20 جاذبه محبوب هنگ کنگ
جاذبه های توریستی توسکانی
جاذبه های توریستی توسکانی
۱۴۰۰-۰۷-۱۰
,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
چطور اضطراب را مهار و کنترل کنیم؟
۱۴۰۰-۰۷-۱۰

20 جاذبه محبوب هنگ کنگ

هنگ کنگ که مملو از ذخایر طبیعی ، بازارهای شلوغ ، دای دونگ های دای پی و برج های سر به فلک کشیده است ، به همان اندازه سریع و متنوع است. چه چند روز یا چند هفته در حال سفر هستید ، اجازه ندهید یک روز با وقت گذاشتن برای هیچ یک از این 20 جاذبه ای که باید بازدید کنید ، هدر برود.

هنگ کنگ که بیش از 7 میلیون نفر جمعیت دارد ، 260 جزیره و آسمان خراش ها بیشتر از هر شهر دیگری در این سیاره است ، مقصدی عظیم به تمام معنا است. اما غرق نشوید، زیرا پیمایش نیز شهری فوق العاده آسان است. مسیر خود را بین سفرهای دریایی ، صومعه های باستانی ، دهکده های ماهیگیری آرام و نمایش های نورپردازی آینده پرپیچ و خم کنید و یک روز کاوش را با کوکتل و چشم انداز پرنده به پایان برسانید.

 

ستاره فری

در حالی که ممکن است سریعترین راه برای عبور از بندر ویکتوریا نباشد (این جایزه به MTR فوق العاده مناسب می رسد) ، ستاره معروف فری برنده این جایزه برای بیشتر منظره ها می شود. ستاره فری ساخت شده است که عبور از 10 دقیقه از سال 1880 و ارائه می دهد نمایش های باور نکردنی از خط افق معروف است. برای فوق العاده بودن آن ، هنگام غروب آفتاب یا ساعت 8 شب ، با کشتی به مرکز بروید ، برای سمفونی چراغها ، نمایش نور و صدا.

 

 

بازار شب معبد خیابان

اکثر بازارها در هنگ کنگ با غروب آفتاب بسته می شوند ، اما این زمانی است که خیابان معبد زنده می شود. اجناس اینجا استاندارد هستند ، اما بازار شب معبد خیابان بیش از چانه زدن است. در یکی از رستوران های دای پای دانگ یک چهارپایه پلاستیکی بردارید و تازه ترین غذاهای دریایی موجود را وارد کنید (خرچنگ چیلی را باید امتحان کنید). بعداً ، در راه خروج ، با چشم اندازهای فالگیر همراه شوید تا نگاهی اجمالی به آینده خود داشته باشید.

 

قله ویکتوریا

20 جاذبه محبوب هنگ کنگ

چشم اندازهای قله ویکتوریا به دلایلی افسانه ای هستند. می توانید با اتوبوس یا تاکسی به بالای کوه بروید ، اما تراموا قله بسیار سرگرم کننده تر است. برای رد شدن از صف موجود ، یک بسته ترکیبی سریع خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان از مناظر خیره کننده لذت خواهید برد . برای افراد پرماجرا ، مسیر صبح پیاده روی دوست داشتنی ، هرچند سخت را به قله ارائه می دهد.

 

سمفونی چراغ ها

20 جاذبه محبوب هنگ کنگ

هر شب حدود ساعت 8 شب به سمت Kowloon در بندر ویکتوریا بروید تا A Symphony of Lights ، یک نمایش خیره کننده را تماشا کنید. به عنوان بزرگترین نمایش دائمی نور و صدا توسط رکوردهای جهانی گینس شناخته شده است ، یکی از محبوب ترین جاذبه های هنگ کنگ است . در Eyebar در Tsim Sha Tsui برای یک چشم انداز بی نظیر و کوکتل یک نوشیدنی بخورید ، یا از منظره ردیف جلو از آب بندر ویکتوریا یک سفر دریایی رزرو کنید.

 

معبد من مو

20 جاذبه محبوب هنگ کنگ

اجازه ندهید نمای این معبد شما را فریب دهد. فضای داخلی واقع در جاده هالیوود شونگ وان ، یکی از چشمگیرترین قسمتهای شهر است. معبد زیبا Man Mo که به Man Cheong (خدای ادبیات) و Mo Tai (خدای جنگ) اختصاص داده شده است ، اغلب توسط دانش آموزانی که برای امتحانات خود تلاش می کنند ، پر شده است. قدم به داخل بگذارید و توسط صدها دود بخور بخور فروتن شوید. عکس ها مجاز هستند ، اما لطفا احترام بگذارید.

 

هنگ کنگ که بهشت ​​خریداران است ، مملو از بازار است که هرکدام چیزهای منحصر به فردی را ارائه می دهند. بازار بانوان مونگ کوک دارای بیش از 100 غرفه است که تقریباً همه چیز را می فروشند ، از سوغات گرفته تا ساعت های دست نخورده و لباس های ارزان قیمت. بازدید از بازار یشمی در اردن به شما جواهرات گران قیمت مروارید و یشم می دهد ، اگرچه قبل از رفتن تحقیق کنید. شما نمی توانید هنگ کنگ را بدون گردش در خیابان گربه ترک کنید. این بهترین انتخاب از چیزهای کنجکاو و عتیقه جات را دارد.

 

تیان تان بودا

20 جاذبه محبوب هنگ کنگ
بودای تیان تان بودا – که بیشتر با نام بودای بزرگ شناخته می شود – یکی از بزرگترین جاذبه های هنگ کنگ است. این مجسمه عظیم با ارتفاع 34 متر (112 فوت) بالاتر از صومعه پو لین ، جریان مداوم بازدیدکنندگان را به این گوشه آرام جزیره لانتائو می آورد. برای سوار شدن به بالا یک تله کابین Ngong Ping با کف شیشه ای رزرو کنید و مناظر خیره کننده 360 درجه را از کوههای زیر مشاهده کنید. حتی ممکن است هنگام بازدید از یک یا دو گاو دوستانه ملاقات کنید – آنها به طور وحشی در سراسر جزیره پرسه می زنند.

 

 

صومعه ده هزار بودا

20 جاذبه محبوب هنگ کنگ

صومعه ده هزار بودا یکی از جاذبه های دیدنی هنگ کنگ است ، اما این نام کمی گمراه کننده است. از نظر فنی یک صومعه نیست (زیرا هیچ راهبی در اینجا زندگی نمی کند) و محل زندگی بیش از 10 هزار بودا است. این منطقه که در حومه شا تین واقع شده است ، یکی از عجیب ترین مکان های مذهبی در اطراف است. راه پله 430 پله ای به سمت بالا مجسمه بی شماری از مجسمه های بودا طلایی است که هریک دارای ژست و جلوه ای منحصر به فرد هستند.

 

جاده ناتان

جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ

جاده ناتان – ملقب به مایل طلایی – ستون فقرات Kowloon است که خط ساحلی Tsim Sha Tsui را به شمال شامو پو از طریق 3.6 کیلومتر (2.2 مایل) مرکز خرید ، معابد ، غذاخوری ها و جمعیت جنجالی متصل می کند. خریداران گران قیمت ، درخشان ترین بوتیک های هنگ کنگ را در نزدیکی Canton Road پیدا خواهند کرد.

 

لان کوای فونگ

چرا هنگ کنگ را ببینیم؟

هیچ سفری به هنگ کنگ بدون یک شب دلپذیر در Lan Kwai Fong کامل نخواهد شد. این حلقه کوچک از خیابان ها در منطقه مرکزی شامل تقریباً 100 بار ، رستوران های شیک و کلوب های فاسد است. تزریق سرنگ ژله ای در همه جا وجود دارد و زنان اغلب می توانند پنجشنبه شب ها به صورت رایگان بنوشند. SoHo ، Wan Chai و Knutsford Terrace از دیگر نقاط برتر برای یک شب گردش هستند.

 

میدان طلایی باوهینیا

این مجسمه طلایی در سمت Kowloon در بندر ، یکی از شناخته شده ترین نقاط دیدنی هنگ کنگ است. این گل که بیرون از مرکز کنوانسیون و نمایشگاه هنگ کنگ در ساحل وان چای نشسته است ، نشان دهنده مکانی است که این منطقه در سال 1997 به منطقه اداری ویژه هنگ کنگ واگذار شد.

 

 

دیزنی لند هنگ کنگ

20 جاذبه محبوب هنگ کنگ

پادشاهی جادویی در سال 2005 افتتاح شد و میکی و گروهش را به جزیره لانتائو آورد. کودک داخلی خود را در موارد مورد علاقه کلاسیک دیزنی لند مانند Space Mountain و It’s a Small World رها کنید و برای برخی جاذبه های جدید آماده شوید. بسط در سال 2020 به معنای قلعه بزرگتر و از باز کردن یک منجمد بخش با مضمون به نام زمین یخ زده، با دو سواری جدید به اکتشاف.

 

پیاده روی مبارک دره

از زمانی که انگلیسی ها در سال 1845 قسمتی از باتلاق جزیره هنگ کنگ را به مسابقه مسابقه تبدیل کردند ، دره هپی یکی از افسانه ای ترین مکان های مسابقات اسب سواری در جهان بوده است. مسابقات چهارشنبه شب برگزار می شود و عملاً همه هنگ کنگ برای بازی به میدان می آیند. دارای موسیقی ، سرگرمی زنده و آبجو در کنار پارچ است ، بنابراین آماده مهمانی باشید (و بچه ها را در خانه بگذارید). فصل مسابقه به طور کلی از سپتامبر تا ژوئن ادامه دارد.

 

 

پارک اقیانوس

بهترین کارهایی که در هنگ کنگ میتوانید انجام دهید!
سه دهه قبل از آمدن دیزنی لند به شهر ، پارک اوشن پارک تفریحی اصلی هنگ کنگ بود. در قسمت جنوبی جزیره هنگ کنگ قرار دارد و ترکیبی از غلتک ها و حیات وحش عجیب و غریب است. قبل از آزمایش قوانین فیزیک روی Whirly Bird و Hair Raiser ، یک غلتک با مناظر باورنکردنی ، در آکواریوم شگفت زده شوید و با پاندا ساکن Ying Ying و Le Le آشنا شوید.

 

 

معبد وونگ تای سین

با بازسازی قطعات در سال 1968 ، این مجموعه بزرگ معبد دارای ساختارهای تزئینی مانند تالار سه قدیس ، باغ آرزوهای خوب و تالار کنفوسیوس است. این معبد کولون به خدای تائوئیست وونگ تای سین اختصاص داده شده است ، که اعتقاد بر این است که برای مسابقات اسب سواری خوش شانس خواهد بود – بنابراین قبل از مسابقات چهارشنبه در دره هپی شرکت کنید.

 

 

جزیره لاما

20 جاذبه محبوب هنگ کنگ

شهر را با 20 دقیقه کشتی سواری سریع به جزیره لاما ترک کنید. یک روز گشت و گذار در لاما که به خاطر رستوران های غذاهای دریایی و فضای آرامش معروف است ، راهی عالی برای آرامش است. در خیابان های پر پیچ و خم قدم بزنید و قبل از حرکت به یکی از سواحل بکر ، وارد مغازه های عجیب و غریب شوید. یک پیاده روی سریع شما را به ساحل خلوت Shek Pai Wan می رساند ، جایی که می توانید برای چند ساعت زندگی جزیره ای را در آغوش بگیرید. Lantau ، Sai Kung ، Cheung Chau و Grass Island نیز ارزش کاوش دارند.

 

مرکز میراث و هنر تای کوون

20 جاذبه محبوب هنگ کنگ

پس از سالها بازسازی که میلیاردها دلار هنگ کنگ هزینه برداشته است ، مرکز میراث و هنر تای تایون باز است. یک روز بعدازظهر به خود اختصاص دهید تا همه چیز را که این زندان بازسازی شده و ستاد پلیس سابق ارائه می دهد ، بررسی کنید. این محل بوتیک ها ، رستوران ها ، بارها ، نمایشگاه های هنری و موزه ها است. یک شام دلپذیر در کتابخانه چینی بخورید یا در Dragonfly مجلل ، یک بار توسط اشلی ساتون ، یک نوشیدنی بخورید. پشت بام مکانی عالی برای استراحت در عصر است.

 

ساحل تای لانگ وان

هنگ کنگ از نظر سواحل عالی هیچ کمبودی ندارد. دسترسی به Repulse Bay و Big Wave Bay آسان است اما اغلب شلوغ است. برای چیزی خلوت تر ، به تای لانگ وان در سای کونگ بروید. این هتل از چهار ساحل تشکیل شده است و می توانید برای رسیدن به اینجا قایق سواری یا اجاره کنید. ساحل قلع حام تنها ساحلی است که از امکانات اولیه مانند توالت و اجاره چادر برخوردار است ، اما همه سواحل زیبا هستند. حتما آب بیاورید.

 

ازن

20 جاذبه محبوب هنگ کنگ

گذراندن وقت در بارهای پشت بام یک ورزش در هنگ کنگ است. معروف ترین آنها OZONE است. این هتل در طبقه 118th The Ritz-Carlton واقع شده است و در میان بلندترین میله های جهان قرار دارد (اگر At.mosphere ، سالن رستوران در برج خلیفه دبی را در نظر نگیرید) ، و وقتی آسمان صاف است ، مناظر بی نظیری از هنگ کنگ ارائه می دهد. قیمت ها شیب دار هستند ، اما از نظر مزیت ارزش آن را دارد. لباس بپوشید تا تحت تاثیر قرار بگیرید و از خطای سیاست ورود سخت جلوگیری کنید.

 

چای بعد از ظهر در شبه جزیره

اگر زمانی که در شهر هستید یک چیز را فریب می دهید ، آن را عصرانه در شبه جزیره بخورید. این هتل متعلق به دوران استعمار در Tsim Sha Tsui یکی از مشهورترین شهرها است و چای کلاسیک بعد از ظهر آن افسانه ای است. روزانه در The Lobby در کنار یک گروه موسیقی زنده اجرا می شود ، مورد علاقه نخبگان هنگ کنگ است. می توانید آرنج ها را با کرم د لا کریم شهر روی کرم و اسکون های لخته شده مالش دهید-بدون رولزرویس یا کارت سیاه.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *