بهترین نقاط گرمسیری جهان
آنچه باید در مورد افسردگی و اضطراب در دوران شیردهی بدانید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
آنچه باید در مورد افسردگی و اضطراب در دوران شیردهی بدانید!
۱۴۰۰-۰۷-۱۱
آشنایی با مکانهای هنری پاریس
آشنایی با مکانهای هنری پاریس
۱۴۰۰-۰۷-۱۲

بهترین نقاط گرمسیری جهان

سواحل رویایی ، دریاهای گرم ابریشمی، مناظر سرسبز و آفتاب بی پایان: اینها برخی از مهمترین اجزای تعطیلات گرمسیری ایده آل هستند. اما هر مقصد جذابیت های دل انگیز خود را ارائه می دهد. برخی از آنها با زیبایی طبیعی خود خیره می شوند. برخی دیگر جاذبه های فرهنگی را به این ترکیب اضافه می کنند، با آداب و رسوم عجیب و غریب، معماری و غذاهای دلچسب. برخی از آنها ماجراجویی های بوم گردی و بیابان غنی از حیات وحش را ارائه می دهند و برخی از جزایر خواب آلود شما را به گذشته برمی گردانند.

 

غواصان به صخره های مرجانی شکوفا می روند و موج سواران به دنبال موج کامل هستند. این فقط یک موضوع برای یافتن تناسب کامل است. از آسیا تا استرالیا و ایالات متحده تا دریای کارائیب، این فهرست نقاط گرمسیری تعطیلات گرمسیری برخی از زیباترین جزایر جهان را در بر می گیرد، و همچنین ایده هایی برای انجام کارهای سرگرم کننده و مقاصد مختلف برای همه بودجه ها، خواه شما به دنبال آن هستید. خانه ییلاقی روی آب در بورا بورا یا کلبه بامبو در ساحل بالی .

 

1. مالدیو

بهترین نقاط گرمسیری جهان

مالدیو

26 جزیره طبیعی مالدیو که در سراسر اقیانوس هند در جنوب غربی هند و سریلانکا کشیده شده اند ، زیبایی تقریباً سورئال را به دلیل آبهای درخشان آبی که آنها را احاطه کرده است ، جلوه می دهند. اگر سرازیر شدن به دریای شفاف و گرم کننده روح معیار اصلی تعطیلات گرمسیری عالی شماست، این مکان برای انجام این کار است ، زیرا آب 99 درصد مالدیو را شامل می شود. به طور متناقض ، تهدید می کند که سواحل این کشور جزیره ای کم آب را غرق می کند.

ماله پایتخت است، اما اکثر بازدیدکنندگان مستقیماً به یکی از جزایر دورافتاده می روند ، جایی که تفرجگاه های لوکس و سواحل سفید استخوانی در حاشیه آبهای آکوامارین در انتظار آن هستند. غواصی و غواصی در سطح جهانی هستند و مالدیو همچنین یکی از مقاصد برتر موج سواری با محبوب ترین نقاط موج سواری در جزایر شمال و جنوب Male ‘Atolls است.

از دیگر فعالیت های محبوب در اینجا می توان به شنا با اشعه مانتا و کوسه های نهنگ و همچنین ماهیگیری بزرگ بازی اشاره کرد. با توجه به اینکه آب نقطه کانونی است و تعداد زیادی جزیره برای انتخاب وجود دارد ، مالدیو همچنین کاندید مناسبی برای تعطیلات تفریحی است.

 

 

2. بورا بورا ، تاهیتی

بهترین نقاط گرمسیری جهان

بورا بورا ، تاهیتی

بورا بورا بهشت ​​اصلی اقیانوس آرام جنوبی است. این جزیره سرسبز و فوق العاده زیبا در پلینزی فرانسه به قله ای زمردی تیز می رسد که توسط تالابی لاجوردی حلقه زده است. خوشه هایی از نخل های نارگیلی در امتداد سواحل ظاهر می شوند و خانه های ییلاقی مجلل بر روی آب های شفاف و شفاف، برخی از آنها با صفحات کف شیشه ای نشسته اند، بنابراین می توانید به دریای پر رونق زیر چشم انداز کنید.

در حالی که بورا بورا امتیازات بالایی را از نظر زیبایی طبیعی کسب می کند، اما اگر به دنبال جذابیت فرهنگی هستید، این جعبه را انتخاب می کند. زبان رسمی آن فرانسوی است و می توانید تأثیر گالیک را در غذاهای لذیذ بچشید. ورزشهای آبی سرگرم کننده، سفرهای کایاک به موتورهای کوچک (جزایر)، مسیرهای پیاده روی زیبا و ماجراهایی مانند غواصی در کوسه ها را اضافه کنید و به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از مسافران بورا بورا گران قیمت را به عنوان مقصد برتر ماه عسل و آخرین مکان ، رتبه بندی می کنند. یکبار در طول زندگی برای تعطیلات گرمسیری.

 

 

3. ریویرا مایا ، مکزیک

بهترین نقاط گرمسیری جهان

ساحل در خرابه های تولوم

اگر به دنبال سواحل زیبا، فرهنگ و غذاهای خوش طعم هستید که همه آنها با قیمت مناسب مقرون به صرفه هستند ، ریویرا مایا (Mayan Riviera) در مکزیک یک انتخاب عالی است. در نوک شبه جزیره یوکاتان، در امتداد ساحل کارائیب، رودخانه مایا شامل مقاصد تفریحی کانکان ، پلایا دل کارمن و جزیره کوزومل است .

نیازی به اقامت در یک تفرجگاه شلوغ و فراگیر در اینجا نیست، اگرچه در جلوی سواحل طولانی و با ارزش کارت پستال مقدار زیادی پیدا خواهید کرد. بوتیک هتل های صمیمی و تفریحات یوگا نیز در ترکیب قرار دارند. شنا با ماهی های دنج و دلفین ها ، غواصی، غواصی و ماهیگیری از جمله فعالیت های رایج در آبهای گرم و شفاف است و کرکس می تواند ویرانه های باستانی باشکوه تولوم را در محیطی خیره کننده در بالای دریای فیروزه ای کارائیب یا چیچن ایتزا ، کاوش کند. رانندگی چند ساعته از نوار تفریحی.

 

 

 

4 انتخاب ویراستار ایتوتاکی ، جزایر کوک

بهترین نقاط گرمسیری جهان

جزیره یک پا

آیتوتاکی در جزایر کوک، با روابط نزدیک با نیوزلند، مقصدی رویایی برای گریختگان احتمالی است. آیتوتاکی با داشتن یک تالاب آبی درخشان ، قله های سرسبز ، سواحل والا و نخل های خوش آب و هوا ، و برخی از دوستانه ترین افراد در جنوب اقیانوس آرام ، همه جعبه ها را برای تعطیلات گرمسیری گرمسیری عالی انتخاب می کند.

Rarotonga بزرگترین جزایر کوک و دروازه اصلی گردشگری است، اما Aitutaki ، 45 دقیقه پرواز دورتر، جواهری در تاج است و این در مجمع الجزایری از 15 جزیره گرمسیری شگفت انگیز بسیار زیاد است. شنا، غواصی، قایقرانی و ماهیگیری همه فوق العاده هستند و جزیره پنجره ای را به زندگی آرام روستایی ارائه می دهد که در روزهای یکشنبه برای انجام خدمات کلیسایی متوقف می شود.

بیش از 20 موتو (جزایر کوچک) در اطراف تالاب پاشیده شده است، و جزیره کوچک تاپوآتای (جزیره یک پا) ، در گوشه جنوب شرقی آن ، یک گردشگری محبوب با چشم اندازی زیبا از تالاب است. اگر واقعاً می خواهید جلوه گر شوید، یک خانه ییلاقی مجلل و بدون آب را انتخاب کنید. از اینجا، می توانید با انگیزه شخصی خود دست و پا بزنید ، زیر درخت نخل بنشینید و برای یک روز وانمود کنید که رابینسون کروزو هستید.

 

 

5. Kaua’i ، هاوایی

بهترین نقاط گرمسیری جهان

کاوائی ، هاوایی

Kauai که جزیره گاردن نامیده می شود ، یک منطقه گرمسیری عدن است، با جنگل های بارانی سرسبز ، آبشارها و قله های ساحلی سبز چشمگیر. این جزیره که شاهکاری طبیعی از چشم اندازهای چشم نواز مجسمه سازی شده از گدازه است، آرامش بیشتری نسبت به جزایر محبوب خواهرش Maui و Oahu دارد. اگرچه Kauai به دلیل خانه یکی از بارانی ترین نقاط روی زمین شناخته شده است، جزیره دارای چندین آب و هوای کوچک است و منطقه اطراف Poipu توریستی خشک تر است.

در زیر آب، صخره های مرجانی رنگارنگ را خواهید دید، جایی که لاک پشت ها و ماهی های گرمسیری شنا می کنند. در خشکی می توانید از سواحل طلایی لذت ببرید ، مناظر پوشیده از ابر را از صخره های بالای خلیج هانالی، تحسین کنید، در میان قله های مخملی ساحل نفس گیر ناپالی قدم بزنید و دره عمیق و جنگلی 10 مایلی Waimea Canyon را کاوش کنید. باغ های گرمسیری، آبشارها، شهرهای ساحلی زیبا و استراحت موج سواری از دیگر جاذبه های گردشگری برتر هستند.

اگر خود را در ساحل با مهرهای راهبی خواب آلوده می بینید، شگفت زده نشوید. طبیعت در اینجا فرمانروایی می کند و این بخش بزرگی از جذابیت جزیره است.

 

 

 

6. جزایر مامانوکا ، فیجی

بهترین نقاط گرمسیری جهان

جزایر مامانوکا ، فیجی

اگر شما در حال دیدن جزیره ای بکر و زیبا در دریای جنوبی هستید که زیر نور آفتاب غوطه ور شده است، جزایر مامانوکا در فیجی این ایده را برآورده می کنند. این رشته زیبا با 20 جزیره که با قایق کوتاه از شهر دروازه نادی عبور می کنند، به دلیل سواحل درخشان نخل ، آبهای شفاف و صخره های مرجانی پرطرفدار محبوب هستند. وقتی برای اولین بار این زیبایی های گرمسیری را مشاهده می کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که چرا فیلم Survivor و تام هنکس ( Cast Hanway) در جزایر این زنجیره فیلمبرداری شده اند. هنگام انتخاب محل اقامت، بودجه و علایق شما بهترین جزیره فیجی را برای شما تعیین می کند.

اقامتگاهها از استراحتگاههای پر جنب و جوش کوله پشتی گرفته تا هتلهای دوستدار خانواده با کاهگل (کلبه های سنتی) و مخفیگاههای لوکس مانند Vomo Island Resort ، Likuliku Lagoon Resort و اقامتگاه بزرگسالان تنها Tokoriki Island. استراحتگاه های میان رده محبوب عبارتند از Matamanoa Island Resort ، Malolo Island Resort ، Mana Island Resort و Castaway Island.

یکی از برترین موج سواری های کره زمین، Cloudbreak ، در فاصله یک مایلی Tavarua Island Resort قرار دارد، اما می توانید از سایر تفریحگاه های جزیره ای نیز به این استراحت افسانه ای دسترسی پیدا کنید. فیجی ها کودکان را دوست دارند، بنابراین این مکان مقصدی شگفت انگیز برای خانواده هایی است که دارای جوانانی هستند که به دنبال استراحت هستند.

 

 

7. سنت بارتز ، کارائیب

بهترین نقاط گرمسیری جهان

سنت بارتز ، کارائیب

اگر صحنه پر زرق و برق جت ستر، ویلاهای خصوصی و سواحل زیبا را دوست دارید ، سنت بارت تحت تأثیر فرانسوی باید در بالای لیست شما قرار گیرد. اما همه اینها بهایی دارد. جریان مداوم بازدید از ستارگان سینما و مگا مغول ها به این معناست که هزینه اقامت و غذا در اینجا بیشتر از مقاصد دیگر است – به ویژه در فصل بالا. با این حال ، در عوض ، سواحل زیبا و بلوند با تپه های سرسبز، خرید و غذاخوری در سطح جهانی و پیچیدگی فرهنگی را خواهید یافت که بسیاری از مناطق دیگر گرمسیری فاقد آن هستند.

مانند همه جا، فصل کم معاملات فوق العاده ای را ارائه می دهد و همه سواحل عمومی هستند، بنابراین می توانید در یک ویلا یا هتل بوتیک خصوصی پنهان شده و زندگی افراد ثروتمند و مشهور را با هزینه کمتر تجربه کنید. علاوه بر تفریح ​​در سواحل، خرید و صرف غذاهای لذیذ قاره ای ، فعالیت های محبوب در اینجا شامل غواصی ، غواصی ، موج سواری، قایقرانی، ماهیگیری، موج سواری و قایقرانی است.

سواحل برتر عبارتند از ساحل سالین ، ساحل گوورنور و لوریان، و پایتخت گوستاویا با سقف قرمز یکی از زیباترین شهرهای کارائیب است.

 

 

8. آباکوس ، باهاما

آباکوس ، باهاما

تقریبا 300 کیلومتری شرق فلوریدا، آباکوس زیبا، در باهاما، برخی از بهترین آبهای جهان را برای قایقرانی و قایقرانی ارائه می دهد. این جزایر آرام آتلانتیک ، که جزایر بیرون یا جزایر خانوادگی نیز نامیده می شوند، دنیایی دور از نوارهای شلوغ گردشگری فلوریدا در نزدیکی خود، با سواحل خلوت و حاشیه ای کاج دارند. صخره های مرجانی شکوفا ؛ و دهکده های ماهیگیری خواب آلود، جایی که چرخ دستی های گلف و قایق ها وسیله اصلی حمل و نقل هستند. وفاداران بریتانیایی این جزایر را مستقر کردند ، و شما می توانید این میراث را در کلبه های زیبا و رنگارنگ استعماری که در خیابان های باریک قرار گرفته اند، مشاهده کنید.

مناطق اصلی برای تعطیلات ساده عبارتند از: Elbow Cay زیبا، با فانوس دریایی راه راه معروف. جاذبه ای زیبا از لاک پشت سبز به طول سه مایل ، که احساس می کند در زمان عقب می روید و به باهامای قدیمی می روید. و Treasure Cay، در Great Abaco، با ساحل شگفت انگیز ماسه سفید آن که توسط آبهای فیروزه ای رنگی پوشیده شده است. Guana Cay ،Walker Cay و Man “O ‘War Cay دیگر جزایر محبوب هستند. مشاغل مورد علاقه عبارتند از ماهیگیری ، غواصی ، غواصی ، استراحت و گپ زدن با مردم محلی ، و با مایل ها سواحل بکر ، یافتن تکه خصوصی شخصی خود بسیار آسان است. از ماسه نرم و سفید

 

 

9. Ambergris Caye ، بلیز

بهترین نقاط گرمسیری جهان

آمبرگریس کای ، بلیز

در انتهای شبه جزیره یوکاتان، Ambergris Caye در بلیز یکی از مقاصد گردشگری برتر این کشور و بزرگترین از 200 آبادی آن است. در حالی که سواحل کارائیب آن به طور کلی برای ماهیگیری بهتر از شنا است، اما به دلیل شکوفایی چمنزارهای لاک پشت، رزرو دریایی باشکوه هول چان بیش از غواصی فوق العاده و غواصی در کمتر از نیم مایلی ساحل جبران می کند.

این سرزمین عجایب زیر آب بخشی از سیستم صخره های بلیز است، دومین صخره بزرگ سدی در جهان پس از صخره بزرگ مانع در استرالیا. کوچه کوسه ری یک سایت پرطرفدار است، جایی که غواصان می توانند با پرستار کوسه ها و ماهی های خاردار رودررو شوند. ماهیگیران همچنین برای گشت و گذار در تختخواب ها برای استخوان ماهی به اینجا می آیند و شانس خود را برای مجوز، تارپون، اسنوک و باراکودا امتحان می کنند.

بخشی از جذابیت جزیره شهر رنگارنگ آن سان پدرو است، جایی که چرخ دستی های گلف در خیابان ها حکمروایی می کنند ، و رستوران های بد بو غذاهای دریایی تازه و غذاهای الهام گرفته از مکزیک را به نمایش می گذارند. از آنجا که قسمت شمالی جزیره در فاصله یک متری مکزیک قرار دارد ، این جزیره دارای نفوذ قوی مکزیکی است و بسیاری از مردم محلی به اسپانیایی صحبت می کنند.

 

 

10. جمهوری دومینیکن

پونتا کانا

در سمت شرقی جزیره هیسپانیولا ، جمهوری دومینیکن یکی از بهترین انتخابها برای مسافران با بودجه است ، اما این مقصد تعطیلات محبوب بسیار بیشتر از سواحل باشکوه و تفرجگاههای با ارزش است. غنی از تاریخ و فرهنگ ، “DR” ، همانطور که نامیده می شود ، همچنین دارای برخی از متنوع ترین سیستم های زیست محیطی در کارائیب است، با جنگل های بخار، بیابان ها، حرا، صخره های مرجانی ، ساوانا و قله های سرسبز سرسبز.

از نوارهای توریستی پورتو پلاتا، پونتا کانا، لا رومانا و سامانی دور شوید، جایی که استراحتگاه های فراگیر در امتداد جاروهای غیرمعمول ساحل حاشیه نخل جمع شده اند و دنیایی از ماجراجویی ها را کشف خواهید کرد. شما می توانید از بلندترین قله های کارائیب بالا رفته ، از آب های سفید رودخانه یائو دل نورت عبور کنید، از جنگل های بخار به آبشارها بروید و در مسیرهای آلپی از جنگل های کاج دوچرخه سواری کنید. جاذبه های فرهنگی نیز از ویژگی های بارز آن هستند.

پایتخت ، سانتو دومینگو، میراث جهانی یونسکو است ، با معماری استعماری جذاب و تاریخی جذاب. اما اگر فقط بخواهید در ساحلی زیبا غواصی کنید، غواصی کنید، شنا کنید، موج سواری کنید و غواصی کنید، فرصتهای زیادی نیز برای این کار خواهید یافت.

 

11. بالی ، اندونزی

بالی ، اندونزی

برای کسانی که به دنبال تعطیلات گرمسیری با جنبه معنوی هستند، بالی جذابیت عرفانی خود را به یاد می آورد. معابد پر از بخور معطر؛ شالیزارهای برنج که در آفتاب کهربایی دیر می درخشد. و مردم آرام و ملایم بالی به جذابیت غیرقابل مقاومت این جزیره می افزایند. اگر به دنبال یک صحنه ساحلی پر جنب و جوش، با تعداد زیادی مغازه و رستوران هستید، خود را در کوتا یا سمینیاک شلوغ مستقر کنید ، جایی که سواحل موج سواری فوق العاده ای را نیز خواهید دید. سانور با موج های ملایم خود مکانی عالی برای خانواده ها است و اوبود، در تپه های سرسبز و دور از غوغای ساحلی، روح زمردی جزیره است.

بالی همچنین به دلیل درمانهای آبگرم نسبتاً مقرون به صرفه خود مشهور است، بنابراین می توانید بدون شوک برچسب خود را نوازش کنید. اقامتگاه شامل همه چیز از خوابگاه های ارزان قیمت تا ویلاهای مجلل با سرآشپزها و رانندگان شخصی می شود. جزیره آتشفشانی همسایه لومبوک نیز مقصدی محبوب است و توسعه کمتری نسبت به جزیره معروف خواهرش دارد.

 

 

12. پورت داگلاس ، استرالیا

بهترین نقاط گرمسیری جهان

ساحل چهار مایلی

پورت داگلاس در حدود یک ساعت رانندگی در شمال کرنز در کوئینزلند، مقصدی ایده آل برای دوستداران ماجراجوی طبیعت است. این شهر مجلل از ریشه های متواضع خود به عنوان یک دهکده ماهیگیری دنج به یک تفرجگاه محبوب گردشگری گرمسیری و پایگاه مفید برای سفرهای صخره ای و سافاری های بیابان تبدیل شده است.

دو تا از غنی ترین اکوسیستم ها در استرالیا از اینجا کوتاه می آیند: صخره بزرگ مرجانی، با غواصی و غواصی فوق العاده ، و جنگل بارانی Daintree، بخشی از میراث جهانی مناطق مرطوب مرطوب، که به آبهای صخره ای Cape Tribulation می رسد. به خیابان های سرسبز شهر مملو از درختان انبه و نخل و همچنین مجموعه ای از مغازه ها ، کافه ها و گالری های هنری مجلل است و ویژگی ستاره آن ساحل Four Mile است، هلالی بور از ماسه های حاشیه جنگل. شنا در اینجا در طول فصل نیش دریایی (نوامبر تا ژوئن) محدود شده است، با این حال همیشه یک مکان مورد علاقه برای پیاده روی است.

از دیگر جاذبه های گردشگری برتر می توان به Wildlife Habitat و Bally Hooley Sugar Train اشاره کرد که از طریق مزارع نیشکر به ماسمن می رسند. سفرهای ماهیگیری و سفرهای شمالی از طریق چشم انداز ناهموار شبه جزیره کیپ یورک نیز محبوب هستند. فصل زمستان ، از ماه مه تا سپتامبر ، بهترین زمان برای بازدید است، زمانی که دمای هوا سردتر و هوای خشک تر است.

 

 

13. ساحل اندامان ، تایلند

بهترین نقاط گرمسیری جهان

جزیره فی فی

ساحل آندامان یک پایگاه مناسب برای کاوش در جزایر دیدنی دریای آندامان است. این قله های سنگ آهکی سرسبز از آبهای فیروزه ای برآمده و یکی از چشمگیرترین چشم اندازهای دریایی این سیاره را به وجود آورده است.

جزایر معروف عبارتند از جزایر فی فی مانند Ko Phi Phi Don ، با اقامتگاههای تفریحی متعدد آن و Ko Phi Phi Leh ، جایی که فیلم ساحل لئوناردو دی کاپریو در آنجا فیلمبرداری شده است. این جزایر در پیست معروف روز سفر پوکت قرار دارند ، اما اگر به دورتر قدم بگذارید، می توانید قسمت بهشت ​​آرام خود را پیدا کنید. خلیج فانگ نگا محل زندگی بیش از صد تن از این زیبایی های زمردی از جمله جزیره معروف جیمز باند است.

مناطق محبوب برای استفاده به عنوان پایگاه برای کشف این همه زیبایی طبیعی کرابی یا پوکت محبوب، بزرگترین جزیره تایلند است. مناظر خیره کننده در داخل کشور در پارک ملی Khao Sok ادامه دارد، جایی که می توانید در میان قله های پوشیده از جنگل با فیلها ارتباط برقرار کنید. اقامتگاه ها از اقامتگاه های خانگی و کلبه های بامبو در ساحل با قیمت مناسب تا اقامتگاه های لوکس به سبک ویلایی که روی صخره های دریایی قرار گرفته اند، متغیر است، اما حتی اقامتگاه های درجه یک نیز مقرون به صرفه تر از سایر مقاصد گرمسیری هستند.

اگر به دنبال فرهنگ عجیب و غریب، غذای آتشین و مناظر دلپذیر هستید که بودجه را خراب نمی کند، این یک انتخاب عالی است. سعی کنید از بارندگی موسمی جنوب غربی که معمولاً از اواخر ماه مه تا اواسط اکتبر به ساحل می رسد ، اجتناب کنید.

 

 

14. شبه جزیره نیکویا ، کاستاریکا

بهترین نقاط گرمسیری جهان

شبه جزیره نیکویا ، کاستاریکا

در ساحل اقیانوس آرام در کاستاریکا ، شبه جزیره نیکویا، نقطه ای داغ برای موج سواران و گردشگران بوم گردی است که دارای جاهای جنگلی جنگلی و سواحل طولانی است که با شکستگی کامل بشکه شسته شده است. موج سواری می تواند در هر زمان از سال عالی باشد.

شهرهای توریستی برتر منطقه عبارتند از تاماریندو، پیشرفته ترین شهر شبه جزیره، با موج سواری فوق العاده برای تمام سطوح مهارت در پلایا تاماریندو ، و همچنین طیف گسترده ای از رستوران ها و هتل ها. ترکیبی رنگارنگ از کوله پشتی های دوست داشتنی، موج سواران، خانواده ها و مهاجران خنک را جذب می کند. در اطراف تاماریندو می توانید غواصی کنید، غواصی کنید ، اسب سواری کنید، از زیپ لاین استفاده کنید و لاک پشت هایی را که از ماه اکتبر تا مارس لانه سازی می کنند، در نزدیکی پلایا گرانده ، یکی از مهمترین مکان های لانه سازی لاک پشت های چرمی، تماشا کنید.

سانتا ترزا مجلل در مال پائیس ، در امتداد گوشه جنوب غربی شبه جزیره، همچنین برای موج سواری فوق العاده خود ، و همچنین تفریحات یوگا، غذاخوری های ارگانیک و مخفیگاه های بوتیک معروف است. دیگر مناطق اصلی که باید در نظر گرفته شوند نوسارای زیبا هستند که پشت آنها به هم پیوسته ای از جنگل سبز احاطه شده است. مونتزوما ؛ و صلح آمیز سامارا، یکی از شهرهای کمتر توسعه یافته شبه جزیره است. نه چندان دور از این شهرهای ساحلی ، ذخیره گاه جنگلی ابر مونته ورد از یکی از آخرین جاهای بکر جنگل های ابری این قاره محافظت می کند.

 

 

15. کلید فلوریدا

نمای هوایی

فلوریدا کیز که تنها صخره مرجانی در ایالات متحده است، راه حل گرمسیری سرگرم کننده، ماهیگیری فوق العاده و چند ماسه زیبا با نخل را ارائه می دهد. از جنوب میامی به طول بیش از 110 مایل و در فاصله 90 مایلی کوبا، جزایر مرجانی هستند که با جاده ارتباط دارند، بنابراین می توانید بین آنها در بزرگراه خارج از کشور، که از کی لارگو جنوب به کی وست می رود، رانندگی کنید.

از جاذبه های برتر می توان به پارک ایالتی جان پن پنامپ مرجانی و پناهگاه ملی دریایی فلوریدا کیز در نزدیکی کی لارگو، با غواصی و غواصی عالی اشاره کرد. پارک ایالتی Bahia Honda ، جایی که تعدادی از زیباترین سواحل را پیدا خواهید کرد. و کی وست افسانه ای، جایی که ذهنیت همه چیز مکمل خانه های رنگارنگ به سبک کارائیب و تاریخ غنی همینگوی است. همچنین می توانید از جنوبی ترین نقطه ایالات متحده در اینجا دیدن کنید.

اسلامورادا خود را “پایتخت ورزشهای ماهیگیری جهان” با تارپون، ماهیان استخوان دار و اجازه صید اعلام می کند. و ماراتون همچنین برای ایجاد خط عالی است. هر سال مسابقات ماهیگیری بزرگ در آبهای اطراف برگزار می شود. در حالی که اینجا هستید، سعی کنید از حلزون حلزونی ، نوعی حلزون دریایی و همچنین پای آهک کلیدی معروف استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *