جاذبه های توریستی هانوفر
جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان
جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان
۱۴۰۰-۱۰-۰۷
برترین جاذبه های گردشگری پرو
برترین جاذبه های گردشگری پرو
۱۴۰۰-۱۰-۱۰

جاذبه های توریستی هانوفر

شهر تاریخی هانوفر بر روی رودخانه لین واقع شده و پایتخت سرزمین نیدرزاکسن است. یک مرکز تجاری مهم با دانشگاه و آکادمی‌های موسیقی و نمایش، برای کسانی که به دنبال یک تجربه شهری سرگرم‌کننده در آلمان هستند، مطمئناً شهری است که ارزش دیدن دارد.

همچنین یک نمایشگاه تجاری و مرکز جشنواره مهم است که به خاطر رویدادهایی مانند Oktoberfest Hannover ، یکی از بزرگترین جشن‌های این چنینی در جهان، مورد توجه قرار گرفته است. این نمایشگاه همچنین به خاطر جشنواره هانوفر شوتزنفست ، بزرگترین نمایشگاه سنتی “تیراندازان” جهان و به دلیل رقابت تیراندازی به هدفش به این نام شناخته شده است.

هانوفر همچنین به عنوان یک مرکز فرهنگی مهم شهرت پیدا کرده است و موزه ها، گالری ها و تئاترهای در سطح جهانی متعددی دارد. پارک ها و باغ های وسیع آن ادعای هانوفر را به عنوان “شهر در کشور” توجیه می کند و آن را به مقصدی ایده آل برای گشت و گذار با پای پیاده تبدیل می کند. در کناره‌های کانال میتلاند ، مهم‌ترین آبراه دست‌ساز کشور، قدم بزنید، که از طریق مسیرهای پیاده‌روی متعدد به بسیاری از جاذبه‌های توریستی برتر در شهر قدیمی شهر (Altstadt) و مناطق میدان مرکزی Kröpcke متصل می‌شود.

 

 

1. ماجراجویی هانوفر خود را در باغ های هرنهاوزن شروع کنید!

 

جاذبه های توریستی هانوفر

 

باغ های هرنهاوزن

باغ‌های سلطنتی باشکوه هانوفر، باغ‌های هرنهاوزن (Herrenhäuser Gärten)، واقعاً تعدادی از جاذبه‌های فوق‌العاده در یک مجموعه هستند. این دو پارک زیبا به سبک انگلیسی، Welfengarten و Georgengarten را در بر می گیرد. و برگگارتن ، باغ گیاه‌شناسی با خانه‌های ارکیده، نخل و کاکتوس.

همچنین در اینجا باغ گروسر (باغ بزرگ) را خواهید یافت. این باغ که قدمت آن به سال 1666 می رسد، بهترین نمونه حفظ شده از باغ باروک اولیه در آلمان محسوب می شود و دارای آبشارهای زیبا، فواره ها، نارنجستان و حتی یک باغ تئاتر است. در انتهای شمالی هرنهاوزن مقبره ای قرار دارد که در سال 1846 برای پادشاه ارنست آگوستوس و ملکه فریدریک ساخته شد و مقبره جورج اول بریتانیا را در خود جای داده است.

همچنین قابل توجه کاخ Herrenhausen است که اخیراً بازسازی شده است. این عمارت چشمگیر که در سال 1640 ساخته شده بود و زمانی یک خانه تابستانی سلطنتی بود، در جنگ جهانی دوم به طور کامل ویران شد، اما در سال 2012 به طور کامل بازسازی شد. امروزه موزه Schloss Herrenhausen با نمایش‌های شگفت‌انگیز بسیاری از مصنوعات اصلی و اسناد مربوط به باروک غنی شهر را در خود جای داده است. عصر. یک کتابفروشی در محل و یک کافه نیز وجود دارد.

یکی از بهترین کارهایی که در هانوفر در شب انجام می شود، شرکت در یکی از رویدادهای “باغ های درخشان” باغ های هرنهاوزن است. این پیاده‌روی‌های عصرانه که در طول تابستان برگزار می‌شود، در پس زمینه‌ای از نورهای تماشایی که از ساعت آفتابی معروف در غروب خورشید شروع می‌شود، انجام می‌شود. در طول مسیر، موسیقی کلاسیک باروک شما را همراهی می‌کند و این شانس را خواهید داشت که فانوس کاغذی خود را بخرید و آزاد کنید.

این باغ همچنین به عنوان پس زمینه مسابقه آتش بازی سالانه عمل می کند. این رویداد محبوب، شرکت‌کنندگانی را از سراسر جهان جذب می‌کند تا از ماه مه تا سپتامبر، آسمان عصر را با اجراهای تماشایی روشن کنند.

 

 

 

2. در میدان Marktplatz قدم بزنید و Marktkirche را ببینید!

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

Marktplatz و Marktkirche

بازار دوست‌داشتنی هانوفر، Marktplatz، در مرکز شهر تاریخی قدیمی (Altstadt) واقع شده است و پس از دیدن باغ‌های هرنهاوزن، مکانی عالی برای کاوش است. اینجاست که بسیاری از ساختمان های مهم شهر را خواهید دید. یکی از قابل توجه ترین این سازه های دوست داشتنی تالار شهر قدیمی به سبک گوتیک اواخر قرن پانزدهم (Altes Rathaus) است. این ساختمان قدیمی جذاب تعدادی فروشگاه و گالری کوچک جالب را در خود جای داده است و جایی است که فواره بازار زیبای نئوگوتیک را خواهید دید که در سال 1881 ساخته شده است.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مهم اینجا، آجری Marktkirche یا کلیسای بازار است. این کلیسا با برج چشمگیر 97 متری خود گواهی بر اهمیت سابق شهر به عنوان یک شهر سلطنتی است. متعلق به قرن چهاردهم، ویژگی های داخلی قابل توجه شامل فونت برنزی باشکوه قرن پانزدهمی و محراب حکاکی شده روی چوب متعلق به سال 1480 است.

از میدان مارکت‌پلاتز، Kramerstrasse است که هنوز هم فضای هانوفر قدیمی را با خانه‌های نیمه‌چوبی بسیار زیبا حفظ کرده است.

 

 

 

3. از برج تالار شهر جدید بالا بروید!

 

جاذبه های توریستی هانوفر

تالار شهر جدید

در ترامپلاتز هانوفر، تالار شهر با شکوه (Neues Rathaus) قرار دارد. این سازه کاخ مانند که بین سال های 1901 تا 1913 به سبک دوره ویلهلمین ساخته شده است، گاهی اوقات به عنوان تالار شهر جدید نیز شناخته می شود. این یکی از جالب ترین سازه های هانوفر است که به طور کامل بر روی پایه ای از 6026 توده راش ساخته شده است و تاج آن با یک برج گنبدی شکل است که تقریباً 98 متر ارتفاع دارد و بر خط افق شهر تسلط دارد.

حتما کمی زمان اضافی برای بالا رفتن از گنبد در نظر بگیرید. از سکوی دید آن – که با یک آسانسور منحصر به فرد قابل دسترسی است که مسافران را با زاویه بالا می برد – برخی از بهترین مناظر بر فراز شهر هستند. همچنین مدل‌هایی از شهر که رشد و توسعه آن را در طول قرن‌ها نشان می‌دهند، جالب توجه است، و اتاق هودلر یک نقاشی بزرگ به نام سوگند وفاداری ، متعلق به سال 1913 دارد. تورهای راهنمای انگلیسی زبان در دسترس هستند.

 

 

 

4. در یک اجرا در خانه اپرای هانوفر شرکت کنید!

 

جاذبه های توریستی هانوفر

خانه اپرای هانوفر

برای دوستداران فرهنگ، یکی از مهمترین کارهایی که در هانوفر باید انجام شود، اجرای یک اجرای حرفه ای اپرا است. در امتداد خیابان زیبای Georgstrasse، خانه اپرای نئوکلاسیک هانوفر قرار دارد، مکانی عالی برای لذت بردن از تمایلات هنری شما.

این سازه باشکوه که در سال 1852 ساخته شد، اکنون محل استقرار شرکت حرفه‌ای اپرای شهر، Staatsoper Hannover است. و به لطف بازسازی‌های اخیر، از جمله آکوستیک بهبودیافته، این ساختمان خیره‌کننده تجربه درجه یک را برای طرفداران اپرا در طول فصل خود، که از سپتامبر تا ژوئن ادامه دارد، ارائه می‌کند. رویدادهای مهم دیگری مانند اجرای باله نیز در طول سال برنامه ریزی شده است.

 

 

 

5. Artsy را در موزه Sprengel دریافت کنید!

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

موزه اسپرنگل

موزه جذاب معماری اشپرنگل که یکی از مهم ترین مجموعه های هنر مدرن آلمان را در خود جای داده است، برای دوستداران هنر ضروری است. این گالری که در سال 1979 تأسیس شد و شامل مجموعه‌های خصوصی و دولتی است، به‌خاطر آثار متعدد خود از هنرمند محلی کورت شویترز و همچنین هنرمندان برجسته دیگری مانند مکس ارنست، پیکاسو و پل کلی و دیگران شناخته شده است.

این موزه همچنین خانه مجموعه‌ای است که توسط هنرمند مشهور نیکی دو سنت فال اهدا شده است، و همچنین یک مجسمه فلزی بزرگ و جذاب توسط الکساندر کالدر. علاوه بر فهرست منظم بازدید از نمایشگاه های هنری، برنامه های آموزشی و کارگاه های آموزشی نیز ارائه می شود. تورهای راهنما به زبان انگلیسی نیز در دسترس هستند و می توانند متناسب با علایق خاص شما طراحی شوند.

یک کتابفروشی در محل، انواع انتشارات مرتبط، از جمله برخی به زبان انگلیسی را ارائه می‌دهد، در حالی که کسانی که در حال تحقیق هستند یا می‌خواهند درباره هنرمندانی که آثارشان برجسته شده است اطلاعات بیشتری کسب کنند، می‌توانند از کتابخانه موزه بازدید کنند. و حتی اگر هنر مورد علاقه شما نیست، رستوران bell’ARTE موزه به دلیل تراس بزرگ کنار رودخانه ارزش دیدن دارد. این غذاخوری برنده جوایز برای بیش از 20 سال پیشرو در صحنه غذاخوری هانوفر بوده است (در صورت وجود، صندلی باغ “در تمام طول سال” را انتخاب کنید).

سایت رسمی: www.sprengel-museum.de/en

 

 

 

6. شهر قدیمی هانوفر و کاخ لاین

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

لاینشلوس

منطقه شهر قدیمی هانوفر (Altstadt) برای گشت و گذار با پای پیاده لذت بخش است. اینجاست که کاخ جذاب لین (Leineschloss)، ساختمان پارلمان ایالتی را خواهید دید. این اقامتگاه سلطنتی سابق دوک جورج فون کالنبرگ که در قرن هفدهم در سواحل رودخانه ای که به نام آن نامگذاری شده است، ساخته شد، بعداً بین سال های 1817 و 1842 به سبک نئوکلاسیک تغییر یافت.

برای کسانی که علاقه مند به کاوش بیشتر از این خانه های چوبی جذاب هستند، شهر کوچک Celle ، در حدود 40 کیلومتری شمال شرقی هانوفر در سواحل رودخانه آلر، دارای بیش از 400 خانه نیمه چوبی در شهر قدیمی و عجیب خود است و باعث می شود یک سفر یک روزه آسان

 

 

 

7. Ballhof و Ballhofplatz

 

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

Ballhofplatz در هانوفر

همچنین در شهر قدیمی واقع شده است، بهترین ساختمان نیمه چوبی هانوفر، Ballhof را خواهید دید . بین سال‌های 1649 و 1665 برای بازی‌های مد روز Battledore و Shuttlecock و همچنین برای کنسرت‌های موسیقی ساخته شده است و ارزش افزودن به فهرست مکان‌های تاریخی که باید در هانوفر را ببینید، دارد.

این تئاتر که اکنون خانه تئاتر ایالتی نیدرزاکسن است، همچنان مکانی محبوب برای رویدادهای موسیقی از جمله کنسرت‌های پاپ و جاز، و همچنین اجراهای اپرا است.

تنها پنج دقیقه پیاده روی از آن سوی رودخانه، کلیسای شهر جدید یا Neustädter Kirche قرار دارد. این بنای قرن هفدهمی مقبره فیلسوف مشهور آلمانی GW Leibniz است که در سال 1716 در اینجا به خاک سپرده شد.

 

 

 

8. تاریخ منطقه را در موزه ایالتی نیدرزاکسن کاوش کنید!

 

 

 

 

موزه ایالتی نیدرزاکسن

موزه ایالتی نیدرزاکسن

موزه ایالتی نیدرزاکسن (Niedersächsisches Landesmuseum Hannover)، واقع در مقابل تالار شهر جدید، مجموعه‌های مهمی از آثار باستانی را در خود جای داده است. محبوب‌ترین آنها گالری دولتی (Landesgalerie) با مجموعه‌ای از هنر اروپایی از دوره قرون وسطی تا قرن بیستم است.

علاوه بر آثار مهمی مانند رامبراند و روبنس، مجموعه قابل توجهی از استادان قدیمی آلمانی و آثار امپرسیونیستی وجود دارد. همچنین قابل توجه مجموعه های باستان شناسی و قوم شناسی آن – قدیمی ترین آلمان، با بیش از 20000 اثر هنری – و همچنین گونه های متعدد ماهی و خزندگان است.

حتماً موزه Fürstenhaus Herrenhausen را نیز بررسی کنید . این بنا که در یک ساختمان قدیمی زیبا متعلق به دهه ۱۷۰۰ قرار دارد، به‌خاطر مجموعه‌ای از آثار هنری دوره، مجسمه‌ها و مبلمان قابل توجه است.

سایت رسمی: www.landesmuseum-hannover.de/en/

 

 

 

 

9. از یک پارو در Maschsee لذت ببرید!

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

Maschsee

Maschsee یک دریاچه مصنوعی چشمگیر است که در قلب هانوفر واقع شده است و به عنوان یک نقطه کانونی محبوب برای انواع فعالیت ها و سرگرمی های تفریحی عمل می کند. این بنا که در سال 1936 تکمیل شد، 2.4 کیلومتر امتداد دارد و در برخی موارد تا 530 متر عرض دارد.

این بزرگترین و شلوغ‌ترین منطقه ورزشی و تفریحی شهر است که به همان اندازه در بین قایق‌رانان محبوب است – هم قایقرانی، قایق‌های پارویی (از جمله کایاک) و کشتی‌های برقی – و همچنین شناگران که همگی با شانس آفتاب گرفتن در ساحل Maschsee جذب می‌شوند. این دریاچه همچنین توسط بسیاری از مسیرهای عالی احاطه شده است و مکان مناسبی برای قدم زدن یا پیک نیک است.

اگر در طول ماه های تابستان در هانوفر هستید، حتماً از Maschseefes دیدن کنید. این جشنواره بزرگ شامل نمایش های موسیقی و آتش بازی است و هر سال بیش از دو میلیون شرکت کننده را به خود جذب می کند. یکی دیگر از کارهای سرگرم کننده این است که مجسمه های جالب بسیاری را که در اطراف دریاچه پراکنده شده اند، جستجو کنید، به خصوص در شب که آنها روشن می شوند.

در سمت غربی دریاچه، استادیوم Niedersachsen-Stadion قرار دارد که در سال 1954 بر روی تپه های آوار ساختمان های ویران شده در جنگ ساخته شده است. یکی دیگر از مناطق دلپذیر برای قدم زدن، Herrenhäuser Allee است که در سال 1726 ساخته شد و شامل بسیاری از ساختمان‌های تاریخی جذاب است.

 

 

 

10. کاریکاتورهای ناپلئون در موزه ویلهلم بوش راببینید!

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

موزه ویلهلم بوش

موزه ویلهلم بوش (Deutsches Museum für Karikatur und Zeichenkunst Wilhelm Busch) در هانوفر زندگی و زمانه شاعر و طراح مشهوری را که به نام آن نامگذاری شده است را پوشش می دهد. این موزه که در سال 1937 تاسیس شد، در باغ جذاب قرن هجدهم “Georgenpalais” در باغ های هرنهاوزن قرار دارد.

همراه با نمایش دائمی کاریکاتورها و هنرهای کمیک، این موزه میزبان بزرگترین مجموعه آثار بوش در جهان است. یکی از نکات برجسته مجموعه منحصر به فرد بیش از 700 کاریکاتور از ناپلئون و همچنین نمونه هایی از هنر طنز با قدمت حدود چهار قرن است. این موزه علاوه بر بازدید منظم از نمایشگاه ها، میزبان کارگاه های آموزشی، کنسرت های موسیقی، رویدادهای ادبی و آشپزی و همچنین برنامه هایی برای کودکان است.

سایت رسمی: www.karikatur-museum.de/en/

 

 

 

11. بچه ها را به باغ وحش ماجراجویی هانوفر ببرید!

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

باغ وحش ماجراجویی هانوفر

باغ وحش ماجراجویی هانوفر (Erlebnis-Zoo Hannover) که در سال 1865 در حاشیه پارک Eilenriede تأسیس شد، پنجمین پارک جانورشناسی قدیمی در آلمان است. این مکان با موفقیت در خطوط یک پارک موضوعی بازسازی می شود و امروزه حدود 1.5 میلیون نفر هر سال از بیش از 3400 حیوان این جاذبه دیدن می کنند.

نقاط برجسته شامل مناطقی مانند باغ وحش زمستانی فصلی با تم ها و فعالیت های کریسمس، و همچنین منطقه کودکان، Mullewapp، با باغ وحش محبوب حیوانات خانگی و وسایل سواری است. از دیگر جاذبه‌های باغ‌وحش می‌توان به مزرعه شگفت‌انگیز Meyer’s Farm اشاره کرد، جایی که می‌توانید سازه‌های نیمه‌الواری معتبر قرن نوزدهمی نیدرزاکسن را کاوش کنید، و قایق رودخانه زامبزی مانند دیزنی را در میان قفس‌های باز حیواناتی مانند کرگدن و فیل‌ها کاوش کنید.

حتماً وب سایت باغ وحش را برای اخبار رویدادهای خاص و زمان های برنامه ریزی شده غذا بررسی کنید.

سایت رسمی: www.zoo-hannover.de/en

 

 

 

12. آیلنریده: “ریه های سبز” هانوفر

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

در سمت شرق هانوفر، جنگل زیبای شهرداری ایلنریده قرار دارد، منطقه ای با زیبایی های طبیعی فوق العاده، که حدود 1600 هکتار زمین را پوشش می دهد. این منطقه تفریحی عظیم – یکی از بزرگترین جنگل‌های درون شهری در تمام اروپا – شامل مسیرهای پیاده‌روی و راه‌های مهار متعددی است که منتظر کاوش هستند، همراه با زمین‌های بازی و فضاهای باز برای استراحت.

کارهای سرگرم کننده ای که باید در اینجا انجام دهید عبارتند از بازدید از باغ وحش ماجراجویی هانوفر، پیاده روی و دوچرخه سواری در شبکه گسترده مسیرهای آن، لذت بردن از تجربه کوهنوردی در بالای جنگل… یا آفتاب گرفتن. همچنین یک زمین بازی بزرگ برای بچه ها و همچنین یک کافه خوب با تعداد زیادی صندلی در فضای باز وجود دارد.

این مکان که اغلب به عنوان “گرون لانژ” یا “ریه سبز” شهر نامیده می‌شود، مکانی فوق‌العاده برای گذراندن وقت در هنگام بازدید از هانوفر است، مانند پارک هرمان لونز ، پارکی زیبا با یک آسیاب بادی قدیمی. در مجاورت آن Tiergarten قرار دارد که در سال 1679 به عنوان یک پارک شکار با درختان قدیمی و حیات وحش فراوان، از جمله حدود 200 گوزن قرمز، اسب وحشی، و خوک وحشی ساخته شد.

 

 

 

13. موزه تاریخ هانوفر

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

موزه تاریخ هانوفر

بازدید از موزه تاریخ هانوفر (موزه تاریخی هانوفر) برای کسانی که می خواهند درباره این شهر زمانی سلطنتی بیشتر بدانند، باید به راحتی در یک بازدید دو یا سه ساعته از آن بازدید کنند. این موزه که در یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های شهر (کاملاً با برج مستحکم) قرار دارد، بینش شگفت‌انگیزی از بیش از 900 سال تاریخ محلی، از اولین رویدادهای ثبت شده آن در قرن دوازدهم تا امروز، ارائه می‌کند.

موارد برجسته شامل نمایش‌هایی است که پیوندهای شهر با خانواده سلطنتی بریتانیا را توضیح می‌دهد، و همچنین نمایشگاه‌هایی از آثار فرهنگی و مذهبی. حتماً چهار مربی زیبای اسب کشیده را که زمانی متعلق به خانواده سلطنتی بودند، و همچنین لباس‌ها و سلاح‌های دورهمی را بررسی کنید. ( نکته داغ : بازدید خود را برای یک جمعه برنامه ریزی کنید، و با ورودی رایگان پاداش دریافت خواهید کرد.)

 

 

 

14. به آثار هنری کمیاب در موزه آگوست کستنر مراجعه کنید!

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

نمای بیرونی موزه کستنر

موزه بتن و شیشه کستنر با ظاهری مدرن در هانوفر به دلیل مجموعه کمیاب هنرهای کاربردی و تزئینی مورد توجه است. قدمت برخی از این آثار هنری به بیش از 6000 سال می رسد و توسط همنام موزه در زمان او به عنوان یک مقام رسمی در رم در اواسط قرن 19 جمع آوری شده است.

نکات برجسته مجموعه های چشمگیر آن شامل آثار باستانی مرتبط با هنر از دوره های یونان، مصر و روم است. این موزه که در سال 1889 تأسیس شد و قدیمی‌ترین موزه شهر است، مجموعه‌های بزرگی از آثار باستانی، سکه‌ها و صنایع دستی محلی را نیز در خود جای داده است که قدمت بسیاری از آنها به قرون وسطی بازمی‌گردد. از دیگر آثار هنری مهم می‌توان در K estnergesellschaft ، یک گالری هنری جالب، که به‌خاطر مجموعه‌ها و نمایشگاه‌های هنری مدرن بسیار مشهور است، لذت برد.

 

 

 

15. از خرابه های Aegidienkirche دیدن کنید!

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

Aegidienkirche

یکی از معدود ساختمان‌های آسیب‌دیده از جنگ در هانوفر که هرگز بازسازی نشد و یکی از سه کلیسای مهم واقع در شهر قدیمی شهر، Aegidienkirche به‌عنوان یک یادبود جنگ در ویرانه‌ای باقی ماند. این ویرانه‌ها که در سال 1347 ساخته شده است، آنقدر آشکار می‌شود که نشان می‌دهد باید بنای زیبایی در دوران شکوفایی خود داشته باشد… و از بسیاری جهات هنوز هم هست.

این شهر که در سال 1943 در یک حمله هوایی متفقین نابود شد، همراه با بسیاری از مکان‌های دیدنی دیگر در شهر قدیمی، دریافت کننده مجسمه‌های قابل توجهی بوده است که همراه با برخی از ویژگی‌های بازمانده از سبک باروک، یادآوری بسیار هشیارکننده از ماهیت ویرانگر است. جنگ زنگی از شهر دیگر جنگ زده هیروشیما در سال 1985 اضافه شد.

 

 

 

16. به موزه هوانوردی Hannover-Laatzen بروید!

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

موزه هوانوردی Hannover-Laatzen

با ۲۰ دقیقه رانندگی آسان در جنوب هانوفر، خود را در شهر Laatzen خواهید دید. این مقصد محبوب برای گردشگران، خانه موزه عالی هوانوردی هانوفر است. در اینجا، مجموعه ای چشمگیر از 36 هواپیمای کاملا بازسازی شده، از جمله نمونه های نادری از هواپیماهای نظامی جنگ های جهانی اول و دوم را خواهید یافت (ماشین های رقیب بریتانیایی اسپیت فایر و آلمانی مسرشمیت 109 مربوط به دهه 1940 را ببینید).

این نمایشگرهای استاتیک با مدل‌های واقع گرایانه که بسیاری از آنها به عنوان بخشی از دیوراماهای جالب از سقف آویزان شده‌اند، تقویت شده‌اند. علاوه بر این، حدود 30 موتور به نمایش گذاشته شده است، از جمله انواع جت و پیستونی، که همگی بینش شگفت انگیزی از عملکرد این ماشین های شگفت انگیز ارائه می دهند.

این موزه همچنین دارای کاتالوگ غنی از مصنوعات مرتبط از جمله لباس، اسناد و وسایل نقلیه است. همه نمایشگرها حاوی اطلاعات زبان انگلیسی هستند و تورهای راهنما به زبان انگلیسی نیز در دسترس هستند.

سایت رسمی: www.luftfahrtmuseum-hannover.de/index.php/en/

 

 

 

17. SEA LIFE Hannover

 

 

جاذبه های توریستی هانوفر

 

یکی از برترین جاذبه های خانوادگی در شهر، SEA LIFE Hannover راهی سرگرم کننده برای گذراندن چند ساعت با بچه ها است. این موزه با پوشش گونه‌های دریایی از نزدیکی رودخانه Leine خود شهر تا مقاصد گرمسیری دوردست مانند دریای کارائیب، فرصت‌های زیادی را برای مشاهده نماهای نزدیک از 3500 موجود دریایی که این جاذبه را خانه می‌نامند، ارائه می‌کند.

در 37 استخر و مخزن آن، گونه‌های جذابی مانند کروکودیل‌های کوبایی، خست‌ها، اختاپوس‌ها و کوسه‌ها به همراه طیف وسیعی از ماهی‌های گرمسیری و لاک‌پشت‌ها وجود دارد. هنگام قدم زدن در تونل شیشه ای طولانی در زیر بزرگترین استخر سایت، می توانید از برخی از بهترین تجربیات مشاهده لذت ببرید.

جلسات تغذیه قابل مشاهده است و “گفتگوهای محیط بان” آموزشی در بخش جنگل های بارانی نیز ارزش پیوستن به آن را دارد.

سایت رسمی: www.visitsealife.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *