بهترین تجربه های گردشگری در مادرید
بهترین هتلها و اقامتگاههای ژنو
بهترین هتلها و اقامتگاههای ژنو
۱۴۰۰-۰۷-۰۲
آیا صبحانه مهمترین وعده غذایی است؟
آیا صبحانه مهمترین وعده غذایی است؟
۱۴۰۰-۰۷-۰۲

بهترین تجربه های گردشگری در مادرید

با شرکت در این تجربیات فرهنگی ، زیبایی مادرید را آشکار کنید و به شما پایتخت اسپانیا و همه چیزهایی را که ارائه می دهد بینش دهید. از رقص گرفته تا آشپزی، مادرید را با لیست بهترین تجربیات فرهنگ سفر ، کشف کنید.

 

تجربیات هنری و فرهنگی در مادرید

نمایش فلامنکو در کافه زیریاب

در سفر خود به پایتخت شور و شوق فلامنکو را کشف کنید. از حرکات سریع بدن گردانندگان رقص گرفته تا سیلی زدن گیتارهای پیچ خورده ، این ولخرجی 80 دقیقه ای دامنه وسیع رقص سنتی را زنده می کند. این نمایشگاه در کافه جذاب Ziryab قرار دارد و دارای یک نوشیدنی رایگان است و تاپاس نیز موجود است.

 

تجربه رقص عاشقان سالسا

بهترین تجربه های گردشگری در مادرید

فرهنگ اسپانیایی با سالسا آمیخته شده است – یکی از صمیمی ترین رقص های جهان. این تجربه برای همه توانایی ها ، مبتدیان و متخصصان است ، زیرا میزبان شما گروه را از یک مکان به مکان دیگر هدایت می کند و محبوب ترین باشگاه های رقص و پاتوق های زندگی شبانه در مادرید را برجسته می کند . در حالی که هیچ نوشیدنی در قیمت بلیط گنجانده نشده است ، هر مکان دارای یک نوار نقدی در محل برای خرید نوشیدنی است. میزبان در هر زمین رقص در همان نزدیکی می ماند تا محل برگزاری را به شما نشان دهد و در طول مسیر چند حرکت جدید به شما آموزش دهد.

 

 

نمایش اپرا و زارزوئلا و شام

بهترین تجربه های گردشگری در مادرید

این غروب سه ساعته در لا کاستافیوره با پذیرایی از یک غذا و یک نمایش موسیقی در قلب مادرید پذیرایی می کند. در اینجا، شما لذت بردن غذاهای اسپانیایی سنتی ، از جمله املت و مارماهی کودک را با صدف، و یک میزبان از گزینه نوشیدنی (آبجو، شراب، قهوه، سودا) به عنوان کمربند waitstaff خارج اپرا آهنگ و سنتی مقصد Zarzuela تعداد کمدی موزیکال. آماده باشید تا در محل قرار بگیرید، زیرا نمایش شامل تعاملات زیادی با مخاطبان است که مهمانان شام را به اجرا می رساند.

 

 

روزهای ورزش و ماجراجویی شدید در مادرید

بالون هوای گرم، گشت شهری و چشیدن غذاهای ایبریایی در سگوویا

شهر باستانی سگوویا را کشف کنید که تقریباً یک ساعت از مرکز مادرید فاصله دارد. روز خود را با یک ساعت بادکنک گردی در حومه ایبری آغاز کنید. این پرواز نماهایی بی نظیر از قنات ساخته شده توسط رومی ها ، کلیسای جامع گوتیک شهر (اولین بنای مشابه در اسپانیا) و قلعه واقعی آلکازار ارائه می دهد. سفر هوایی خود را با صبحانه شامپاین به یاد آورید. در مرحله بعد ، یک تور مینی بوس را در اطراف سگوویا آغاز کرده و از نزدیک قنات ، کلیسای جامع و قلعه را مشاهده کنید. قبل از بازگشت به مادرید ، روز خود را با یک جشن سنتی ایبریایی از cochinillo segoviano (خوک شیرخوار) به پایان برسانید.

 

تجربه گنج یابی

در جستجوی گنج سرگرم کننده در خیابانهای مادرید با دوستان و خانواده رقابت کنید. برنامه سفر از Puerta del Sol معروف شروع می شود ، جایی که راهنمای خود را ملاقات کرده و با بازی آشنا می شوید. اولین معما در همین نزدیکی است و گروه شما را به سفری می برد که به دیدنی های محلی ، نقاط دیدنی و حتی چند بار می انجامد – قیمت بلیط شامل آبجو یا شراب در هر یک از دو مقصد بار است.

 

غارنوردی در پارک ملی مادرید

بهترین تجربه های گردشگری در مادرید

از جمله وانت هتل ، این تجربه شما را یک ساعت خارج از مادرید به غار جادوگران می برد. این تور شامل 30 متر (100 پا) فرود از ورودی قابل پیاده روی به سه طبقه از تونل ها، اتاقک ها و سازه های مختلف دیوار است. اما نترسید، راهنمای شما دستورالعمل های ایمنی و همچنین تمام تجهیزات لازم برای لذت بردن راحت از تجربه غارنوردی را ارائه می دهد. برای کمی کثیف شدن آماده شوید، زیرا شرایط داخل غار ممکن است مرطوب باشد.

 

کلاس های آشپزی در مادرید

دو ساعت و نیم کلاس آشپزی تاپاس

این تجربه غذا خوردن به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا نمونه ها را بیاموزند و یاد بگیرند که چگونه 10 غذای سبک تاپاس را از دستور العمل های سنتی سراسر اسپانیا تهیه کنند. این غذاهای سنتی شامل گیلدا (سیخ فلفل و آنچوی) از کشور باسک و پان توماکا (بروسکتا) از کاتالونیا است. جلسه آشپزی هدایت شده فرصتی عالی برای لذت بردن از یک غذای اصیل همراه با شراب های جسورانه اسپانیایی است.

 

دوره نیم روزه آشپزی اسپانیایی

اگر دو ساعت و نیم تدریس شما را بی نیاز می کند ، این دوره نیم روزه آشپزی اسپانیایی نیاز شما را به دانش کاهش می دهد. این کلاس چهار ساعته فشرده دارای چندین زمان شروع برای راحتی شماست. کسانی که در کلاس صبح شرکت می کنند ، تجربه غذایی خود را در مادرید با رفتن به یک بازار محلی آغاز می کنند تا تازه ترین و پر جنب و جوش ترین مواد موجود را تهیه کنند. این کلاس به راحتی در مرکز تاریخی مادرید واقع شده است و برای جفت شدن با نورهای دیدنی قبل یا بعد از جلسه ایده آل است. نوشیدنی ها با هر وعده غذایی ارائه می شود و مهمانان با یک جزوه دستور غذا را ترک می کنند تا سفره آشپزی خود را در خانه ادامه دهند.

 

در اینجا کارهای دیگری که می توانید در مادرید انجام دهید وجود دارد

پنج ساعت خزیدن در میخانه

یکی از دشوارترین بخشهای بازدید از یک شهر جدید این است که تصمیم بگیرید کدام مکانها را بروید و کدام مکانها را رد کنید. این غروب پنج ساعته شبانه می تواند حدس ها را از بین ببرد و برنامه ای از بهترین بارها و کلوب ها در پایتخت اسپانیا ارائه دهد. به جمع مهمانداران همفکر خود بپیوندید که شب را برای شادی و یک عمر خاطره آغاز می کنند. بلیط شما شامل دسترسی خط به هر باشگاه، و همچنین تخفیف نوشیدنی و یک شات رایگان در هر بار است.

 

اسب سواری و چوگان

بهترین تجربه های گردشگری در مادرید

ورزش چوگان در سراسر جهان جذابیت زیادی دارد و با این تجربه ، می توانید در وسط تعطیلات اسپانیایی خود یاد بگیرید و احتمالاً به آن تسلط پیدا کنید. این فعالیت با گشت و گذار در باشگاه لوس ماریاچیس چوگان، درست در خارج از مادرید آغاز می شود، پس از آن بازیکنان چوگان متخصص سطح مهارت شما را ارزیابی می کنند. قبل از اینکه روی یک اسب واقعی قرار بگیرید و اجازه شرکت در یک مسابقه چوگان تمام عیار را داشته باشید، درس هایی در مورد ترفندها و نکات مربوط به بازی دنبال می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *