بهترین هتلهای فلورانس را بشناسید!
کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن
کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن
۱۴۰۰-۰۶-۱۹
بهترین هتلهای ناپل ایتالیا
بهترین هتلهای ناپل ایتالیا
۱۴۰۰-۰۶-۱۹

بهترین هتلهای فلورانس را بشناسید!

هنگام در نظر گرفتن محل اقامت در فلورانس، به خاطر داشته باشید، بسیاری از مناظر اصلی پیاده روی آسان از یکدیگر در centro storico (مرکز تاریخی) است. در نزدیکی میدان دل دوومو، جایی که کلیسای جامع، غسل تعمید و برج جیوتو را خواهید دید، کلیسای سان لورنزو با مقبره مدیچی توسط میکل آنژ قرار دارد. با یک پیاده روی کوتاه، سایر جاذبه های اصلی نزدیک به Palazzo Vecchio و گالری Uffizi هستند. کاخ پیتی و باغهای بوبولی در سراسر آرنو ، نه چندان دور از پلونته وکیو قرار دارند.

بر خلاف بسیاری از شهرهای توریستی محبوب، فلورانس دارای هتل های زیادی درست در مرکز تاریخی است. در کمال تعجب، شما می توانید هتل ها را در تمام محدوده قیمت در این محله های مرکزی پیدا کنید. با ما در این مقاله از بخش گردشگردی مجله اینترنتی وبگردون همراه باشید تا بهترین هتلهای فلورانس را بشناسید!

 

هنگام جستجوی بهترین مکان برای اقامت، هتل های دور از مرکز را که شاتل رایگان ارائه می دهند، نادیده نگیرید. این به شما امکان دسترسی راحت به جاذبه ها، اما محیط آرامتر پس از ماجراجویی های دیدنی خود را می دهد. اگر قصد دارید در منطقه تاریخی شام بخورید، مطمئن شوید که شاتل ها شب کار می کنند. با این وجود، اکثر این هتل ها دارای رستوران های مخصوص به خود هستند و پس از یک روز مشاجره با جمعیت فلورانس، ممکن است خوشحال باشید که برای شام به یک حومه آرام بروید.

 

 

برای گشت و گذار در کجا اقامت کنیم؟

 

بهترین هتلهای فلورانس را بشناسید!

 

ایل گولفو بیانکو

اتاقهای هتل Berchielli مشرف به رودخانه آرنو و پونته وکیو، نزدیک به Uffizi ،Palazzo Vecchio و مغازه های گران قیمت هستند. صبحانه شامل نرخ های متوسط ​​است.

پیاده روی کوتاهی تا کلیسای جامع و دیگر جاذبه های میدان میدان دوئومو، Il Guelfo Bianco رمانتیک اما با قیمت مناسب است که پر از جذابیت های قدیمی و جزئیات معماری دوست داشتنی است. صبحانه در این هتل متعلق به خانواده شامل کاپوچینو نامحدود است.

کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از دوومو و دسترسی آسان به ایستگاه سانتا ماریا نولا، هتل اسپادای دارای اتاقهایی با بالکن است. امکانات لوکس شامل دوش باران و سرویس صبحگاهی است.

بسیاری از اتاق ها سلیقه تزئین شده در FH Calzaiuoli هتل دارند دیدگاه های گنبد کلیسای از پنجره. این هتل در نیمه راه بین میدان دل دوومو و پالازو وکیو قرار دارد.

بین Piazza della Signoria و موزه Bargello گالری Uffizi ، San Firenze Suites & Spa نمی تواند برای گشت و گذار مناسب تر باشد. نجیبزاده قرن 17 اقامت شده است ماهرانه به عنوان یک هتل بوتیک ترمیم، با 14 سوئیت ظریف است که ترکیب رنسانس اصلی ویژگی های با طراحی ایتالیایی و سبک.

آیا چشم پوشی نیست هتل ها با قیمت متوسط در طرف دیگر از پونته Vecchio، در نزدیکی کاخ Pitti در محله Oltrarno. در این محله جوی نزدیک موزه های کاخ و باغهای بوبولی، و استودیوهای صنایع دستی و مغازه ها خواهید بود. یکی از اینها، هتل La Scaletta، ساختمانی چند صد ساله با تراس روی پشت بام را اشغال کرده است، جایی که صبحانه در هوای خوب سرو می شود. Pitti Palace al Ponte Vecchio، در همان منطقه، دارای تراس پشت بام، و همچنین اتاقهای تک نفره برای مسافران انفرادی است.

 

 

برای اقامت لوکس در کجا اقامت کنید؟

 

ویلا کورا

در شهری که مملو از اقامتگاه های سابق خانواده های نجیب رنسانس بوده و از روزهای تور گرند تا کنون برجسته ترین سفر اروپایی بوده است ، هیچ کمبودی برای هتل های لوکس وجود ندارد.

ویلا کورا در محوطه وسیع در دامنه تپه ای مشرف به فلورانس قرار دارد. گشت و گذار از اینجا آسان است ، زیرا یک ماشین هتل مهمانان را به مرکز تاریخی می برد. هنگامی که دکوراسیون مجلل این ویلای باشکوه، باغ های کنار تپه ، استخر، آبگرم و خدمات بی عیب و نقص را مشاهده کردید، می توانید از ورود و فراموش کردن گشت و گذار معاف شوید.

Portrait Firenze که به خاطر خدمات استثنایی مهمانانش شهرت دارد، یک هتل فرگامو در رودخانه آرنو است که مشرف به پلونته وکیو، بلوکی از گالری اوفیزی است. همانطور که از برچسب فرگامو انتظار دارید، سوئیت های جادار آن نشان دهنده جدیدترین طراحی ایتالیایی معاصر است.

Four Seasons Hotel Firenze در کاخ قرن پانزدهم مشرف به باغهای خود، تنها 10 دقیقه پیاده تا Duomo فاصله دارد، اما خدمات ترانسفر به مرکز تاریخی را نیز ارائه می دهد. در کنار اتاق های مجلل، هتل دارای آبگرم، استخر و چای بعد از ظهر است.

همچنین در خارج از مرکز شلوغ اما پیاده روی آسان از سان لورنزو و دوومو ، Palazzo Castri 1874 دارای یک حیاط حیاط، استخر کوچک، آبگرم است و چای عصرانه رایگان را سرو می کند.

 

 

کجا بمانید تا بهترین ارزش را داشته باشید

بهترین هتلهای فلورانس را بشناسید!

 

اتاق اتاق ایزابلا

گاهی اوقات هنگام تصمیم گیری در مورد محل اقامت، کمترین قیمت ممکن است بهترین ارزش نباشد. هتلی با قیمت بالاتر ممکن است مکان، مهمان نوازی و خدمات فراتر از سایرین را در همان محدوده قیمت ارائه دهد. یک مکان در نزدیکی مناظر اصلی یا ایستگاه راه آهن می تواند کرایه تاکسی را ذخیره کند، و وسایل اضافی موجود نیز می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. و چند تجمل کوچک ممکن است ارزش هزینه اضافی را داشته باشد تا سفر شما لذت بخش تر شود.

فکر نکنید که برای زندگی در میان شکوه و عظمت رنسانس باید در یک هتل مجلل تظاهر کنید. بسیاری از هتل های با قیمت متوسط ​​و حتی ارزان در شهر در خانه های بازسازی شده قبلی خانواده های برجسته و ثروتمند فلورانس هستند. در برخی از ساده ترین هتل ها می توانید سقف های بسیار زیبا، نقاشی های دیواری زیبا و نقش های گچ بری و چوب روی طلا را بیابید. به همین ترتیب، برخی از هتل های بسیار مناسب بسیار نزدیک به برترین جاذبه های گردشگری فلورانس هستند.

در فاصله کمتر از پنج دقیقه از Duomo و تقریباً به ایستگاه راه آهن، Room Mate Isabella دارای اتاقهای بزرگ و روستایی و چشم اندازهای زیبا از فلورانس است. برای پله ها آماده باشید، اما کارکنان در زمینه چمدان کمک می کنند.

هتل خانوادگی داوانزاتی، در مرکز تاریخی نزدیک Piazza della Signoria و کلیسای جامع ، صبحانه رایگان و یک حیاط دلپذیر، اما بدون آسانسور ارائه می دهد. می توانید بعد از ظهر با چای و کیک رایگان استراحت کنید و عصرها با سایر مهمانان در بروسکتا در ساعت اجتماعی رایگان ملاقات کنید.

هتل مهمان نواز Duomo Firenze در نزدیکی میدان دوئومو واقع شده است و روز خود را با صرف صبحانه کامل با هزینه مناسب آغاز می کند. در امتداد رودخانه نزدیک Ponte Vecchio و Uffizi، هتل Degli Orafi قرارهای مجلل و تراس پشت بام با چشم انداز رودخانه دارد. صبحانه شامل یک اتاق باشکوه سرو می شود.

 

 

با بودجه کجا اقامت داشته باشید

بهترین هتلهای فلورانس را بشناسید!

 

هتل کاسی

برای بالا رفتن از پله ها – شاید چندین پرواز – با یا بدون کمک بار خود، مخصوصاً در هتل های مقرون به صرفه در مرکز تاریخی آماده باشید. از نمای بیرونی هتل خانوادگی Casci، انتظار خانه ای تاریخی با سقف دیواری زیبا در اتاق صبحانه را ندارید. این دو بلوک از Duomo، نزدیک سان لورنزو ، Medici Palazzo Riccardi و چندین رستوران فاصله دارد.

در ساختمان تاریخی دیگر، هتل سانتا کروچه به راحتی در نیمه راه بین سانتا کروچه و پیازا دلا سیگنوریا واقع شده است. آسانسور وجود ندارد، اما پرسنل در زمینه چمدان کمک می کنند و صبحانه های رایگان شامل کاپوچینو است.

در هتل Pendini، در Piazza della Repubblica، پنج دقیقه پیاده روی از Duomo یا Uffizi احساس می کنید که بخشی از یک محله واقعی فلورانس هستید. برخی از اتاق ها به اندازه کافی برای خانواده ها بزرگ هستند و اگرچه هتل مملو از جذابیت های قدیمی است ، حمام ها مدرن هستند.

بوتیک هتل کلودی، پانزده دقیقه از دیدنی های مهم، در نزدیکی سان لورنزو ، بازار و غذاهای متنوع است. برخی از اتاقهای هتل لورنا دارای حمام مشترک هستند و شما باید از پله ها به میز پذیرش بالا بروید، اما آسانسور به طبقات بالاتر وجود دارد. آن طرف خیابان سان لورنزو است و برخی از اتاق ها منظره ای از Duomo دارند.

 

 

محل اقامت برای زوجین

بهترین هتلهای فلورانس را بشناسید!

 

هتل برونلسکی

شما در مرکز تاریخی یک مکان عاشقانه تر از اتاقهای تازه بازسازی شده در یک برج سنگی قرون وسطایی پیدا نخواهید کرد که مستقیماً به گنبد باشکوه برونلسکی نگاه می کند. این همان چیزی است که در هتل Brunelleschi دریافت می کنید. برای برخورد خاص، سوئیت استخر با تراس اختصاصی خود را درخواست کنید.

برای استراحت در آرامش شادی پس از یک روز گشت و گذار و تردد جمعیت اجتناب ناپذیر در زیر، با شاتل رایگان مهمان به ویلا لا ودتا، در نزدیکی میدان پیکازاله میکل آنژ بروید. اتاقهای این مکان آرام آرام با مشرف به شهر به زیبایی طراحی شده اند و استخر و تراس به همراه صبحانه مجلل وجود دارد.

کمد دیواری ، اتاق های شیک و خدمات استثنایی هتل ساووی را متمایز می کند، همچنین موقعیت آن در Piazza della Repubblica، چند دقیقه پیاده روی از Duomo ، Ponte Vecchio و Uffizi. دوچرخه رایگان یک امتیاز محسوب می شود.

هتل رمانتیک پیر فلورانس در خیابان فرعی بین میدان شهر دپروپلیکا و پونته وکیو واقع شده است. سقف های دیواری، شومینه های سنگی و دیگر ویژگیهای عتیقه دوست داشتنی به مهمانان یادآوری می کند که آنها در یک کاخ فلورانس سابق اقامت دارند.

صبحانه و یک ساعت اجتماعی عصرانه شامل اتاق هایی در Golden Tower Hotel & Spa است، جایی که یک آبگرم مجهز با سونا، اتاق بخار و وان آب گرم وجود دارد.

در نزدیکی Ponte Vecchio و تراس هایی مشرف به این نقطه عطف فلورانس، هتل Lungarno آنقدر مملو از هنر است که حتی ممکن است متوجه مناظر زیبا نشوید. مجموعه ای از بیش از 400 اثر دیوارها را تزئین می کند، و اگر کارکنان گرم و مهمان نواز نبودند، ممکن است هتل یک موزه به نظر برسد. به رستوران هتل ، Borgo San Jacopo، یک ستاره میشلن اهدا شده است.

 

 

کجا برای خانواده ها بمانیم؟

بهترین هتلهای فلورانس را بشناسید!

 

Grand Hotel Minerva

Grand Hotel Minerva روبروی سانتا ماریا نوولا و مناسب ایستگاه قطار، لوکس را با نرخ متوسط ​​ارائه می دهد، با سوئیت های خانوادگی مناسب و استخر روی پشت بام. اتاق های لوکس دارای امکانات رفاهی مانند حوله و دمپایی هستند.

در کنار کلیسای سان لورنزو و کمی پیاده روی از دوومو ، هتل مقرون به صرفه Ginori al Duomo دارای استخر و اتاقهایی است که به اندازه کافی برای خانواده ها بزرگ است. آسانسور وجود ندارد، بنابراین بچه ها می توانند انرژی اضافی خود را تخلیه کنند.

در طبقات بالای یک ساختمان تاریخی به روز شده بین دوومو و ایستگاه راه آهن، هتل پرسو دارای آسانسور به تمام طبقات است. بوفه صبحانه شامل گزینه های زیادی است و قیمت آن با بودجه خانواده آسان است.

در محیطی آرام در کنار رودخانه، دور از ازدحام جمعیت در جاهای دیدنی تاریخی، هتل Mulino di Firenze پارکینگ رایگان و شاتل رایگان به مرکز را برای مهمانان ارائه می دهد، این برای خانواده هایی که با ماشین در توسکانی سفر می کنند، کمک بزرگی است. سقف های طاقدار و دیگر ویژگی های عتیقه روستایی ریشه آن را به عنوان آسیاب آب به یاد می آورند. این رستوران که صبحانه و شام سرو می کند مشرف به رودخانه است و در هوای گرم می توانید در تراس سرپوشیده غذا بخورید. این هتل دارای استخر نیز می باشد.

گزینه دیگر در کنار رودخانه در کنار آرنو، اما در کنار رودخانه، هتل لوکس Ville sull’Arno است. فراتر از سانتا کروچه، نیم ساعت پیاده تا Ufizzi فاصله دارد، اما هتل شاتل به مرکز ارائه می دهد. همچنین دوچرخه هایی برای استفاده مهمانان و مسیری در کنار رودخانه برای عصرگردی و پیاده روی وجود دارد. این هتل دارای رستوران اختصاصی، یک باغ دوست داشتنی و یک استخر آب گرم است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *