بهترین رستوران های هنگ کنگ

بهترین رستوران های هنگ کنگ

از رستوران های افسانه ای دیم سام تا رستوران های درجه یک که دارای ستاره های میشلن هستند، صحنه رستوران هنگ کنگ یکی از پر جنب و جوش ترین مکان های جهان است. برای کشف تجربیات غیر قابل قبول غذا در این منطقه جهانی، در اینجا خلاصه ای از بهترین رستوران های هنگ کنگ آورده شده است.

 

رستوران فرانسوی کاپریس

بهترین رستوران های هنگ کنگ

Caprice ، واقع در هتل معروف چهار فصل، یکی از محبوب ترین مقاصد غذاخوری در هنگ کنگ است. Caprice با سه ستاره میشلن و آشپزخانه ای با استعداد به سرپرستی سرآشپز آشپزی گیوم گالیوت، غذای تصفیه شده و غنی را در محیطی زیبا ارائه می دهد. منو در عین وفاداری به طعم های کلاسیک فرانسوی، نوآورانه و الهام بخش است. سرآشپز گالیوت تنها بهترین مواد را انتخاب می کند و غذای مخصوص خود را به منو اضافه کرده است: تارتار صدف گوشت گاو با خاویار. شام در کاپریس بدون بازدید از اتاق پنیر رستوران، که دارای یکی از گسترده ترین مجموعه های شهر است، کامل نمی شود.

 

 

باشگاه چین

پناهگاه یکپارچهسازی با سیستمعامل در قلب منطقه مرکزی هنگ کنگ، باشگاه چین یک باشگاه خصوصی اعضای است که منوی آن و کانال دکوراسیون شانگهای دهه 1930 است. این نشانه را از باشگاه هایی که روزی خط ساحلی باند شانگهای را پوشانده بودند و با روکش چوبی و مبلمان چرمی تزئین شده بود ، می گیرد. همچنین به لطف علاقه هنری مالک سابق دیوید تانگ، بنیانگذار زنجیره مد Shanghai Tang، مجموعه ای باورنکردنی از هنرهای معاصر چینی، به ویژه در Bar Long Bar خود ، میزبانی می شود. این باشگاه در سه طبقه بالای ساختمان سابق بانک چین قرار دارد و اتاق ناهار خوری اصلی در طبقه 13 و بار و اتاقهای خصوصی در طبقه 14 قرار دارد. برای کشف کتابخانه و تراس، پر از کتابهای مربوط به هنرهای چینی و سایر اقلام مجموعه Tang، به طبقه 15 بروید.این رستوران در آشپزی سنتی هنگ کنگ تخصص دارد و مرتباً نمایش های آشپزی تماشایی را به نمایش می گذارد. این یک تجربه بسیار منحصر به فرد است، و کسانی که موفق به صندلی در اینجا می شوند تجربه ای فراموش نشدنی را تجربه می کنند.

 

گوزن پرنده هنگ کنگ

Björn Frantzén ، سرآشپز سوئدی حرفه ای- دارنده سه ستاره میشلن – طعم ریشه های نوردیک خود را به Lan Kwai Fong آورده است. گوزن پرنده یک گاستروپاب مدرن با دکوراسیون دنج و غذاهای ابتکاری اروپایی است. ظروف برای به اشتراک گذاری ، تغییر فصلی و استفاده از انواع تکنیک ها و مواد پخت و پز اسکاندیناوی در کشور Frantzén ایجاد می شوند. طراحی روستایی الهام گرفته از کابین چوبی نیز در نوع خود در هنگ کنگ بی نظیر است.

 

Mott32

بهترین رستوران های هنگ کنگ

Mott32 که در قلب منطقه مرکزی هنگ کنگ واقع شده است ، غذاهای خوب چینی را با طراحی مدرن شیک همراه می کند. فضای وسیع و شیک ، طراحی شده توسط طراح داخلی مشهور هنگ کنگ ، جویس وانگ ، با روحیه متمایز شرق و غرب ، جذاب و جذاب است. این منو با همکاری مالکوم وود ، کارگردان آشپزی و سرآشپز لی من سینگ ، روی مواد اولیه تازه و نسخه های برتر غذاهای محبوب چینی تمرکز دارد. نکات برجسته عبارتند از بائو بلند شیائویی شیائو با قلیه خرچنگ مودار ، گوشت خوک کبابی در دهان شما با عسل کوهی زرد رنگ و اردک پکینگ مورد علاقه. برای جلوگیری از ناامیدی زودتر سفارش دهید و برای صرف ناهار وقت بگذارید ، اگر می خواهید از یک تجربه دیم سام سوم لذت ببرید.

 

 

تیم هو وان

ارزان ترین رستوران ستاره میشلن لقب گرفته استدر جهان ، تیم هو وان از زمان برنده شدن در ستاره مورد علاقه خود در سال 2013 به دلیل مبلغ کم خود شهرت جهانی پیدا کرده است. تیم هو وان به جای یک تجربه ناهار خوری عالی ، برشی بسیار معتبر از فرهنگ آشپزی هنگ کنگ است. جمعیت زیادی دارد ، گروهی مداوم از زدن غذاها و غذاهای پارس شده همراه با برخی از بهترین دیمسورهای روی کره زمین. این موسسه تنگ تنگ Mong Kok ، که اکنون شعبه ای در Orchard Road در سنگاپور دارد ، به طور منظم جمعیت را در صدها نفر جمع می کند و صف های بیش از سه ساعت یک امر عادی است (صندلی ها به ترتیب اولویت اول و اولین نفر). غذاهای ویژه آنها افسانه ای شده است و شامل غذاهایی مانند کیک تخم مرغ بخارپز ، رومی ورمیشل با جگر خوک و کیک هویج سرخ شده است.آثار کلاسیک دیم سام شامل پای مرغ بخارپز با سس لوبیا سیاه و پیراشکی خوک بخارپز با میگو بی نظیر است.

 

 

رستوران ایتالیایی  Otto e Mezzo Bombana

بهترین رستوران های هنگ کنگ

برای صرف غذاهای عالی ایتالیایی ، هیچ مکانی بهتر از 8 1/2 Otto e Mezzo Bombana وجود ندارد. این تنها رستوران ایتالیایی خارج از ایتالیا است که سه ستاره میشلن دریافت کرده است ، و سرآشپز امبرتو بومبانا استعداد و اشتیاق خود را برای هر غذا به ارمغان می آورد. پاستای خانگی غیرقابل مقاومت و هر چیزی که دارای ترافل در منو است را از دست ندهید – تالیولینی با فوندوی ترافل سیاه تنها یکی از کلاسیک هایی است که ممکن است امتحان کنید. برای به دست آوردن بیشترین تجربه ، مطمئن شوید که از یک سومیلی عالی استفاده می کنید ، که بهترین جفت شراب را برای وعده غذایی شما پیدا می کند.

 

 

فلیکس

فلیکس ، واقع در طبقه 28 هتل شبه جزیره ، فضایی خیره کننده است که توسط طراح مشهور آوانگارد فیلیپ استارک رویایی شده است. قبل از رفتن به اتاق ناهارخوری برای لذت بردن از منوی مدرن اروپایی و چشم اندازهای اطراف بندر ، برای کوکتل از پله های پیچ در پیچ به سمت بار آمریکایی بروید. غذاهای امضا شده شامل کانلونی خرچنگ ، ​​گوشت گاو Wagyu و یک دسر ابریشمی بعد از هشت است.

 

 

رستوران Petrus

هر میز در رستوران Petrus جزیره شانگری لا از مناظر دیدنی بندر هنگ کنگ برخوردار است. طراحی مجلل یادآور پاریس ماری آنتوانت است و منوی غذاهای مدرن فرانسوی هرگز ناامید کننده نیست. همراه با خدمات بی عیب و نقص ، فهرست گسترده شراب – مملو از پرنعمت های کمیاب که به راحتی در جاهای دیگر آسیا پیدا نمی کنید – یک برجسته قطعی است.

 

 

رستوران Award criture

بهترین رستوران های هنگ کنگ

Awardcriture با دریافت دو ستاره میشلن در پایان سال 2018 ، تازه وارد نسبی در صحنه غذاخوری هنگ کنگ است. منوی معروف ماکسیم ژیلبرت ، کتابخانه طعم ها ، ترکیبی از تکنیک های پخت و پز عالی فرانسوی و مواد اولیه پر جنب و جوش ژاپنی است. این ترکیب منجر به طعم دهان آور و ظروف زیبایی شده است که از غذاهای هر دو منطقه دفاع می کنند. یک میز کنار پنجره برای چشم اندازهای هیجان انگیز شهر رزرو کنید تا تجربه ناهار خوری شما را تکمیل کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *