جاذبه های توریستی کاسل آلمان
زیباترین دهکده های آلمان
زیباترین دهکده های آلمان
۱۴۰۰-۱۰-۰۵
جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان
جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان
۱۴۰۰-۱۰-۰۷

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

کاسل یک شهر قدیمی لذت بخش است که در مرکز آلمان واقع شده است. این شهر به عنوان مرکز فرهنگی، اقتصادی و اداری منطقه شمالی ایالت هسن، یک مقصد عالی برای سفر برای کسانی است که خواهان یک تجربه اصیل سفر در آلمان هستند.

علیرغم داشتن جمعیت نسبتاً کمی – فقط 201000 روح شهر را خانه می نامند – این شهر دوست داشتنی کارهای سرگرم کننده زیادی را برای انجام دادن ارائه می دهد. این مکان دارای بسیاری از مؤسسات فرهنگی، از جمله برخی از مهم ترین موزه ها و گالری های کشور است و به یک مرکز گردشگری تبدیل شده است. به عنوان مثال، کاسل به دلیل آوانگارد ” documenta ” (همچنین به عنوان “موزه 100 روزه” شناخته می شود)، یک رویداد هنری مشهور جهانی که هر پنج سال یک بار در اینجا برگزار می شود و جمعیت زیادی را به دلیل ترکیبی از هر دو مدرن و مدرن به خود جلب می کند. تجربیات هنر معاصر

این شهر خانه بسیاری از کاخ ها و پارک های دوست داشتنی است. قابل توجه ترین آنها، Bergpark Wilhelmshöhe ، در واقع به عنوان میراث جهانی یونسکو تعیین شده است، و باید در هر برنامه سفر کاسل گنجانده شود. این شهر اولین بار در سال 913 پس از میلاد در اسناد ذکر شده است و امروزه دارای جاذبه های تاریخی و نقاط دیدنی متعددی است که به خوبی حفظ شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مکان‌ها برای بازدید، فهرست ما از برترین جاذبه‌ها و کارهایی که در کاسل انجام می‌شود را بخوانید.

توجه: برخی از مشاغل ممکن است به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی جهانی اخیر به طور موقت تعطیل شوند.

 

 

1. ویژگی های آب شگفت انگیز Bergpark Wilhelmshöhe را ببینید!

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

برگپارک ویلهلمشوهه

پارک خیره‌کننده ویلهلمشوهه (Bergpark Wilhelmshöhe)، یکی از میراث جهانی یونسکو، توسط مورخ هنر، گئورگ دیهیو به‌عنوان «با شکوه‌ترین دستاورد سبک باروک در ترکیب معماری و منظره» توصیف شد. با مساحت دو و نیم کیلومتر مربع، بزرگترین پارک دامنه تپه اروپا در سال 1696 راه اندازی شد و تکمیل آن 150 سال طول کشید – و ارزش انتظار را داشت.

بلندترین نقطه این پارک، کوه کارلسبرگ با ارتفاع 526 متر است. در بالای این بنا، بنای یادبود خیره کننده هرکول (Herkules) قرار دارد که از آن آبشار طولانی آب به سمت باغ های بسیار پایین فرو می رود. این منظره چشمگیر است، به ویژه در شب های تابستان که فواره بزرگ، آبشارها و پیکره هرکول روشن می شود. یکی از محبوب‌ترین کارهایی که در اینجا انجام می‌شود این است که مسیر آب را از قله به پایین تا دریاچه که در آنجا سفر خود را به پایان می‌رساند دنبال کنید و در طول مسیر توقف کنید تا از هر یک از این آب‌نماهای باورنکردنی لذت ببرید. تورهای راهنما به زبان انگلیسی در دسترس هستند.

همچنین قابل توجه کورهسن-ترمه است، مجموعه ای از حمام ها که برای ورزش و تفریح ​​طراحی شده اند. توجه داشته باشید که برای گشت و گذار در این پارک شگفت انگیز و جاذبه های گردشگری فراوان آن پیاده روی زیادی لازم است، پس حتما کفش مناسب بپوشید.

سایت رسمی: https://museum-kassel.de/en/museums-parks-palaces/unesco-world-heritage-site-of-bergpark-wilhelmshoehe/water-features

 

 

2. در موزه قلعه ویلهلمشوهه گشتی بزنید!

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

موزه قلعه ویلهلمشوهه

کاخ قرن هفدهمی در ویلهلمشوه – Schloss Wilhelmshöhe – نقش مهمی در تاریخ آلمان ایفا کرده است، شاید مهم‌ترین آن به عنوان اقامتگاه تابستانی قیصر ویلهلم دوم باشد. امروزه، فضای داخلی مجلل آن خانه موزه قلعه ویلهلمشوه است.

موارد برجسته عبارتند از گالری عالی استادان قدیمی (Gemäldegalerie Alte Meister)، که هسته آن مجموعه بزرگی از نقاشی های استاد قدیمی هلندی است. اینها شامل 17 رامبراند (یکی از بزرگترین مجموعه های این چنینی در جهان)، 11 ون دایک و بسیاری از نقاشی های ایتالیایی و اسپانیایی است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این مجموعه می توان به کابینت چاپی، مجموعه آثار باستانی کلاسیک و ماقبل تاریخ و نمایش مبلمان، شیشه و سرامیک اشاره کرد. مجموعه ای از هنرهای گرافیکی چشمگیر نیز در محل قرار دارد. تورهای صوتی و راهنما به زبان انگلیسی در دسترس هستند.

سایت رسمی: https://museum-kassel.de/en/museums-parks-palaces/unesco-world-heritage-site-of-bergpark-wilhelmshoehe/wilhelmshoehe-palace

 

 

 

3. از قلعه لوونبورگ دیدن کنید!

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

قلعه لوونبورگ

قلعه جذاب Löwenburg در همان محوطه در Bergpark به عنوان Schloss Wilhelmshöhe واقع شده است. این قلعه مخروبه ساختگی که در اوایل دهه 1800 ساخته شده و هر اینچ شبیه یک قلعه افسانه‌ای به نظر می‌رسد، به دلیل اینکه یکی از اولین سازه‌های کشور به سبک احیای گوتیک است، قابل توجه است و هم به عنوان خلوتگاهی برای صاحبش و هم در نهایت به عنوان مکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دفن او

علاوه بر تعدادی اتاق زیبا و مقبره، بازدیدکنندگان همچنین می توانند کلیسای کوچک را با مجموعه ای از مصنوعات مذهبی قرون وسطایی به عنوان بخشی از یک تور با راهنما مشاهده کنند.

سایت رسمی: https://museum-kassel.de/en/museums-parks-palaces/unesco-world-heritage-site-of-bergpark-wilhelmshoehe/loewenburg-castle

 

 

 

4. Fridericianum

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

Fridericianum

در سمت شمال شرقی Friedrichsplatz در کاسل، Fridericianum، یک ساختمان عظیم نئوکلاسیک قرار دارد که در سال 1779 تکمیل شد و آن را به یکی از قدیمی ترین موزه های اروپا (و قدیمی ترین موزه عمومی در جهان) تبدیل می کند.

اگرچه مجموعه‌های عظیم آن در طول زمان به موزه‌های برلین منتقل شد، اما Fridericianum اکنون عمدتاً برای نمایشگاه‌های موقت هنری استفاده می‌شود. اینها شامل رویداد هنری “documenta” مشهور جهان است که در سال 1955 تأسیس شد و از آن زمان هر پنج سال یک بار در کاسل برگزار می شود. همچنین به دلیل زمین های وسیعش ارزش بازدید را دارد.

در همان نزدیکی، در سمت جنوب شرقی Friedrichsplatz، Staatstheate r قرار دارد. این ساختمان جذاب که برای میزبانی نمایش‌های اپرا، باله، و نمایش‌های نمایشی و همچنین کنسرت‌های موسیقی کلاسیک که توسط ارکستر خود تئاتر اجرا می‌شود، از اوایل دهه 1500 یک موسسه مهم کاسل بوده است.

همچنین ارزش دیدن داکیومنتا-هال در همان نزدیکی است . این موزه مهم هنر مدرن که در ساختمانی جذاب و از نظر معماری دلپذیر قرار دارد، به دلیل نمایشگاه‌هایی از آثار هنری معاصر از سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است.

سایت رسمی: https://fridericianum.org

 

 

 

5. در اطراف پارک Karlsaue و Orangerie قدم بزنید!

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

پارک Karlsaue و Orangerie

در سواحل فولدا پارک Karlsaue قرار دارد، یک پارک جنگلی زیبا با مساحتی بیش از 400 هکتار، که در مجاورت استادیوم شهر و پیست اسکیت روی یخ است. این پارک که معمولاً به آن Karlsaue گفته می شود، در سال 1785 به عنوان یک باغ منظره با ویژگی های باروک متعدد طراحی شد و با بسیاری از دریاچه های مصنوعی، فواره ها و کانال ها چیده شده است.

یکی از برجسته ترین نقاط بازدید، نارنجی با رنگ زرد است. این باغ که در ابتدا در سال 1654 و با الحاقات بعدی ساخته شد، زمانی به عنوان یک باغ زمستانی عجیب و غریب عمل می کرد و امروزه به دلیل داشتن یک لنتاریوم و مجموعه ای بی نظیر از ابزار علمی تاریخی در کابینه نجوم و فیزیک قابل توجه است. رویدادهای باغبانی و جشنواره های منظم نیز در اینجا برگزار می شود.

همچنین نکته قابل توجه جزیره پوشیده از گل جذاب Siebenbergen (Blumeninsel Siebenbergen) و حمام های مرمر ساخته شده در سال 1720 است. در شرق Fulda-Aue ، منطقه تفریحی محبوب برای حمام کردن و موج سواری، و همچنین رگاتای تابستانی است.

سایت رسمی: https://museum-kassel.de/en/museums-parks-palaces/karlsaue-park/orangery

 

 

 

 

6. در GRIMM WORLD با برادران گریم آشنا شوید!

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

برادران گریم و جهان گریم

کاسل وجه تمایز این است که حداقل برای چند سال زادگاه برادران معروف گریم بوده است. پس از فارغ التحصیلی، برادران یعقوب و ویلهلم شغلی را در کتابخانه شهر به دست آوردند، جایی که آنها بسیاری از تحقیقات را انجام دادند که قرار بود پایه و اساس داستان های عامیانه معروف خود را تشکیل دهد. در نتیجه این ارتباط مهم، کاسل یک نام اضافی توسط یونسکو به عنوان “حافظه جهان” دریافت کرده است تا این شهر خانه نوشته های اصلی برادران مشهور است.

همچنین یادآور این واقعیت، جدیدترین جاذبه اصلی شهر است: GRIMM WORLD Kassel. این موزه جذاب با استفاده از فناوری پیشرفته، آثار و میراث گریم‌ها را از طریق نمایش و نمایش نوشته‌ها و مصنوعات اصلی آن دوره و همچنین تفسیرهای جدیدتر از آثار آنها بررسی می‌کند. همچنین فضای زیادی به ارائه درک استعدادهای زبانی و پژوهشی برادران اختصاص داده شده است.

سایر کارهای سرگرم کننده ای که می توانید در اینجا انجام دهید شامل پیوستن به یک تور با راهنما به زبان انگلیسی، شرکت در یک کارگاه آموزشی، یا صرف غذا در رستوران محل است.

سایت رسمی: www.grimmwelt.de/en/

 

 

 

7. کاخ ویلهلمستال

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

کاخ ویلهلمستال

اگرچه در 11 کیلومتری شمال غربی کاسل قرار دارد، اما کاخ ویلهلمستال (Schloss Wilhelmsthal) ارزش بازدید را دارد. این بنا که توسط Francois de Cuvilliés بین سال‌های 1743-1761 به عنوان اقامتگاه تابستانی انتخابگر ساخته شده است، مطمئناً باید به برنامه سفر تعطیلات کاسل شما اضافه شود.

این کاخ به طور گسترده به عنوان یکی از جذاب‌ترین کاخ‌های روکوکو در آلمان شناخته می‌شود، با فضای داخلی مجلل که شامل گالری زیبایی با نقاشی‌های زنان این دوره از زمان توسط یوهان هاینریش تیشبین است. همچنین مجموعه ای چشمگیر از مبلمان دوره فرانسوی، و همچنین مبلمان آسیایی و چینی وجود دارد.

پذیرش فقط از طریق تورهای ساعتی با راهنما انجام می‌شود که بهترین مکان‌های اقامتی سلطنتی، اتاق خدمتکاران و آشپزخانه اصلی را در اختیار دارند.

همچنین پارک ویلهلمستال با ترکیبی از سبک‌های روکوکو و باروک، مسیرهای دوست‌داشتنی و تخت‌های گل قابل توجه است. این محوطه همچنین محل گورهای جنگی از نبردی است که در طول جنگ هفت ساله در سال 1762 در اینجا رخ داد.

سایت رسمی: https://museum-kassel.de/en/museums-parks-palaces/wilhelmsthal-park/wilhelmsthal-palace

 

 

 

 

8. موزه تاریخ طبیعی

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

موزه تاریخ طبیعی

موزه تاریخ طبیعی شهر (Naturkundemuseum im Ottoneum Kassel) که در Ottoneum قرار دارد ، که زمانی بهترین تئاتر آلمان محسوب می‌شد – ساخته شده در سال 1696، مطمئناً قدیمی‌ترین تئاتر است، ارزش بازدید را دارد. موارد برجسته شامل نمایشگاه‌های مربوط به تاریخ طبیعی منطقه از دوره پالئوزوئیک تا امروز، و همچنین مصنوعات مربوط به تجارت و سنت‌های محلی است.

دیدنی‌های قابل توجه شامل فیل معروف گوته است که بقایای اسکلت آن توسط نویسنده برای تحقیق مورد استفاده قرار گرفت. همچنین قابل توجه کتابخانه چوبی شیلدباخ، مجموعه ای بسیار نادر از آثار علمی است که از درختان واقعی آنها ساخته شده است. همچنین مجموعه ای منحصر به فرد از گیاهان فشرده را خواهید دید که مربوط به اواسط دهه 1500 است.

اگر می‌توانید بازدید دیگری از موزه را در برنامه سفر کاسل خود قرار دهید، آن را به موزه Technik Kassel تبدیل کنید. از نکات برجسته این موزه سرگرم کننده می توان به آثار تاریخی کمیاب مرتبط با رشته های مهندسی و محاسبات و همچنین مجموعه ای جالب از قطارهای قدیمی و ماشین های آتش نشانی اشاره کرد. همچنین یک راه آهن مدل عملیاتی بزرگ نیز وجود دارد.

سایت رسمی: https://naturkundemuseum.kassel.de/museum/shortguide/index.htm

 

 

 

9. تعمیرات هنری خود را در گالری جدید (Neue Galerie) دریافت کنید!

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

گالری نو

بازدید از گالری جدید کاسل (Neue Galerie) برای علاقه مندان به هنر ضروری است. مجموعه آن که در سال 1976 افتتاح شد، شامل تعدادی از آثار هنری معاصر از قرن 19 و 20، از جمله بسیاری از نقاشی های منظره دلپذیر است.

آثار برجسته دیگر شامل آثاری به سبک رمانتیک و امپرسیونیستی توسط هنرمندانی مانند ماکس اسلووگت، و مجموعه قابل توجهی از اکسپرسیونیست های آلمانی، از جمله مجسمه های متعدد جوزف بیویس است. نمایشگاه های بازدید منظم نیز در طول سال در اینجا برگزار می شود.

کاریکاتور: گالری برای هنر کمیک نیز ممکن است مورد توجه کسانی باشد که از جنبه سبک تر هنر لذت می برند. این گالری جذاب که در سال 1984 تأسیس شد، شامل نمایش کارتون ها و طراحی های کمیک، و همچنین نمایش های زنده کمدی و شب های کاباره است.

سایت رسمی: https://museum-kassel.de/en/museums-parks-palaces/new-gallery

 

 

 

10. موزه فرهنگ قبر

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

موزه فرهنگ قبر

موزه جذاب فرهنگ مقبره (Museum für Sepulkralkultur) یک جاذبه گردشگری محبوب در کاسل است. این موزه جذاب با تمرکز کمتر بر روی “گریم” و بیشتر بر “گریم”، نگاهی عمیق به تمام جنبه های مربوط به مرگ و نقش آن در تجربه انسانی دارد. توجه ویژه ای به چگونگی شکل گیری و تأثیر مرگ بر فرهنگ ها در سراسر جهان می شود.

این موزه منحصربه‌فرد که در سال 1992 تأسیس شد، شامل نمایش‌هایی از سنگ قبرها، یادبودها، و تابوت‌ها، همراه با آثار هنری است که به دیدگاه‌های تاریخی گاهی رمانتیک هنرمندان در طول اعصار می‌پردازد. موضوعات مهم دیگری که به آن پرداخته می شود، مسائل مربوط به غم و اندوه و جشن زندگی است.

تورهای با راهنما و انواع برنامه های آموزشی و همچنین کنسرت و سخنرانی نیز در دسترس است. یک فروشگاه و کافه نیز در محل وجود دارد.

سایت رسمی: www.sepulkralmuseum.de/EN

 

 

 

11. موزه دولتی هسین

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

موزه دولتی هسین

کسانی که به دنبال درک بهتر تاریخ غنی منطقه هستند، بهتر است از موزه دولتی هسین (Hessisches Landesmuseum) بازدید کنند. مجموعه‌های بزرگ و متنوع این موزه که در سال 1913 به مناسبت هزارمین سالگرد کاسل تأسیس شد، دوران پارینه سنگی تا دوران مدرن را پوشش می‌دهد.

در میان بسیاری از نمایش‌ها و نمایشگاه‌های آن بخش‌هایی است که به تاریخچه آن قبل از ورود انسان و همچنین زندگی در اولین سکونتگاه‌ها می‌پردازند. توجه ویژه ای است که موزه در مورد فرهنگ عامه سنتی محلی، از جمله، در طول زندگی و دوران برادران گریم، انجام می دهد.

سایت رسمی: https://museum-kassel.de/en/museums-parks-palaces/museum-of-hessian-history

 

 

 

12. به فریتزلار بروید!

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

شهر فریتزلار

در حدود 25 کیلومتری جنوب غربی کاسل، در ساحل چپ رودخانه ادر، شهر فریتزلار قرار دارد. فریتزلار با حدود 450 ساختمان نیمه چوبی، بسیاری از معماری قرون وسطایی خود را حفظ کرده است، از جمله خانه ازدواج قدیمی (Hochzeitshaus) که قدمت آن به 1580 می رسد و اکنون موزه منطقه ای با آثار باستانی ماقبل تاریخ و تاریخ مفصلی از شهر است.

در مرتفع‌ترین نقطه شهر، کلیسای جامع سنت پیتر (Dom St. Peter) با برج‌های دوقلوی قرن دوازدهمی قرار دارد ، که در سرداب آن مقبره سنت ویگبرت، اولین راهبایی شهر، به سبک گوتیک پسین قرار دارد. همچنین صومعه قرن چهاردهمی، گنجینه غنی، موزه کلیسای جامع، و کتابخانه کلیسای جامع با نسخه های خطی کمیاب آن از قرن هشتم تا هفدهم قابل توجه است.

 

 

 

13. به سایت های Hofgeismar و Sababurg مراجعه کنید!

 

 

 

جاذبه های توریستی کاسل آلمان

قلعه رز بریار، سابابورگ

در حدود 23 کیلومتری شمال کاسل در مسیر معروف آلمانی افسانه (Deutsche Märchenstrasse) شهر کوچک Hofgeismar قرار دارد که به خاطر خانه های نیمه چوبی زیبا و دیوارهای شهر قدیمی معروف است. کلیسای شهر قدیمی به سبک رومی و گوتیک (Altstädter Kirche) دارای یک محراب عشق زیبا است که قدمت آن به سال 1335 می رسد و در تالار شهر (Rathaus) موزه شهرداری با بسیاری از نمایشگاه های تاریخی از جمله نقره و سرامیک قرار دارد.

همچنین شهر کوچک سابابورگ، محل قلعه بریار رز (Dornroeschenschloss) است که بیشتر به خاطر خانه زیبای خفته از داستان‌های برادران گریم شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *