های برتر اینترلیکن
بهترین پیست اسکی های اروپا
بهترین پیست اسکی های اروپا
۱۴۰۰-۰۶-۲۸
با ترس کودک از پزشک چه کنیم؟
با ترس کودک از پزشک چه کنیم؟
۱۴۰۰-۰۶-۲۸

جاذبه های برتر اینترلیکن

Interlaken یک پایگاه فوق العاده برای دیدن بهترین مناظر باشکوه مرکزی سوئیس و لذت بردن از راحتی یک تفرجگاه شیک در کنار دریاچه است. جاذبه های گردشگری در اطراف آن وجود دارد، با تورهای قایق در دریاچه های Thun و Brienz در دو طرف شهر و قطارهای هیجان انگیز و سوار شدن به قله های کوهستانی دیدنی اطراف.

Interlaken یکی از قدیمی ترین، شناخته شده ترین و محبوب ترین اقامتگاههای تعطیلات تابستانی در سوئیس است. اولین بازدیدکنندگان در قرن 17 وارد شدند، و با پیشرفت امکانات حمل و نقل با راه آهن، خدمات قایقرانی در دریاچه ها و اخیراً بزرگراه، اینترلاکن مرکز اصلی گردشگری اوبرلند برنز شد.

 

روز یا شب، کارهای زیادی برای انجام در داخل و اطراف Interlaken پیدا خواهید کرد. در کنار تنوع تقریباً بی پایان پیاده روی، صعود و گردش در فضای باز، بسیاری از ورزشهای دیگر نیز برای مسافران فعال در دسترس است. در ساحل راست Aare، روبروی Kursaal، یک استخر وجود دارد و بازدیدکنندگان یک زمین گلف در Unterseen و همچنین قایقرانی و موج سواری در دریاچه ها، پاراگلایدر، اسب سواری و تنیس را خواهند دید.

مهمتر از همه، Interlaken پایگاه کاملی برای کاوش در منطقه و کوههای دیدنی آن است. با استفاده از این فهرست مفید از جاذبه های برتر و کارهایی که در Interlaken انجام می دهید، هیچ مشکلی برای یافتن مکان هایی برای بازدید ندارید.

1. هاردر کولم

کولم سخت تر | اندرو و آنماری / عکس اصلاح شد

چشم اندازهای Interlaken و هر دو دریاچه از Harder دیدنی هستند. فراتر از پل رودخانه Aare ، در کنار پارک حیات وحش Harder Alpine، تله کابین Harder-Kulm با شیب 64 درجه از Harder تا ارتفاع 1322 متری بالا می رود.

از رستوران پانوراما به سبک آرت نوو در بالای آن نماهای باشکوهی از منطقه یونگفراو ، اینترلاکن و دریاچه ها وجود دارد. شما می توانید در امتداد مسیرهای جنگلی از طریق غرفه دیده بان Hardermannli در 1166 متر و غرفه Hohbühl، جایی که یادبود آهنگسازان مندلسون، واگنر و وبر وجود دارد، بازگردید.

در پارک حیات وحش Harder Alpine توقف کنید تا مارموت ها و بزکوه ها را ببینید. دومی، که زمانی ساکن آلپ بود، در اوایل دهه 1900 در سوئیس منقرض شد. این پارک برای معرفی مجدد بزکوهی ایجاد شد و پرورش آنقدر موفقیت آمیز بود که طی چند سال توانستند این موجودات زیبا را دوباره به طبیعت معرفی کنند.

 

 

2. Höhematte Park

پارک هوهمات

مساحتی به وسعت 14 هکتار در قلب اینترلاکن که متعلق به صومعه آگوستینیان بود در سال 1860 توسط گروهی از 37 نفر از صاحبان هتل ها و شهروندان خصوصی به عنوان یک فضای باز باقی ماند، نمونه ای قابل توجه از برنامه ریزی شهری دور.

در طول آن Höheweg، خیابان باشکوهی بین ایستگاه های راه آهن شرق و غرب، که منظره ای باشکوه از یونگفراو ، و هتل ها و تخت گل را احاطه کرده است، اجرا می شود. در کنار آن کورسال قرار دارد، با یک تئاتر و کافه و باغهای زیبا با ساعت گلدار، و همچنین تعدادی هتل، از جمله هتل 150 ساله ویکتوریا جونگفراو، که خود یک مکان دیدنی محلی است.

در کنار هتل Interlaken، باغ کوچک دوستی را خواهید دید ، اولین باغ ژاپنی در سوئیس، مکانی آرام با گیاهان گلدار، آب و ماهی کپور کوی.

پارک محل فرود ترجیحی برای گلایدرهای آویزان است – یکی از محبوب ترین ماجراهایی که می توانید در Interlaken لذت ببرید. برای کالسکه های کمتر ماجراجویانه، اسب سواری در امتداد خیابان روبروی پارک پارک کنید. در زمستان یک زمین اسکیت روی یخ وجود دارد که برای مبتدیان راحت است، اما فضای زیادی برای اسکیت بازان سریعتر وجود دارد.

 

 

3. مسیرهای Schynige Platte Trails را پیاده روی کنید

جاذبه های برتر اینترلیکن

Schynige Platte

از وایلدرسویل، پنج دقیقه پیاده روی تا ایستگاه راه آهن Interlaken Ost ، می توانید از راه آهن قایق سواری استفاده کنید که از زمان افتتاح آن در 1893، بازدیدکنندگان را تا Schynige Platte حمل کرده است. چشم اندازهای آلپ ، و در بالا ، یکی از بهترین چشم اندازهای پانوراما از آلپ را خواهید دید که شامل قله های ایگر، مونچ، و یونگفراو و دریاچه تون است.

مناظر حتی از مسیرهایی که از بالا شروع می شوند بهتر می شود. ساده ترین آنها، با پشت سر گذاشتن چشم اندازهای دیدنی ، 45 دقیقه پیاده روی به منظره Daube است. دریاچه تون در قسمت پایین واقع شده و توسط قله های پوشیده از برف احاطه شده است. یک پیک نیک بگیرید و لحظاتی را قبل از ادامه بقیه حلقه میل کنید و شما را به ایستگاه Schynige Platte بازگردانید.

Oberburghorn نوین از منظر داوب ادامه می دهد، ساخت حتی دیگر – در حدود سه کیلومتر – حلقه در امتداد خط الراس کوه با 360 درجه. این مسیر آسان تا متوسط ​​نسبتاً مسطح است و نماها حتی بهتر از حلقه کوتاه تر است. یک پلکان چوبی شیب دار به منظره در بالای آن وجود دارد که ارزش صعود دارد. حلقه سوم، مسیر Loucherhorn، حدود سه کیلومتر و بیشتر نماها را اضافه می کند، کمی پایین تر از مراتع سبز آلپ و دور گاوهای قهوه ای سوئیسی می چرخه.

در نزدیکی ایستگاه یک باغ زیبا آلپ وجود دارد، با 600 گونه گل و گیاه دیگر که می توانند در این محیط مرتفع زنده بمانند و رشد کنند. اگر خوش شانس باشید ممکن است افراد محلی در ایستگاه Schynige Platte در حال بازی سنتی Alphorns سوئیس باشند.

 

 

4. غار و آبشارهای سنت بیتوس

جاذبه های برتر اینترلیکن

غار سنت بیاتوس و آبشارها

بیش از یک کیلومتر پیاده رو از داخل اتاقک ها و گذرگاه های این غارهای تپه ای عبور می کند، جایی که افسانه ها می گویند اژدها هنگام شکار راهب، بیتوس، پناهگاه خود پناه گرفت، که حرمسرای او در این نزدیکی بود.

اما زمین شناسی افسانه ای نیست و می توانید در این غارهای زیرزمینی گشت بزنید تا دریاچه های آینه ای، آبشارهای زیرزمینی، استالاکتیت ها و استالاگمیت ها را با راهنما یا با سرعت دلخواه خود با استفاده از یک برنامه توصیفی مشاهده کنید. کل منطقه بسیار زیبا است، با مجموعه ای از آبشارها که بر روی صخره ها سرازیر می شوند.

می توانید با اتوبوس از اینترلاکن (10 دقیقه پیاده روی از ایستگاه اتوبوس) یا با قایق از ایستگاه اینترلاکن ون به اینجا بروید، اما از دریاچه تا غارها بسیار بالا می روید.

آدرس: Sundlauenen ، Interlaken

سایت رسمی: www.beatushoehlen.swiss/fa

 

 

5. ناپسند

جاذبه های برتر اینترلیکن

بی شانزده

 

Marktgasse در شمال غربی از اداره پست Interlaken و در سراسر جزایر Spielmatten و رودخانه به روستای کوچک Unterseen، در پای کوه هاردر، می گذرد. این یکی از چندین روستایی است که Interlaken را تشکیل می دهد و در این قسمت قدیمی شهر کلیسای 1471 کلیسایی با برج گوتیک متاخر قرار دارد.

در این محله، خانه های چوبی زیبایی خواهید دید از آن گونه که انتظار دارید در روستاهای کوچک کوهستانی ببینید، نه در یک مرکز تفریحی شلوغ مانند اینترلاکن. این باغها که در باغهای سبز قرار گرفته اند، حتی ممکن است حیوانات مزرعه ای را در حال چریدن در چمنزار داشته باشند. رستوران های کوچک در اطراف Stadthausplatz زیبا غذاهای سنتی سوئیسی را سرو می کنند.

 

 

6. موزه فضای باز سوئیس بالنبرگ

جاذبه های برتر اینترلیکن

موزه فضای باز سوئیس بالنبرگ

 

20 دقیقه رانندگی یا 40 دقیقه رانندگی با قطار از اینترلاکن یکی از بهترین موزه های تاریخ زنده اروپا است. بالنبرگ در 124 هکتار از مناطق روستایی آلپ در مجموعه ای از گروه های روستایی و مزرعه ای که نماینده مناطق مختلف سوئیس و شیوه های سنتی زندگی آنها است، گسترش یافته است.

خانه های تاریخی، انبارها، مغازه ها و سایر بناها از محل اصلی خود با مبلمان، تزئینات، ظروف و وسایل آنها به اینجا آورده شده است. صنایع دستی قدیمی و آداب و رسوم سنتی در اینجا احیا شده است، و در بازدید، می توانید همه چیز را از منبت کاری و همکاری تا تظاهرات توری و پنیر سازی مشاهده کنید.

خانه ها نمایانگر همه سبک ها از ساده ترین کابین ها و خانه های روستایی روستایی تا خانه های زیبا و مرفه هستند، اما تمرکز بر نحوه زندگی مردم ، نحوه تولید کالاهای خود و نحوه تجارت و اشتراک گذاری در جوامع خود است. نمایشگاه های ویژه ممکن است یک جنبه از زندگی را با جزئیات بررسی کنند، مانند کار کودکان در مزارع یا یک صنعت خاص و تکامل آن.

شما به راحتی می توانید یک روز کامل را با دیدن همه ساختمان ها و نمایشگاه ها در این نگاه جذاب به گذشته سپری کنید. اطلاعات مربوط به بسته هایی که شامل سفر قایق و اتوبوس از اینترلاکن به بالنبرگ است را از دفتر گردشگری اینترلاکن بخواهید.

آدرس: Museumsstrasse 131 ، Hofstetten bei Brienz

سایت رسمی: www.ballenberg.ch

 

7. کروز در دریاچه تون

جاذبه های برتر اینترلیکن

دریاچه تون

در ضلع غربی شهر اینترلاکن دریاچه تون قرار دارد ، دریاچه ای باریک و طولانی که توسط کوه ها احاطه شده است. بهترین راه برای کشف دریاچه، روی یکی از قایق های تفریحی است که از Interlaken در طول سال یا در تابستان بر روی بخار قایقرانی تاریخی زیبا بازسازی شده کار می کنند.

در انتهای غربی دریاچه، می توانید در Thun با شهر قدیمی قرون وسطایی و قلعه کنار دریاچه با حیاطی چشمگیر که مشرف به دریاچه است توقف کنید. این بنا در سال 1191 ساخته شد و در 1492 بزرگ شد و امروزه موزه ای تاریخی با اسلحه و زره قرن 14، ملیله، مبلمان، و آثار ماقبل تاریخ و رومی در خود جای داده است.

قلعه های دیگر و چندین کلیسای رومانسک در روستاهایی هستند که در ساحل دریاچه تون قرار دارند. Schloss Shadau ، که به راحتی بر روی آب قابل مشاهده است، یک کپی کوچکتر از Chateau Azay-le-Rideau ، در لور در فرانسه است.

 

 

 

8. قایق سواری در دریاچه برانز

قایق سواری در دریاچه برانز
قایق سواری در دریاچه برانز

در سمت شرقی اینترلاکن دریاچه برینز وجود دارد ، یک تنگه آب باریک که واقعاً بزرگتر از دره رودخانه آئر است. بین خط الراس آهکی بریانزر گرات و کوههای فاولهورن واقع شده است و هفت متر از دریاچه تون در سمت غربی اینترلاکن بالاتر است.

برینز مانند دریاچه تون، در بین قایقرانان از همه نوع محبوب است و شما می توانید کایاک، قایق های قایقرانی و پدالو اجاره کنید تا به تنهایی در دریاچه ها گشت و گذار کنید. یا می توانید دریاچه را از یکی از پنج قایقی که اینترلاکن را به شهرهای اطراف سواحل جنگلی آن متصل می کند ببینید.

جوی ترین این قایق ها، بخارشوی بازسازی شده Lötschberg است که در سال 1914 ساخته شد. قایق های دیگر سفرهای ویژه غذاخوری با غذاهای سوئیسی ارائه می دهند.

 

 

9. آبشار گیسباخ

آبشار گیسباخ

برای رسیدن به آبشارهای گیسباخ، با قایق دریاچه برینز به مرحله فرود Giessbach See بروید و یا حدود 20 دقیقه صعود کنید یا قدیمی ترین راه آهن در اروپا را انتخاب کنید. گیسباخ در ارتفاع 500 متری از تپه ای با درختان زیبا به سمت دریاچه فرود می آید، در یک سری 14 سقوط بر روی برجستگی های پی در پی سنگ.

بهترین منظره از تراس روبروی Grand Hotel Giessbach تاریخی ، حدود 100 متر بالاتر از دریاچه است. مسیرهای پیاده روی در هر دو ساحل تا بلندترین پل از سه پل وجود دارد، جایی که نهر از یک تنگه باریک بیرون آمده و در حوضچه ای صخره ای به عمق 60 متر فرو می رود.

 

 

بز کوهستانی آلپاین ، نیدرهورن

از شهر بیتنبرگ، با اتوبوس کوتاه از اینترلاکن ، می توانید به یکی از دیدنی ترین چشم اندازهای برنز اوبرلند (که تعداد زیادی از آنها برای ارائه دارند) برسید. یک تله کابین شما را به ایستگاه نیمه راه می رساند، جایی که تله کابین تا Niederhorn تا رستوران ادامه می یابد و از دریاچه تون و کوه های آلپ چشم انداز می کند.

در کنار مناظر، Niederhorn به ویژه برای طبیعت و حیات وحش معروف است. اینجا محل زندگی درختان بز کوهی، مارموت، بز کوهی، عقاب طلایی، گوزن و حتی فاخته های کمیاب است. تورهای هفتگی حیات وحش که توسط متخصص حیوانات وحشی محلی هدایت می شود شامل بازدید از مستعمرات گوزن وحشی وحشی است. برای فرود می توانید دوچرخه های اسکوتر ایستاده منحصر به فرد اجاره کنید، و Niederhorn نیز مکان مورد علاقه برای قایقرانی است.

سایت رسمی: www.niederhorn.ch/fa

 

 

 

11. سوار قطار تاریخی برینزر-روترن شوید

راه آهن برینز-روترن

شهر کنار دریاچه برینز مرکز هنر منبت کاری اوبرلند است، نمونه هایی از آن را می توانید در مغازه ها و استودیوها و خانه هایی با فرهای زیبا تراشیده شده در نماها مشاهده کنید. بر فراز شهر، Brienzer Rothorn 2350 متری قرار دارد که از طریق قدیمی ترین راه آهن سوار بخار سوئیس، راه آهن Brienz-Rothorn، در حدود یک ساعت رسید.

از بالا نماهایی از آپنزل، اوری، انگلبرگ، برن و آلپ والس از سانتیس تا دیابلرتس مشاهده می شود. از چکمه های طبیعت گردی استفاده کنید و می توانید چهار ساعت پیاده روی تا گذرگاه برونیگ را طی کرده و توسط برونیگن به برینز برگردید. این راه آهن در سال 1888 ساخته شده است و کوچکترین راه آهن رکابی و پینیونی شبکه سوئیس است.

 

 

12. موزه توریستی (موزه گردشگری)

تاریخ گردشگری در منطقه یونگفراو در اینجا در سه طبقه نمایشگاه نشان داده شده است که همه چیز را از حمل و نقل اولیه و هتل ها گرفته تا لباس مسافرتی و اسکی پوشش می دهد. این موزه که در خانه ای چوبی زیبا و مرمت شده متعلق به قرن هفدهم قرار دارد، شامل مدلهایی از مربیان پستی اولیه، لوکوموتیوهای راه آهن، دوچرخه ها و بخارهای دریاچه ای، و همچنین واگنها و وسایل نقلیه تاریخی است.

همچنین در نمایشگاه ها از عکس ها و هنرهای تاریخی استفاده می شود تا نشان داده شود که چگونه روستاهای کوچک و اغلب دورافتاده با جذب گردشگران برای تجربه مناظر، سنت های عامیانه، شگفتی های زمین شناسی و حتی گیاهان و جانوران محلی قادر به توسعه و پیشرفت بوده اند. برچسب بسیاری از نمایشگاه ها به زبان انگلیسی است.

آدرس: Obere Gasse 28 ، Unterseen ،Interlaken

 

 

13. پیاده روی تا قلعه Unspunnen

یک پیاده روی آسان در حدود 1.5 کیلومتر از ایستگاه قطار وایلدرسویل ، و تنها حدود سه کیلومتر از مرکز اینترلاکن، خرابه عاشقانه قلعه Unspunnen است. تاریخچه آن به اوایل دهه 1200 ثبت می شود، و اگرچه سازنده آن ناشناخته است ، در قرن 13 و 14 مرکز یک صومعه بارونی بود.

همراه با روتنفلوه در مجاورت، اونسپونن از پل قرون وسطایی Lütschinenbrücke در Gsteig محافظت می کرد. برخی منابع معتقدند که این ویرانه ها الهام بایرون را برای نوشتن شعر خود به نام مانفرد الهام بخشیده است، و این درست است که بیشتر آن در سفرهای خود در آلپ برن در سپتامبر 1816 نوشته شده است.

می توانید به سمت قلعه روتنفلوح بروید که در کنار صخره ای ساخته شده است. مقدار کمی از آن باقی مانده است، اما تابلوهای راهنمای توضیح تاریخ آن به زبان انگلیسی است.

14. صومعه و قلعه Interlaken

جاذبه های برتر اینترلیکن

صومعه و قلعه Interlaken

قدمت صومعه آگوستینیان اینترلاکن متعلق به قرن دوازدهم است. شما می توانید برج ناقوس قرن 14 را به همراه یک صومعه گوتیک و بقایای یک کلیسای کوچک متعلق به 1452 را ببینید. به ویژه به انواع طرح های پنجره در کلیسای قلعه توجه کنید.

قبل از اینکه این املاک در قرن شانزدهم در دوران اصلاحات پروتستان به دولت واگذار شود، صومعه یک مهمانسرای مهم برای زائرانی بود که به محل زندگی سابق سنت بیتوس رفتند، که تصور می شد در غارهای بالای دریاچه تون بوده است. این غارها توقفی برای زائران در راه سنت جیمز بود که در سوئیس به نام یاکوبسوگ معروف است و به سانتیاگو د کامپوستلا در اسپانیا منتهی می شود.

 

کجا می توانید در Interlaken برای گشت و گذار بمانید؟

بهترین مکان برای ماندن در اینترلاکن در امتداد Höheweg است ، خیابان که از طریق فضای سبز وسیع عبور می کند و ایستگاه های قطار شرقی و غربی Interlaken را به هم متصل می کند. بسیاری از بهترین هتل ها در امتداد این منطقه دوست داشتنی قرار دارند که چشم اندازهای زیبایی از یونگفراو را ارائه می دهد. در فاصله کمی از شهر اینترلاکن، روی پلی بر روی رودخانه Aare، روستای کوچک Unterseen نیز یک پایگاه محبوب است. در اینجا برخی از هتل های دارای رتبه بالا در این مکان های مناسب آورده شده است:

هتل های لوکس:

  • Hotel Royal St. Georges Interlaken – MGallery Collection در یک موقعیت عالی در Höheweg زیبا و چند دقیقه پیاده روی از ایستگاه قطار Interlaken East و مرکز شهر ، ساختمان قدیمی زیبا را اشغال کرده است.
  • Maison Bergdorf ، یک ویلای عاشقانه محافظت شده در 1897 که در باغی رمانتیک قرار گرفته است و با ترکیبی از مبلمان و آثار هنری عتیقه، مدرن و معاصر تزئین شده است ، شش دقیقه پیاده روی تا Höhematte و چندین رستوران فاصله دارد.
  • در مرکز شهر و فاصله بین دو ایستگاه دریاچه ای Hapimag Resort Interlaken دارای اتاقهای بزرگ با بالکنهای بزرگ و چشم انداز کوه های آلپ است. سوئیت های دو اتاق ، و استخر با جت آب و سرسره مخصوصاً برای خانواده هایی که با کودکان سفر می کنند خوب است.

هتل های میان رده:

  • در Unterseen ، هفت دقیقه پیاده روی از ایستگاه قطار Interlaken West ، هتل گلدی به خاطر کارکنان دوستانه و محیط دوست داشتنی خود در رودخانه Aare مشهور است. صبحانه و پارکینگ در نرخ گنجانده شده است.
  • همچنین در Höheweg ، هتل کارلتون-اروپا به سبک آرت نوو در فاصله کوتاهی از ایستگاه قطار Interlaken East و همچنین بسیاری از رستوران ها قرار دارد.

هتل های ارزان قیمت:

  • در Höheweg ، هتل Interlaken در فاصله کوتاهی از ایستگاه قطار Interlaken East و مرکز شهر قرار دارد و اتاقهای مهمانی دنج را در پشت نمای جذاب و کرکره ای سبز خود ارائه می دهد. صبحانه و پارکینگ شامل می شود.
  • هتل Chalet Swiss در Unterseen چند دقیقه پیاده تا ایستگاه Interlaken West و نزدیک به چندین رستوران فاصله دارد. در سونا/وان آب گرم استراحت کنید یا Interlaken را با دوچرخه های رایگان کاوش کنید.
  • همچنین در Unterseen ، هتل Roessli دارای کارکنان مفید و اتاقهای تمیز و راحت و صبحانه و پارکینگ رایگان است.

 

نکات و تورها: چگونه از بازدید خود از Interlaken بیشترین استفاده را ببرید؟

یک راه خوب برای دیدن جاذبه ها و چشم اندازهای هیجان انگیز آلپ در اطراف Interlaken بدون نگرانی از رانندگی و حرکت – یا حرکت در برنامه های قطار و تله کابین – در یک تور سازمان یافته است. یک مزیت دیگر این است که در مورد تاریخ ، طبیعت و سنت های برنز اوبرلند از راهنمای محلی آگاه بیشتر بیاموزید.

تجربه پاراگلایدر:

اگر می خواهید چیزی دیدنی را تجربه کنید ، این مکان عالی برای آزمایش پاراگلایدر پشت سر هم است. چشم انداز یک پرواز را با راهنمای مجرب در Tandem Paragliding Experience از Interlaken مشاهده کنید . این تور پیکاپ هتل را ارائه می دهد و شما را برای پرواز در بیتنبرگ در کوهپایه کوه های آلپ سوئیس با چشم اندازی به دریاچه تون و کوههای یونگفراو می برد.

تور یک روزه سفر :

  • مناظر دیدنی و چشم اندازهای شگفت انگیز بر فراز کوه های آلپ از نکات برجسته سفر روز Jungfraujoch بالای اروپا از Interlaken است . این تور با راهنمای تمام روز شما را با یک مربی لوکس به روستای جذاب گریندلوالد می برد ، جایی که سوار قطار چرخ دنده ای می شوید و به بالاترین ایستگاه راه آهن اروپا صعود می کنید. از تراس مشاهده ابوالهول در اینجا ، می توانید چشم اندازهای مسحور کننده کوه های آلپ و یخچال آلتچ را مشاهده کنید. سپس این شانس را دارید که در یخچال طبیعی قصر یخ قدم بزنید. راهنمای حرفه ای ، حمل و نقل با مربی لوکس و بلیط رفت و برگشت روی چرخ دنده همه در این ماجراجویی هیجان انگیز گنجانده شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *