راهنمای سفر به توکیو
راهنمای سفر به هونشو غربی
راهنمای سفر به هونشو غربی
۱۴۰۳-۰۱-۱۶
کاخ امپراتوری ژاپن
کاخ امپراتوری ژاپن
۱۴۰۳-۰۱-۱۶

راهنمای سفر به توکیو

فهرست عناوین

با سوشی و سومو، گیشا و باغ‌ها، نئون و نودل‌هایش، شاید به نظر برسد که توکیو زیر بار کلیشه‌های خودش در خطر فروپاشی است. با این حال، زدن کلیشه های سفر به ندرت تا این حد سرگرم کننده است، و همانطور که ممکن است از بزرگترین کلان شهر سیاره انتظار داشته باشید، در اینجا نکات ظریفی نیز وجود دارد که شما را برای یک عمر سرگرم می کند. پایتخت ژاپن با نظم و در عین حال گیج‌کننده، شما را به یک رقص شاد هدایت می‌کند: این آسیا در عجیب‌ترین، صاف‌ترین، زیباترین، نازک‌ترین و جالب‌ترین، در آن واحد است.

 

توکیو شهری که سنت و مدرنیته به هم می پیوندد!

در میان کابل‌های درهم‌تنیده و هیاهوی دائمی شهر، امتداد وسیع بتن و فولاد ممکن است شما را به یک آشفتگی شهری معمولی بیاندازد. اما اگر از خیابان های شلوغ دور شوید، کوچه هایی آرام با خانه های کوچک و چوبی و درختان زیبای بونسای پیدا خواهید کرد. فراتر از فروشگاه‌های مدرن پر از جدیدترین وسایل، بخش‌های قدیمی و عجیب شهر نیز وجود دارد که معابد و زیارتگاه‌هایی با بوی ملایم عود احاطه شده‌اند.

توکیو، پایتخت ژاپن، نمونه بارز شهری است که به طور موثر نیازهای میلیون ها نفر از مردم خود را برآورده می‌کند. قطارها قابل اعتماد هستند و به موقع به هر نقطه از شهر می‌رسند. شما به سختی نیاز به نگرانی در مورد جرم و جنایت دارید، و می توانید فروشگاه های رفاه و ماشین های فروش خودکار را در تمام روز و شب باز پیدا کنید و همه چیزهایی را که ممکن است نیاز داشته باشید (و حتی چیزهایی که نمی دانستید نیاز دارید) ارائه می دهند.

 “برای اینکه واقعا توکیو را در آغوش بگیرید، فراتر از مسیرهای توریستی پرسه بزنید. صبح های زود در Tsukiji حال و هوای آرامی در بازار ایجاد می کند، در حالی که با قدم زدن دیرهنگام در شینجوکو ایزاکایاهای پنهان را نشان می دهد. همیشه یک کارت پاسمو برای سفر بی نقص همراه داشته باشید و فرصت تجربه یک سفر را از دست ندهید. مراسم سنتی چای در اوئنو.”

کاوش در این شهر شلوغ می‌تواند یک ماجراجویی هیجان‌انگیز باشد و نیازی به شکستن بانک نیست. کارهای زیادی برای انجام دادن پیدا خواهید کرد که به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه هستند. تعداد زیادی ایزاکایا دنج (میخانه هایی که غذاهای خوشمزه ارائه می دهند) و کافه های آرامی وجود دارد که می توانید بدون صرف هزینه زیاد از غذاهای نودل و برنج لذت ببرید. سیستم مترو بسیار عالی است، و حتی می‌توانید یک مسابقه سومو یا اجرای تئاتر کابوکی را فقط با چند نوشیدنی دریافت کنید.

فهمیدن اینکه دقیقا چه چیزی انرژی توکیو را هدایت می کند ممکن است کمی چالش برانگیز باشد، و بله، ممکن است در این فرآیند کمی گم شوید. با این حال، یک چیز واضح است: پایتخت پرجنب‌وجوش ژاپن راهی برای جذب شما دارد و با جذابیت مقاومت‌ناپذیرش شما را برای کسب اطلاعات بیشتر بازمی‌گرداند.

 

خط افق توکیو با کوه فوجی و اسکای تری

 

11 بهترین کار برای انجام در توکیو

توکیو، شهری که در آن گذشته با آینده همراه است، تجربیات بی پایانی را برای هر نوع مسافری ارائه می دهد. از معابد تاریخی گرفته تا آسمان‌خراش‌های با نور نئون، در اینجا 12 مکان دیدنی وجود دارد که جذابیت‌های متنوع شهر را به نمایش می‌گذارند:

شماره 1 در اطراف کاخ امپراتوری قدم بزنید

یک نقطه شروع عالی برای کاوش در جاذبه های متعدد توکیو، گردشی آرام در اطراف کاخ امپراتوری است . این منطقه که اقامتگاه مقدس امپراتور است، ارتباط مستقیمی با تاریخ ژاپن دارد. فقط در فاصله کمی از آنجا، Marunouchi را خواهید یافت.

این منطقه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک منطقه شیک خرید و غذاخوری است و هدف آن رقابت با محله پر زرق و برق گینزا است.

#2 جذابیت قدیمی دوران ادو را در منطقه شیتاماچی کاوش کنید

منطقه شیتاماچی در شمال شرقی توکیو را از دست ندهید. اینجا جایی است که جذابیت دنیای قدیم دوران ادو هنوز زنده است. در آساکوسا ، قلب منطقه در اطراف معبد Senso-ji، در کنار مغازه‌هایی که صنایع دستی سنتی می‌فروشند، می‌تپد. پارک اوئنو در نزدیکی بهشت ​​سرسبز با موزه‌های درجه یک مانند موزه ملی توکیو است. کاوش در اینها با راهنمای محلی که هر گوشه شهر را می شناسد، تجربه را غنی تر می کند. در نزدیکی، محله‌های نزو، سنداگی، و یاناکا با معابد، زیارتگاه‌ها، و فروشگاه‌های عجیب خود دعوت می‌کنند.

 

 

کاخ معروف امپراتوری

 

شماره 3 از زیارتگاه Kanda Myojin در کاندا دیدن کنید

کاندا زیارتگاه باستانی کاندا میوجین است که به‌خاطر جشن پر جنب و جوش کاندا ماتسوری، یکی از سه جشنواره برتر توکیو، شهرت دارد. درست در آن سوی رودخانه سومیدا-گاوا، ریوگوکو دارای موزه عظیم ادو توکیو و استادیوم ملی سومو است.

شماره 4 در آکیهابارا شگفت زده شوید

با عبور از رودخانه، آکیهابارا با ترکیب منحصر به فرد خود از حال و هوای قدیمی “شهر برقی” و فرهنگ مانگا و انیمه پیشرفته ، آن را به مکانی جذاب برای علاقه مندان به فناوری و فرهنگ پاپ تبدیل می کند. این بهترین راه برای تجربه تنوع پایتخت ژاپن است.

 

شماره 5 در روپونگی وحشی شوید

زندگی شبانه Roppongi در توکیو افسانه‌ای است و سرگرمی‌های بی‌پایانی را برای مهمان‌داران ارائه می‌دهد. در طول روز، این منطقه متحول می‌شود و فرهنگ ژاپنی را با مثلث هنری که شامل مرکز هنر ملی ، در ساختمانی خیره‌کننده، فضاهای خلاقانه توکیو میدتاون، و موزه هنر موری در مجموعه روپونگی هیلز است، ارائه می‌کند.

 

 

برج توکیو از روپونگی

 

شماره 6 از بازار ماهی شلوغ Tsukiji دیدن کنید

بازدید از بازار شلوغ ماهی Tsukiji در اوایل صبح تجربه ای است که فقط کمی خواب برای شما هزینه دارد، اما نگاهی بی نظیر به تجارت غذاهای دریایی در توکیو ارائه می دهد. در همان اطراف، باغ Hama Rikyu Onshi Teien طراحی سنتی مناظر ژاپنی را به نمایش می گذارد. در سراسر خلیج توکیو، که توسط پل چشمگیر رنگین کمان به هم متصل شده است، اودایبا قرار دارد. این جزیره مصنوعی و مدرن دارای میرایکان، برترین موزه علوم توکیو، و اودو اونسن مونوگاتری، حمام عمومی بازیگوش برای اوقات خوشی و آرامش است.

 

خرید شماره 7 در گینزا

حتما زمانی را برای گینزا، منطقه خرید برتر توکیو اختصاص دهید. گینزا که به‌خاطر بوتیک‌های لوکس، مدهای مدرن، و فروشگاه‌های بزرگ شیک شهرت دارد، مکان مناسبی برای تجربه صحنه‌های خرید گران‌قیمت توکیو است. چه در بازار مد طراحان، کالاهای منحصر به فرد ژاپنی باشید یا فقط مشتاق ویترین باشید، خیابان‌های عریض و مناسب برای عابر پیاده گینزا تجربه خریدی را ارائه می‌دهند که به اندازه خود توکیو شلوغ و پر جنب و جوش است.

شماره 8 از خیابان در شیبویا عبور کنید

دوستداران مد نباید مناطق پرجنب‌وجوش شیبویا و هاراجوکو، به‌علاوه منطقه شیک «آئویاما» را که به‌خاطر بوتیک‌های مد روز و مد خیابانی منحصربه‌فرد شهرت دارد، از دست بدهند.

یکی از نمادهایی که باید ببینید، گذرگاه شیبویا است، جایی که روزانه بیش از دو میلیون نفر از مسیرهای خود عبور می کنند و تجسم نبض توکیو است. پس از غوطه ور شدن در هیاهوی شهری، آرامش را در معبد Meiji-jingu بیابید یا هنر را در موزه نزو، موزه هنر یادبود اوتا، و موزه صنایع دستی عامیانه ژاپن تحسین کنید، که هر کدام غواصی عمیقی در میراث هنری ژاپن ارائه می دهند.

 

راهنمای سفر به توکیو

گذرگاه معروف شیبویا

شماره 9 در کوه تاکائو و یوکوهاما پیاده روی کنید

برای یک گریز سریع از طبیعت، کوه مقدس تاکائو تنها یک ساعت در غرب توکیو قرار دارد و فضای سبز سرسبز و یک فرار آرام را ارائه می دهد. سپس یوکوهاما ، دومین شهر بزرگ ژاپن، درست در کنار توکیو قرار دارد. برای بازدید از محله چینی‌های سرزنده و مناطق ساحلی خوش‌منظره‌اش، که حال و هوای متفاوتی از شدت شهری توکیو ارائه می‌دهد، باید از آن دیدن کنید.

شماره 10 شینجوکوی شلوغ را تجربه کنید

شینجوکو ، در ضلع غربی شهر، مرکز آسمان‌خراش‌های بلند، چراغ‌های نئونی خیره‌کننده، و صفحه‌های تلویزیون غول‌پیکر است. این به دلیل فضای شلوغ و پیچیده ترین ایستگاه راه آهن جهان مشهور است. جاذبه‌های کلیدی عبارتند از ساختمان مرتفع شهری توکیو، باغ‌های آرام شینجوکو گیون، و منطقه سرگرمی پرجنب‌وجوش کابوکیچو که به‌خاطر تفریحات شبانه‌اش معروف است.

شماره 11 در گلدن گای دلت را بخور

در قلب شینجوکو Golden Gai قرار دارد ، مجموعه ای از بارها و میخانه های کوچک که ماهیت زندگی شبانه پس از جنگ توکیو را به تصویر می کشد. این یک تضاد کامل با بارهای مدرن شهر است و نگاهی اجمالی به فرهنگ شبانه محلی و بی‌نظیر دارد. Golden Gai با جذابیت منحصر به فرد خود، حقوق بگیران و بازدیدکنندگان بین المللی توکیو را به خود جذب می کند و آن را به مکانی جذاب برای هر کسی که به دنبال تجربه تاریخ زندگی شبانه شهر است تبدیل می‌کند.

تمام کارهای هیجان انگیزی که باید در توکیو انجام دهید ، از فرارهای طبیعی تا مناطق شهری شلوغ آن را کشف کنید.

 

Shinjuku

چطور 24 ساعته توکیو را بگردیم؟

اگر فقط 24 ساعت فرصت دارید تا توکیو را کاوش کنید، با بازدید از معبد نمادین Senso-ji، ماجراجویی خود را در Asakusa آغاز کنید. در خیابان Nakamise قدم بزنید تا سوغاتی‌های منحصربه‌فرد بگیرید و سپس از یک صبحانه سنتی ژاپنی در یک غذاخوری محلی لذت ببرید.

در مرحله بعد، در خیابان های هاراجوکو که مد روز هستند، شیرجه بزنید. خیابان تاکشیتا گردبادی از بوتیک های مد روز و غرفه های کرپ خوشمزه است. بازدید از معبد آرام میجی را فراموش نکنید که در میان هیجان شهری قرار گرفته است.

تا بعد از ظهر، به سمت شیبویا شلوغ بروید تا شاهد گذرگاه معروف اسکرامبل باشید. زمانی که آنجا هستید، از کمی سوشی در یک نقطه سوشی تسمه نقاله لذت ببرید تا یک تجربه غذاخوری اساسی در توکیو داشته باشید.

با فرا رسیدن عصر، به شینجوکوئن بروید. بازدید از Golden Gai برای یک نوشیدنی شبانه در یکی از بارهای دنج آن ضروری است. از طرف دیگر، خیره‌سازی آینده‌نگر یک رستوران روباتی را تجربه کنید.

روز خود را با بازدید از سکوهای دیدبانی ساختمان متروپولیتن دولت توکیو پایان دهید. آنها مناظر خیره کننده شهر را ارائه می دهند و از همه بهتر، ورودی رایگان است. این تور گردباد طعم تنوع و سرزندگی باورنکردنی توکیو را به شما خواهد داد.

نکات داخلی برای کارهایی که باید در توکیو انجام دهید!

توکیو را مانند یک مردم محلی با نکات داخلی ما کشف کنید، که شما را به جواهرات پنهان شهر و تجربیات کمتر شناخته شده راهنمایی می کند. این توصیه‌ها از مکان‌های آرام در میان عجله‌های شهری گرفته تا ماجراجویی‌های آشپزی در مسیر پرتحرک، کاوش شما را در پایتخت ژاپن غنی می‌کند.

نکاتی از متخصص سفر ما

بسیاری از بازدیدکنندگان توکیو انتظار دارند در طول اقامت خود چیز کمی عجیب و غریب ببینند – در اینجا چند نکته از Roshi، کارشناس سفر ما ، برای نمونه‌برداری از جنبه‌های جذاب‌تر شهر آورده شده است.

  • هتل‌های کپسولی : اتاق‌های هتل‌های کپسولی بسیار کوچک هستند – هیچ تجربه‌ای از خواب ژاپنی دیگر وجود ندارد.
  • یکشنبه‌های هاراجوکو : به طور خلاصه مدهای امروزی توکیو – پل اوتوری در هاراجوکو شاهد نسل‌هایی از جوانان بوده است که در یک بعد از ظهر یکشنبه تا نونه‌ها عروسک می‌کشند و می‌جنگند.
  • مراکز بازی : عجیب‌ترین ماشین‌های بازی جهان را در یکی از مراکز بازی‌های متعدد شهر بیرون کنید.
  • کافه‌های Oddball : قهوه‌تان را با دختران لباس‌پوش یا بچه‌های حنایی در کمان‌های دیک سرو کنید.
  • گلدن گای : توکیو در حال نوشیدن در جوی ترین حالت خود، این مجموعه ای از بارهای کوچک در شینجوکوی نئون است.
  • گذرگاه شیبویا: دیدن اینکه چند نفر می توانند همزمان از یک جاده عبور کنند شگفت انگیز است. در L’Occitane با یک قهوه تماشا کنید.
  • میله‌های ایستاده: مانند اسب بخورید، در یکی از سوبایا یا udon-ya بی‌شمار ارزان و شاد شهر ایستاده باشید، یا به همین ترتیب با الکل در تاچینومیا غذا بخورید.

 

 

نکاتی از نویسنده مارتین زاتکو

نویسنده بی باک مارتین زاتکو در تلاش برای درک بهتر دسیسه های این شهر جذاب، هر گوشه از توکیو را کاوش کرده است. در اینجا برخی از مکان ها و تجربیات مورد علاقه او وجود دارد.

  • ناکامگورو ، محله ای جذاب، محبوبیت بیشتری در بین مهاجران دارد تا بازدیدکنندگان. ارزش آن را دارد که برای صرف یک وعده غذایی، قهوه یا قدم زدن در کنار سواحل Meguro-gawa بروید.
  • Sake ، مشروب برنج ژاپنی، نوشیدنی لذت بخشی در تمام اشکال آن است. می توانید به یک ایزاکایا بروید و آن را به صورت گرم و در جعبه لاکی سرو کنید. طیف شیک ظروف ” کاسه ای ” را که در یک بار تخصصی مانند Buri ارائه می شود، انتخاب کنید . یا یکی از بطری های زیبای ساکی (یا حتی یک کارتن ساده) را برای فروش در هر فروشگاه رفاهی انتخاب کنید.
  • کارائوکه ، یک اختراع ژاپنی، راهی عالی برای برقراری ارتباط با دوستان جدید است. بسیاری از خارجی‌ها با خوشحالی متوجه می‌شوند که می‌تواند یکی از ارزان‌ترین راه‌ها را برای کمی مست کردن نیز فراهم کند.
  • سومو که اغلب توسط خارجی ها مورد تمسخر قرار می گیرد تا زمانی که برای خود از مسابقاتی دیدن می کنند، نیروی وحشیانه و حیرت آوری چند صد ساله را به نمایش می گذارد. حتی اگر نمی توانید به یک رویداد بروید، از ساعت 4 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر در طول زمان مسابقات در تلویزیون محلی پخش می شود.
  • تسوکمن ، اکثر خارجی ها نام سوبا، اودون و رامن را شنیده اند، اما نسبتاً تعداد کمی از تسوکهمن، ساخته شده خود توکیو، و صرفاً در طول تابستان بخار شهر، می دانند. این رشته فرنگی های فنری به صورت ولرم سرو می شوند تا در آن غوطه ور شوند و سپس از یک کاسه کناری آبگوشت له شوند.
  • صبحانه‌های ریوکان ، شاید بهترین چیز در مورد اقامت در یک مسافرخانه سنتی ژاپنی، صبحانه‌ای لذیذ است که معمولاً صبح‌ها در مقابل شما سرو می‌شود.

 

 

کشتی سومو

 

 

بهترین سفرهای یک روزه از توکیو

توکیو، تلفیقی از مدرن و سنتی، دروازه ای به فرهنگ معروف ژاپن و میراث طبیعی است. درست فراتر از خیابان های شلوغ آن، مقاصدی را خواهید یافت که زیبایی آرام، عمق تاریخی و تجربیات فراموش نشدنی را ارائه می دهند.

زیارتگاه های نیکو را کاوش کنید

نیکو در 128 کیلومتری شمال توکیو، مظهر ژاپن سنتی با مجموعه زیارتگاه توشو-گو در فهرست میراث جهانی و زیبایی طبیعی پارک ملی نیکو است. این مکانی است که در آن تاریخ و طبیعت به شیوه ای دیدنی تلاقی می کنند.

در اطراف دریاچه های پنج فوجی قدم بزنید

این فرصتی است که با کوه فوجی، قله محترم ژاپن ، از نزدیک نزدیک شوید . این منطقه که در 100 کیلومتری غرب توکیو قرار دارد، مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهد، به خصوص زمانی که فوجی سان از اکتبر تا مه پوشیده از برف باشد. حتی بدون کوهنوردی، وجود کوه و زیارتگاه آرام فوجی سنگن-جینجا، تجربه ای به یاد ماندنی را ارائه می دهد.

 

راهنمای سفر به توکیو

دریاچه کاواگوچیکو

 

به کوهنوردی در هاکون بروید

هاکون با پیاده‌گردی‌های دیدنی در دریاچه‌ها و غذاهای شاداب‌کننده، آرامش را به شما دعوت می‌کند. این مکان بهشتی برای کسانی است که به دنبال استراحت در میان طبیعت هستند و حمام‌های درمانی و مسیرهای آرامی را ارائه می‌دهند که نوید آرامش و تجدید قوا را می‌دهند.

از کوه تاکائو صعود کنید

کوه تاکائو یک خلوتگاه عاشقان طبیعت است که یک ساعت از توکیو فاصله دارد، دارای مسیرهای پیاده روی، تله کابین، و در روزهای صاف، مناظری از کوه فوجی است. ایده آل برای کسانی که به دنبال یک ماجراجویی شخصی در فضای باز هستند، گواهی بر زیبایی طبیعی قابل دسترس ژاپن است.

از زیارتگاه های کاماکورا دیدن کنید

کاماکورا که بین دریا و تپه‌ها قرار گرفته است، دارای تاریخ غنی با 65 معبد و 19 زیارتگاه است. این یک مقدمه عالی برای فرهنگ ژاپنی است، بدون نیاز به سفر دور.

دایبوتسوی نمادین (بودای بزرگ) و معابد باستانی ذن، آن را به یک سفر یک روزه جذاب تبدیل کرده است، با جذابیت کافی برای توجیه یک بازدید طولانی مدت برای کسانی که مایل به کاوش بیشتر در جذابیت تاریخی آن هستند.

 

 

راهنمای سفر به توکیو

بودای بزرگ در کاماکورا

 

کجا در توکیو اقامت کنیم؟

شهرت ژاپن به عنوان یک مکان گران قیمت برای بازدید در بسیاری از زمینه ها کمی قدیمی است، اما مطمئنا تا آنجا که محل اقامت است توجیه پذیر است. با این حال، کیفیت اقامت در توکیو به طور کلی در همه سطوح بسیار بالا است، از هتل های لوکس گرفته تا خوابگاه های اقتصادی. امنیت و پاکیزگی درجه یک هستند. و به جز در انتهای ترازو، معمولاً فردی را خواهید یافت که حداقل تا حدودی انگلیسی صحبت می کند.

در حالی که قیمت‌های کمی وجود دارد، اگر سخت بگردید مکان‌های مقرون به صرفه زیادی پیدا خواهید کرد. شما اغلب بهترین ارزش را – همراه با جو فراوان – در یک رایوکان سنتی یا یک مینشوکوی خانوادگی، معادل ژاپنی B&B، پیدا خواهید کرد. ارزان ترین تخت ها توسط هاستل های خصوصی ارائه می شود که عمدتاً در مناطق شمالی شهر هستند. هتل‌های کپسولی کمی گران‌تر هستند، اما مطمئناً ارزش یک بار امتحان کردن را دارند، البته فقط برای تجربه.

 

 

کدام منطقه بهترین است؟

با توجه به وسعت توکیو، و با توجه به اینکه هر منطقه دارای ویژگی خاص خود است، مهم است که در نظر بگیرید از کدام قسمت شهر به عنوان پایگاه خود استفاده کنید.

  • کاخ امپراتوری و اطراف: تعداد کمی از مؤسسات سطح بالا بین کاخ و ریل قطار وجود دارد.
  • گینزا: منطقه بسیار مرکزی با دیدنی های فراوان و به عنوان منطقه خرید در توکیو شناخته می شود. با این حال، بیشتر هتل‌های اینجا نسبتا گران هستند.
  • آکیهابارا: پایتخت الکتریکی توکیو پایگاهی عالی برای کسانی است که در خلق و خوی دیدن کافه‌های خدمتکار، مغازه‌های روبات‌فروشی و دیگر جنبه‌های عجیب و غریب شهر هستند. در اینجا تعداد زیادی هتل تجاری ارزان وجود دارد.
  • Ueno: مناظر زیادی در داخل و اطراف این منطقه شمالی وجود دارد که گزینه‌های اقامتی آن قبلا در اطراف گروه هتل‌ها و هتل‌های عاشقانه در جنوب پارک متمرکز بود. در سال‌های اخیر، بسیاری از گزینه‌های میان‌رده دمدمی باز شده‌اند، و این منطقه اکنون یک هدف اصلی برای بازدیدکنندگان خارجی است.
  • آساکوسا: یکی از پرمخاطب ترین مناطق توکیو و به دلیل تمرکز زیاد از هاستل ها، انتخاب واقعی برای کوله گردها. همچنین برخی از انتخاب های عالی رایوکان در اینجا وجود دارد.
  • Ryōgoku و Kiyosumi: تعدادی از هاستل ها در منطقه وسیع تر Asakusa تحت وسعت این فصل در راهنمای ما قرار دارند.
  • بای ساید توکیو: منطقه کنار شهر بسیار زیباست، به خصوص وقتی از طبقات بالایی یکی از هتل های مجلل آن دیده شود.
  • آکاساکا و روپونگی: روپونگی به خاطر زندگی شبانه اش مشهور است و برخی از بهترین هتل های توکیو را در خود جای داده است. آکاساکا همسایه تا حدودی خاکی‌تر و به نسبت ارزان‌تر است.
  • Ebisu، Meguro و جنوب: تعداد کمی از Ebisu به سمت جنوب می‌مانند، اگرچه محله‌های مجاور مانند Nakameguro جذاب به‌طور شگفت‌آوری برای دیدن مناظر شهر مناسب هستند.
  • هاراجوکو، آئویاما و شیبویا: در این منطقه وسیع، چه تاریخی و چه معاصر، چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد که بعید است خسته شوید. بیشتر مکان‌ها نسبتا گران هستند، مجموعه عظیمی از هتل‌های عاشقانه در شیبویا را کنار بگذارید.
  • شینجوکو: برای بسیاری از بازدیدکنندگان، شینجوکو نمایانگر توکیو واقعی است، اگرچه مکان های ارزان قیمت کمی در این بهشت ​​نئونی وجود دارد.
  • Ikebukuro: خیلی جالب نیست، تعداد کمی از بازدیدکنندگان از Ikebukuro به عنوان پایه استفاده می کنند، اگرچه گزینه های ارزان قیمت خوبی دارد، از جمله چندین رایوکان

قبل از تصمیم‌گیری در مورد محل اقامت در توکیو، مهم است که احساس هر منطقه و مکان‌های دیدنی را در نظر بگیرید.

 

 

 

راهنمای سفر به توکیو

اگر به دنبال چیزی خارج از شبکه در توکیو هستید، از پارک دریایی اودایبا دیدن کنید

بهترین زمان برای بازدید از توکیو

یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر در بهار، از آوریل تا اوایل اردیبهشت است. در شروع این دوره (معروف به هانامی) هجوم شکوفه های گیلاس به شهر رنگ صورتی ملایم می‌بخشد و در پایان دماها دلپذیر است. اکتبر و نوامبر نیز ماه های خوبی برای آینده هستند. این زمانی است که در پارک ها و باغ های توکیو آتشباران برگ های پاییزی را خواهید دید.

از ارتفاعات گرم تابستان (اواخر ژوئیه تا اوایل سپتامبر) اجتناب کنید، زمانی که رطوبت شهر باعث می شود شهروندانش از یک پناهگاه مجهز به تهویه مطبوع به پناهگاه دیگر در حال حرکت هستند. از ژانویه تا مارس، دمای هوا می‌تواند تا انجماد کاهش یابد، اما آسمان آبی و شفاف زمستانی به ندرت با بارش باران یا برف آشفته می‌شود. حمل چتر در طول تسویو، فصل بارانی در ژوئن و ژوئیه، و در سپتامبر، زمانی که طوفان‌ها گاهی اوقات به ساحل می‌رسند، ایده خوبی است.

هنگام برنامه ریزی برای بازدید، تقویم جشنواره‌ها و رویدادهای ویژه شهر را برای هر موردی که ممکن است مورد علاقه شما باشد، بررسی کنید. همچنین توجه داشته باشید که بسیاری از جاذبه‌ها برای چندین روز در حوالی سال نو تعطیل می‌شوند، زمانی که توکیو به طرز عجیبی آرام می‌شود، زیرا بسیاری از مردم به خانه‌های خانوادگی خود در سایر نقاط کشور بازمی‌گردند.

درباره بهترین زمان سفر به توکیو و بهترین زمان سفر به ژاپن همه چیز را بخوانید.

راهنمای سفر به توکیو

“برکه شینوبازو” در پارک اوئنو جایی که شکوفه های گیلاس در شکوفه کامل هستند

 

 

چطور در توکیو بگردیم؟

رفت و آمد در توکیو به دلیل داشتن یکی از بزرگترین و کاربردی ترین سیستم های زیرزمینی روی کره زمین آسان است. ترانزیت شهری از طریق شبکه عظیم مترو و قطار جریان دارد که مانند شریان‌ها به سمت شهر می‌رود – تمیز، ایمن و مانند ساعت‌گرد. مترو توکیو و سیستم‌های متروی توئی به طور موثری بین رشته‌های اصلی را از طریق کدگذاری رنگی خطوط و علائم به زبان انگلیسی پوشش می‌دهند و حرکت در شهر را برای بازدیدکنندگان آسان می‌کنند.

سفر گسترده، اتصال به خطوط JR و سایر راه‌آهن‌های خصوصی را گسترش می‌دهد. اتوبوس های آبی نیز راهی سرگرم کننده برای گشت و گذار در شهر و تنها در نوع خود در توکیو هستند که مناظر دیدنی در امتداد خلیج توکیو را ارائه می دهند. علاوه بر این، در صورتی که بخواهید مستقیم به مقصد خود بروید یا از سفر به تنهایی خوشتان نیاید، می‌توانید تاکسی و اوبر را نیز پیدا کنید.

برای بررسی دقیق تر، مقاله ما را در مورد نحوه رفت و آمد در توکیو بررسی کنید.

نکاتی برای غذا خوردن در توکیو

برای تجربه غذای یک عمر آماده شوید: وقتی نوبت به خوردن و آشامیدن می رسد، مکان های کمی در جهان می توانند با توکیو مقایسه شوند. تعداد، دامنه و کیفیت مکان‌ها فوق‌العاده است، تقریبا هر نوع غذاهای جهانی که فکرش را بکنید در کنار همه غذاهای معمول – و بسیاری از غذاهای غیرمعمول- ژاپنی موجود است. طیف وسیعی از مکان‌های شهر برای صرف غذا، طیف وسیعی از نودل‌بارهای ساده تا معابد مرتفع غذا را در بر می‌گیرد، جایی که زیبایی چشم‌گیر غذا در بشقاب با رویکردی به همان اندازه خلاقانه در طراحی داخلی مطابقت دارد.

برخلاف تصور بسیاری از مردم، نیازی به وحشت در مورد هزینه صرف غذا در توکیو نیست . حتی رستوران‌های ستاره‌دار میشلین نیز معمولاً غذاهای ارزان قیمت را برای ناهار ارائه می‌کنند، و گزینه‌های فست فود فراوانی از جمله نودل‌بارهای ایستاده و رستوران‌های سوشی با نوار نقاله وجود دارد که بسیاری از آنها در اطراف و داخل ایستگاه‌های قطار جمع شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *