آشنایی با دریاچه زیبای مگیور
آشنایی با فوبیاهای خاص
آشنایی با فوبیاهای خاص
۱۴۰۰-۰۶-۲۶
بهترین جاذبه های توریستی لوزان
بهترین جاذبه های توریستی لوزان
۱۴۰۰-۰۶-۲۶

آشنایی با دریاچه زیبای مگیور

دریاچه مگیوره (Lago Maggiore) که در شمال میلان قرار دارد، حدود 65 کیلومتر امتداد دارد و به منطقه تیچینو در سوئیس می رسد. با وجود نام آن (“maggiore” به معنی “عمده”)، این دریاچه تنها دومین دریاچه بزرگ در شمال ایتالیا است. محبوب ترین جاذبه های آن در ساحل غربی قرار دارد، جایی که جزایر باشکوه بوروم، با پارک های نیمه گرمسیری خود، بیشترین گردشگران را به خود جلب می کند.

درختان دریاچه مگجور شامل تعدادی از گونه های نیمه گرمسیری هستند: انجیر، زیتون و انار در آب و هوای معتدل شکوفا می شوند و چندین باغ نمایان فوق العاده برای بازدیدکنندگان باز است. این باغ ها، گشت و گذار در قایق، و لذت بردن از فضای تعطیلات شهرهای کنار دریاچه، محبوب ترین کارهایی است که می توانید در دریاچه مگیور انجام دهید.

خدمات منظم قایق شهرهای مختلف دریاچه ای را به هم متصل می کند. اما از آنجایی که تعدادی از مشهورترین جاذبه ها نزدیک ایستگاه قایق نیستند، ماشین بهترین راه برای کشف کل دریاچه است. یک کشتی ماشین در وسط دریاچه این کار را حتی ساده تر می کند. یکی دیگر از مزایای داشتن ماشین در اینجا سهولت سفر روزانه به دریاچه اورتا است، دریاچه ای زیبا و کمی شناخته شده با جزیره ای که می توانید با قایق از آن دیدن کنید.

با لیست ما از جاذبه های برتر در اطراف دریاچه مگیور، گشت و گذار خود را در این منطقه زیبا برنامه ریزی کنید.

 

 

1. تور ایزولا بلا

ایزولا بلا

جزایر بورومین در کنار استرس واقع شده است، جایی که قایق ها به طور منظم به هر سه جزیره حرکت می کنند، ابتدا در ایزولا بلا متوقف می شوند، جایی که بین سالهای 1650 تا 1671، کنت ویتالیانو بورومئو تراس هایی ایجاد کرد و یک کاخ تابستانی باشکوه ایجاد کرد. شما می توانید آپارتمان های باشکوه ایالتی آن را که توسط تزئین سالون گراند برجسته شده است، بازدید کنید. Salone delle Feste گنبددار؛ سالا دا بالو (سالن رقص)؛ و Sala della Musica، پر از آلات موسیقی کمیاب.

در زیر شش غار، غارهای مصنوعی وجود دارد که دیوارهای آن با پوسته و سنگریزه پوشانده شده است. مبلمان مجلل و مجموعه ای از تابلوفرش های فلاندر قرن 17 و نقاشی های لومبارد قرن 16 و 17 این کاخ را تزئین می کند.

اما برای اکثر بازدیدکنندگان، چشمگیرترین قسمت ایزولا بلا باغی به سبک ایتالیایی است که در ده تراس به ارتفاع 32 متر بلند شده و با پوشش گیاهی مجلل جنوبی پوشانده شده است. ردیف درختان لیمو و پرتقال، درختان گیلاس، درختان سرو بلند، ماگنولیا، بلوط چوب پنبه، درختان خرما، درختان خرنوب، کاملیا و خربزه ها مناظر زیبای دریاچه و کوه را پوشش می دهند و گلهای درخشان روی زمین را می پوشاند. تراس های سنگی

در تور کشتی دریاچه Maggiore Isola Bella Hop-On Hop-Off از Stresa، می توانید Stresa را ترک کرده و طبق برنامه خود برگردید و هر زمان که دوست دارید به کاوش در کاخ و باغ بپردازید.

 

 

2. از ویلا تارانتو دیدن کنید!

ویلا تارانتو

پارک دوست داشتنی ویلا تارانتو پس از جنگ جهانی دوم توسط یک افسر بازنشسته ارتش اسکاتلند، گیاه شناس که گیاهان را از سراسر جهان جمع آوری کرد تا در این باغ باغ به سبک چشم انداز انگلیسی رشد کنند، ایجاد شد. بیش از 20000 گونه گیاهی – گل، درخت ، درختچه و گیاهان آبی – بومی این منطقه و مناطق دورتر از جنگل های بارانی آمازون در این محیط زیبا و مشرف به چشم انداز دریاچه رشد می کند و ویلا تارانتو را به یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید تبدیل می کند. در دریاچه مگیوره

برجسته ترین باغها دالیا ماز با بیش از 1700 گیاه شکوفا شده و گلهای آبی پاراگوئه است که قطر برگهای آنها تقریباً دو متر است. یکی دیگر از ویژگیهای آب، برکه ای است که از نیلوفر آبی پر شده است، برگهای آن بیش از یک متر از سطح آب بالا می رود. عاشقان گیاهان اختصاصی باید در Herbarium در اقامتگاه جذاب باربری توقف کنند، جایی که دهها کابینت گیاهان بومی جزایر بریتانیا را نمایش می دهند.

آدرس: Via Vittorio Veneto ، Verbania

سایت رسمی: www.villataranto.it

 

 

3. در دریاچه مگیور قایق سواری کنید!

دریاچه بخار در دریاچه مگیوره

بهترین چشم انداز بسیاری از جاذبه های ساحل دریاچه مگیور از آب است ، بنابراین شما می خواهید حداقل یک سفر با قایق داشته باشید. بخارپزها، هیدروفیل ها (کشتی سریع) و کشتی های خودرو (تراگتی) شهرهای ساحلی ایتالیا را اغلب به هم متصل می کند ، که توسط Navigazione Lago Maggiore اداره می شود.

همراه با سرویس معمولی بین شهرها، چندین گردش از اواخر مارس تا اواسط اکتبر وجود دارد. اینها شامل یکی از لاونو تا وربانیا و سه جزیره بورومین، بازگشت به لاونو است. این یک راه خوب برای گردشگرانی است که در سمت غربی دریاچه اقامت دارند تا یک سفر دریایی زیبا را با بازدید از سه جزیره ترکیب کنند، بدون اینکه مجبور باشند در اطراف دریاچه رانندگی کنند.

یک سفر دریایی نیز راهی آسان برای بازدید از قسمت شمالی دریاچه است، جایی که مگیوره بطور چشمگیری بین کوه های شیب دار تنگ می شود. شمالی ترین شهرهای ساحلی دریاچه مگیوره در تیچینو، کانتون ایتالیایی زبان سوئیس قرار دارد. فقط سه قایق روزانه از شهرهای جنوبی به شمالی ترین لوکارنو حرکت می کنند، اما قایق های بیشتر از لوینو، در وسط ساحل شرقی مگیوره حرکت می کنند.

شما می توانید با قایق های معمولی یا با آبهای سریعتر سفر کنید، اما به یاد داشته باشید که به دلیل سرعت آنها، باید مناظر باشکوه دریاچه ای را که هنگام سفر نمایان می شوند، قربانی کنید.

سایت رسمی: www.navigazionelaghi.it

 

 

4. سوار بر تله کابین مونته متارونه شوید!

تله کابین مونته متارونه

اگرچه می توانید در جاده عوارضی به بالای مونته متارونه (1491 متر) رانندگی کنید، اما با استفاده از تله کابین از ساحل دریاچه مگیوره در استرس، بسیار سرگرم کننده تر است – و چشم اندازها بهتر است. در پایان سفر با تله کابین، بالابر صندلی (رایگان با بلیط تله کابین) شما را به بالای آن می برد تا از دریاچه اورتا و زنجیره ای از رشته کوه های آلپ از مونت ویسو به اورتلس، با مونته رزا در غرب (بالا) دیدن کنید. نور به ویژه در صبح زیبا است).

با صعود به کوه، می توانید از منظره عالی دریاچه مگیوره و جزایر بوروم در زیر لذت ببرید. تله کابین تا حدی در آلپینو متوقف می شود، جایی که با یک پیاده روی کوتاه می توانید به Giardino Alpinia بروید، باغهای آلپی با حدود 2000 گونه از گیاهان کوهستانی و چشم اندازهای باشکوه بر روی دریاچه.

مکان: ایستگاه لیدو، استرسا

 

 

5. ایزولا مادره

ایزولا مادره

مانند ایزولا بلا، ایسولا مادره متعلق به خانواده بورومئو است. این جزیره دارای محوطه ای زیبا به سبک انگلیسی است که از نظر تنوع و شکوه گیاهان خود حتی از ایزولا بلا فراتر می رود، اگرچه به دلیل طبیعت یک باغ چشم انداز، آنها چشمگیرتر نیستند و بیشتر برای قدم زدن و قدردانی از مناظر دریاچه در اوقات فراغت طراحی شده اند. آنها به ویژه در بهار و اوایل تابستان هنگامی که آزالیا، رودودندرون و کاملیا شکوفا می شوند زیبا هستند.

ویلا به مراتب کمتر از کاخ ایزولا بلا چشمگیر است و به دلیل مجموعه ای از عروسک ها و مناظر صحنه برای نمایش عروسکی و همچنین نقاشی ها و پرسلن های قرن 17 جالب است.

 

 

 

6. Eremo di Santa Caterina del Sasso (ارمیتاژ سنت کاترین) و Laveno

آشنایی با دریاچه مگیور

ارمو دی استا. کاترینا دل ساسو

وقتی از دریاچه نزدیک می شوید، بهترین چشم اندازهای آرامش و کلیسای زیبای قرن سیزدهم که به سنت کاترین اختصاص داده شده است. از این منظر، می توانید کاملاً درک کنید که چگونه سه ساختمان در تراس باریک در صخره شیب دار حک شده اند.

حرمسرا توسط تاجری تأسیس شد که در طوفان غرق شد و به غاری پناه برد. به خاطر سپاسگزاری برای نجات، او نذری آرامش به سنت کاترین داد و در سال 1195 یک کلیسای کوچک ساخت. قدیمی ترین بناهایی که امروز می بینید مربوط به یک قرن بعد، زمانی که محل زندگی راهبان آگوستینی بود، و مربوط به قرن 14 و 15 است.

برج ناقوس قرن 14 مستقیماً به دریاچه می افتد. اگر با قایق وارد می شوید، آماده صعود 80 پله ای به حرمسرا شوید و مراقب باشید که از قایق اولیه ای استفاده کنید که به شما اجازه می دهد قبل از بسته شدن کل مجموعه، از ظهر تا 2 بعد از ظهر، آن را ببینید. اگر با ماشین وارد می شوید، می توانید از 240 پله ای که به سمت حرمسرا پایین آمده و با آسانسور سوار می شوید (که ظهر نیز بسته می شود) جلوگیری کنید.

این آرامگاه در جنوب لاونو قرار دارد، شهری که ارزش توقف برای سوار شدن به Funivia، یک گوندولا سطلی غیرمعمول، تا 100 متری قله 1000 متری ساسو دل فررو را دارد. اتومبیل های دو نفره باز هستند-شما در یک سطل دنج برای مسافرت در فضای باز ایستاده اید. در بالای آن تراس و کافه، همراه با چشم اندازهای نفس گیر دریاچه و کوه ها قرار دارد.

در فاصله نه چندان دور غرب لاونو، ویلا دلا پورتا بوزولو قرار دارد ، خانه ای اشرافی که متعلق به دهه 1500 است. این ویلا در کنار فضای داخلی مجلل و مبلمان اصلی خود، در کنار تپه ای از باغ های تراس دار، با فواره ها و ساختمانهای دیوارنگاره قرار گرفته است.

 

 

 

7. در اطراف Isola dei Pescatori گردش کنید!

بر خلاف دو جزیره بورومه دیگر، ایزولا د پسکتوری هیچ کاخ، ویلا یا باغ بزرگی ندارد. در عوض، این یک دهکده ماهیگیری ساده است که خانه هایی در امتداد بلندترین نقطه آن ساخته شده است و درهای آنها رو به داخل در امتداد یک خیابان باریک است، بنابراین آبهای دریاچه بلند بهار و پاییز آنها را سیل نمی کند. حدود 50 ساکن در طول سال با قایق می آیند و می روند و برخی خانواده ها هنوز از طریق ماهیگیری امرار معاش می کنند.

این مکان دلپذیر و جوی برای گردش است و معدود رستوران های آن در ماهی های دریاچه تخصص دارند. اگر مایل هستید عصرها برگردید تا در غروب آفتاب در تراس غذا بخورید، از ناهار آنجا باشید یا بپرسید کدام یک از آنها خدمات قایق رایگان را از سرزمین اصلی ارائه می دهد.

 

 

8. روکا آنجرا

آشنایی با دریاچه مگیور

روکا آنجرا

Rocca d’Angera، قلعه Borromeo مشرف به دریاچه در Angera، یک دژ مستحکم قرون وسطایی است که ساختار آن تقریباً سالم حفظ شده است. این قلعه در اصل توسط خانواده ویسکانتی، فرمانروای میلان از سال 1277 تا 1447 ساخته شده است و نقاشی های دیواری موجود در سالا دلا جوستیزیا پیروزی اتون ویسکانتی بر ناپو تورانی در 1277 را نشان می دهد.

در داخل یکی از بهترین مجموعه های عروسک و اسباب بازی های کودکان در اروپا وجود دارد که در 12 اتاق بیش از 1000 عروسک، اسباب بازی، بازی روی میز و کتاب های کودکان نمایش داده شده است. عروسک ها تمام دوره های تاریخ را نشان می دهند و از هر ماده قابل تصور، از موم گرفته تا پلاستیک ساخته شده اند. یک باغ زیبا قرون وسطایی از اطلاعات موجود در نسخه های خطی اصلی بازآفرینی شده است.

آدرس: Rocca d’Angera ، Angera

 

 

9. استرسا

آشنایی با دریاچه مگیور

استرس

در سمت غربی دریاچه مگیوره، در جنوب بازوی غربی آن ، شهر کوچک شگفت انگیز استرسا به سمت جزایر بورومه می نگرد. استرس بزرگترین شهر تفریحی در قسمت ایتالیایی دریاچه است و با مغازه های هوشمند، رستوران های مجلل و هتل های مجلل، جمعیت زیادی را در اختیار دارد.

گردشگاه کنار دریاچه، جایی که بسیاری از مراکز زندگی گردشگران در آن قرار دارند، چشم اندازهای زیبایی را در سراسر جزایر ارائه می دهد. اگر به دنبال بهترین مکان ها برای خرید در Stresa هستید، خیابانهای Piazza Giocomo Matteotti، نزدیک دفتر اطلاعات گردشگری را جستجو کنید.

پیاده روی هایی که به دنبال چیزی چالش برانگیزتر از گردش در امتداد ساحل دریا هستند، می توانند مسیر شش مایل شاه بلوط (Sentiero delle Castagne) را از طریق باغ های سایه دار شاه بلوط از Stresa تا Belgirate پیاده روی کنند. می توانید با اتوبوس یا قایق به استرسا برگردید. نقشه دنباله را از وب سایت Visit Stresa بارگیری کنید.

 

 

 

10. ویلا پالاویچینو

آشنایی با دریاچه مگیور

ویلا پالاویچینو

ویال پالاویچینو از نمای ورودی چشمگیر درختان سرو در یک ردیف طاق نمایی، مملو از شگفتی است. ترکیبی از باغ گیاه شناسی و باغ وحش، این پارک به زیبایی در آمفی تئاتر طبیعی اطراف ویلا طراحی شده است. درختان ماگنولیا؛ سکویا؛ سدر لبنان چشمگیر؛ و چمن های آراسته ای که با رودودندرون، کاملیا و آزالیا هم مرز هستند، زمین را می پوشانند.

گلخانه ها گونه های عجیب و غریب بیشتری دارند. در محیط طبیعی، به نظر می رسد حیوانات آزادانه پرسه می زنند و هنگام گردش در پارک می توانید با لاماها، گورخرها، بزهای تبتی، فلامینگوها، قوها و طوطی های رنگارنگ – بیش از 40 گونه مختلف – روبرو شوید. این تنوع از حیوانات عجیب و غریب باعث می شود این یکی از محبوب ترین کارهایی باشد که برای خانواده های دارای فرزند خردسال انجام می شود.

آدرس: Via Sempione 61 ، Stresa

 

 

11. Cannobio و Cannero Riviera

آشنایی با دریاچه مگیور

کانوبیو

در ساحل غربی دریاچه مگیوره، تقریباً تا مرز سوئیس، Cannobio در فلات کوچکی در دهانه Valle Cannobina نشسته است. شهر قدیمی آن دارای خیابان های باریک زیبا و کاخ شهر Palazzo della Ragione (سالن شهر) است که در سال 1291 ساخته شده است. نزدیک محل فرود قایق های تفریحی دریاچه، Santuario della Pietà، کلیسای رنسانس قرار دارد که دارای تصویری کوچک با تعدادی از معجزات است. آی تی. در محراب بلند یک نقاشی متعلق به قرن شانزدهم، مسیح بر صلیب، اثر گائودنزیو فراری قرار دارد.

دره را دنبال کنید، Valle Cannobina ،Orido Sant’Anna را پیدا کنید، یک تنگه عمیق که توسط یک پل طاق سنگی پوشانده شده است. همچنین می توانید در مسیری از Cannobio به آنجا بروید. یک نمازخانه زیبا مشرف به پل است و استخر زیر محلی محبوب (در صورت سرد بودن) برای شنا است.

درست در جنوب کانوبیو یکی از زیباترین شهرهای دریاچه مگیوره، Cannero Riviera، در میان باغ ها و باغ های زیتون نشسته است. آب و هوای اینجا معتدل ترین حالت در دریاچه است و درختان لیمو و پرتقال می توانند زمستان را در خارج از خانه دوام بیاورند. ساحلی زیبا، کمیاب در دریاچه، و گردشگاهی دلپذیر در امتداد دریاچه وجود دارد.

درست در ساحل دریا، در جزایر صخره ای دریاچه، خرابه های دو Castelli di Cannero وجود دارد، قلعه هایی که توسط Lodovico Borromeo در سال 1519 ساخته شده و جایگزین قلعه های قبلی شده است، که توسط دزدان دریایی نگه داشته شده بود. این یک انتخاب آرام و آرام برای یک پایگاه در هنگام کاوش در دریاچه است، با چند هتل کوچک، کافه در فضای باز و رستوران های عالی.

 

 

 

12. سان کارلون (مجسمه سان کارلو بورومئو)

آشنایی با دریاچه مگیور

سان کارلون (مجسمه سان کارلو بورومئو)

درست در شمال آرونا، در نزدیکی روستای مینا، یک تپه کم ارتفاع با مجسمه 23 متری سنت چارلز بورومئو (84-1388)، کاردینال اسقف اعظم میلان، که نقش مهمی در احیای اخلاقی کاتولیک بازی کرد، تاج گذاری شده است. در شمال ایتالیا او در آرونا متولد شد.

این مجسمه غول پیکر، ساخته شده از ورق های مس چکش خورده به هم چسبیده، بین سالهای 1614 تا 1698، اندکی پس از مقدس سازی کاردینال، ساخته شد. یکی از غیرمعمول ترین کارهایی که در دریاچه مگیوره انجام می شود این است که فضای داخلی را بررسی کرده و با بالا رفتن از راه پله داخل مجسمه به جهان از چشم یک قدیس نگاه کنید. حداکثر شش نفر می توانند به تنهایی در سر آن جا بگیرند.

آدرس: میدان سان کارلو ، آرونا نوارا

 

 

13. دریاچه اورتا

آشنایی با دریاچه مگیور

اورتا سان جولیو ، دریاچه اورتا

در سمت غربی مونته متارونه، دریاچه کوچک اورتا توسط اکثر گردشگرانی که از منطقه دریاچه های ایتالیا دیدن می کنند نادیده گرفته می شود، که این امر فقط جذابیت آن را افزایش می دهد. شهر قرون وسطایی و زیبا ” اورتا سان جولیو” در ساحل پر شیب جنگلی به پیازا موتا می افتد، جایی که می توانید (و باید) با قایق به جزیره کوچک ایزولا سان جولیو در مرکز دریاچه بروید.

ساختمانهای سنگی پوشیده از خزه، کلیسای قرن دوازدهمی جزیره قرن دوازدهم میلادی را احاطه کرده است که توسط قدیس ساخته شده است و طبق افسانه های محلی مارها را از جزیره بیرون راند. مطمئن باشید که نقاشی های دیواری و منبر مرمر را به زیبایی تراشیده اید و سپس راه سکوت سنگفرش شده بین ساختمان های قدیمی جزیره را دنبال کنید.

در دامنه جنگلی بالای اورتا سان جولیو، یکی از نه پناهگاه ساکری مونتی، کوهستانی منحصر به فرد این منطقه است که به عنوان میراث جهانی یونسکو نامگذاری شده است. این کلیسا از 20 کلیسای کوچک تشکیل شده است که دارای مجسمه های سفالی هستند و صحنه هایی از زندگی سنت فرانسیس آسیزی را به تصویر می کشند.

 

 

 

14. سفر یک روزه به زرمات و ماترهورن

آشنایی با دریاچه مگیور

زرمات و ماترهورن

شناخته شده ترین کوه اروپا ماترهورن است که مشخصات متمایز آن زمینه ای خیره کننده برای شهر زرمات سوئیس ایجاد می کند. ممکن است فکر کنید این فاصله برای رفتن از دریاچه مگیور بسیار زیاد است، اما در حقیقت تنها 2.5 تا 3 ساعت با جاده یا قطار فاصله دارید.

یک راه آسان برای رسیدن به اینجا (و تقریباً با همان قیمت یا کمتر از رانندگی یا سوار شدن به قطار) سفر در روز Zermatt و Matterhorn از Stresa است. وقتی از گذرگاه دیدنی سیمپلون عبور می کنید، یک مربی با سیستم تهویه مطبوع شما را از دره Ossola و کوه های بلند می برد.

پس از توقف عکس در منظره پانوراما Belvedere، از گردنه فرود می آیید و از طریق آلپ های سوئیس به روستای Taesch می روید، جایی که راه آهن قفسه دار و باریکه تا انتهای مسیر به Zermatt صعود می کند. در اینجا، شما یک بعدازظهر کامل برای سوار شدن به یکی از ترامواهای کوهستانی برای مشاهده نزدیکتر ماترهورن یا بازدید از جاذبه های گردشگری زرمات بی نقص قبل از بازگشت به استرسا دارید.

 

 

کجا می توانید در اطراف دریاچه مگیوره برای گشت و گذار بمانید

ما این هتل های جذاب را در اطراف ساحل دریاچه مگیوره توصیه می کنیم:

  • یکی از زیباترین مکان های اقامت در دریاچه مگجور ، ویلای شیک Il Sole Di Ranco است، در ساحل شرقی دریاچه و تنها 14 مایلی فرودگاه بین المللی مالپنسا میلان، و این مکان خوبی برای استراحت هنگام ورود قبل از گشت و گذار در جاذبه های دریاچه است. اتاقهای مجلل با ویژگیهای تزئینی اصلی از بالکن خصوصی مشرف به دریاچه هستند و این رستوران یکی از بهترین هتلهای منطقه است.
  • هتل مجلل دریاچه Splendid در Baveno دارای اتاقهای بزرگ با دکوراسیون زیبا، استخر روباز و ساحل خصوصی خود است.
  • اتاقهای بزرگ و بزرگ در هتل ارزان Alpi دارای بالکن با منظره دریاچه و تهویه مطبوع هستند. صبحانه و پارکینگ رایگان است، یا می توانید با قطار به Baveno برسید. ایستگاه 400 متر با هتل فاصله دارد.
  • در انتهای آرام و آرام شمال دریاچه، هتل Cannobio در نزدیکی یکی از سواحل کمیاب دریاچه قرار دارد و آن را به مکانی مناسب برای اقامت برای خانواده ها تبدیل کرده است. پذیرش هتل 24 ساعته است و صبحانه نیز در آن گنجانده شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *