بهترین بازارهای محلی برای خرید در برلین
بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!
بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!
۱۴۰۰-۰۵-۲۳
بهترین هتل های اسپا در برلین
بهترین هتل های اسپا در برلین
۱۴۰۰-۰۵-۲۳

بهترین بازارهای محلی برای خرید در برلین

برلین دارای فرهنگ بازار عالی با بازارهای قدیمی و بازارهای کک و مک در سراسر شهر است، حتی در بعیدترین کایز . گذراندن تعطیلات آخر هفته در برلین در جستجوی معامله در یکی از بسیاری از بازارهای کک، یک سنت محلی محبوب است. این که آیا شما به یک دوچرخه ارزان قیمت، چند وینیل خنک یا حفاری قدیمی نیاز دارید، می توانید آن را در برلین پیدا کنید. در این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون بهترین بازارهای محلی برای خرید در برلین آمده است.

 

بازار کک Mauerpark و کارائوکه

بدنام هر یکشنبه در برلین Mauerpark بازار مخصوص فروش اشیاء ارزان قیمت یا دست دوم در Prenzlauer برگ پر می کند با مردم محلی و گردشگران دنبال پرنعمت و دست دوم لباس، خرده ریز و مواد غذایی خیابانی خوشمزه است. پس از گذراندن یک بعد از ظهر در بازار گنجینه های پنهان، بازدیدکنندگان می توانند برای تماشای موسیقی زنده به پارک مجاور سر بزنند. در اینجا، پارک مملو از رانندگان خیابانی، هنرمندان محلی و جلسات محبوب کارائوکه، Bearpit Karaoke است.

بازار آرکوناپلاتز

Prenzlauer برگ مبتنی بر بازار مخصوص فروش اشیاء ارزان قیمت یا دست دوم ارائه شده است یکی از یک نوع یافته برای مردم محلی و بازدید کنندگان از سال 1990. هر یکشنبه از 10:00 به 4PM کوچک است، اما کیفیت محور بازار ارائه می دهد یک فرصت برای کشف مبلمان اواسط قرن از 1950 و 1960 بازسازی شده یا در شرایط عالی است. گذشته از این، در این بازار کک محلی می توانید چیزهای کوچک دوست داشتنی، وینیل، نوار، لباس و عتیقه جات پیدا کنید.

 

بازار کک و مک در Rathaus Schöneberg

بهترین مکان های مونیخ برای خرید سوغاتی

در محل کلمات معروف جان اف کندی: “Ich bin ein Berliner” ، هر شنبه و یکشنبه، بازار کک ها در مقابل ساختمان شهرداری شونبرگ، دکه های خود را برای بازدیدکنندگان باز می کند. یکی از نادرترین بازارهای اصلی در برلین، فروشندگان عمدتا خصوصی هستند و همیشه پیشنهادات خوبی را ارائه می دهند. این بازار دارای حدود 70 غرفه است که پوشاک دست دوم، وسایل الکترونیکی، کتاب، ورق وینیل و بسیاری از ضربات و گنجینه ها را برای بازدیدکنندگان در نظر می گیرند.

 

Boxhagener Platz

 

بازار کک ها در Boxhagener Platz که بین شکارچیان چانه زنی از سراسر برلین محبوب است، کتاب، محصولات تازه، تخته وینیل، مبلمان و غذاهای خوشمزه خیابانی را ارائه می دهد. هر یکشنبه Friedrichshain پر بازار با مردم محلی و گردشگران از قدم زدن در اصطبل و شکار برای گنجینه های.

بازار موزه بود

بهترین بازارهای محلی برای خرید در برلین

به راضی کردن سر فکری درونی خود را به بازار در پیش گویی موزه، که در آن کتاب های متعدد و فروشندگان عتیقه راه اندازی غرفه خود را در امتداد رودخانه Spree هر آخر هفته. با داشتن موزه نمادین در پس زمینه، بازدیدکنندگان می توانند عتیقه های ارزان قیمت مدرن، نادرهای واقعی و مجموعه عظیمی از کتاب ها، آثار هنری و مبلمان کوچک را خریداری کنند.

 

Nowkoelln Markt

بهترین بازارهای محلی برای خرید در برلین

Neükolln بازار آخر هفته، Nowkoelln پیشنهادات معامله دست دوم توسط ولگردی و قانونی شکنی. با طیف گسترده ای از لباس های قدیمی و دست دوم، مبلمان، آثار هنری، کتاب ها و خرده ریزه ها، این مکان مناسب برای شکار کاوش هایی با قیمت مناسب در جالب ترین محله های برلین است.

Mühlenmarkt در Griessmühle

بهترین بازارهای محلی برای خرید در برلین

بازار قدیمی که در باشگاه تکنو دوست داشتنی برلین برگزار می شود، Griessmühle مکانی است که می توانید برای خرید و فروش لباس های دست دوم خرید کنید. در اولین جمعه هر ماه، این بازار از ساعت 1 بعد از ظهر تا نیمه شب کار می کند و لباس، کفش، کتاب و هنر ارائه می دهد. و همچنین برخی از غذاهای شگفت انگیز آشپزی، نوشیدنی ها و احساسات عالی با یک دی جی در حال نواختن آهنگهای عالی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *